System Shock2 (support, fixy, updaty)
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
..kedze sa bude robit velky opravny patch (gameplay chyby nesuvisiace s NewDarkom, aj ked jeho featury sa samozrejme vyuzivat budu), ak ma niekto zaujem stokrat preliezat skrvavenymi chodbami system shocka a hladat aj tie najdrobnejsie chybicky (nespravne umiestnene predmety a ine veci, zle modely, textury, pokazene animacie, zvuky a vsetko mozne), tak sa staci ozvat, bud tu alebo cez pm, poslem poslednu varku hotfixov a veselu zabavu.. podotykam ze tu bude nutne znacne zanietenie, ako som povedal, levely bude treba preliezat zas a znova, az do uplneho zblbnutia.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
chalani, nema niekto poruke notas s nv optimus? mozno by bolo treba spravit par mesich testov (iba v ramci "spustim, pozriem ktora grafika sa vyberie ako default" atp, zalezitost na par minut)..
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
http://www.moddb.com/mods/system-shock-infinite
hrál to někdo?
které modifikace lze ještě doporučit?
hrál to někdo?
které modifikace lze ještě doporučit?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
je to re-imaging povodnej hry, co sa blbo preklada - v podstate autor modu zobral povodnu hru, a kompletne prerobil mechaniky a pribeh. hrat som to nehral (kedy lol), ale mozem potvrdit ze autor je schopny modder.
odporucene mody najdes tu, je to zostava pre orig hru (pripadne Shock2 Community Patch), ak chces hrat infinite tak budes musiet vynechat Rebirth (infinite pouziva custom modely ktore Rebirth neobsahuje).
odporucene mody najdes tu, je to zostava pre orig hru (pripadne Shock2 Community Patch), ak chces hrat infinite tak budes musiet vynechat Rebirth (infinite pouziva custom modely ktore Rebirth neobsahuje).
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
no počkám si na final release
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
final release coho?
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
system-shock-infinite
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
tak sme to dotiahli na druhy release Community patchu. kopa drobnych vylepseni a bugfixov, ako vzdy.
//a aj treti, a stvrty.
//a aj treti, a stvrty.
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
Zakoupil jsem si skoro po 20 letech konečně originálky System shocku.
U jedničky si asi vystačím s tou enhanced edicí.
Otázka je, jak dnes hrát dvojku? Budou stačit ty vaše community patche
https://www.systemshock.org/index.php?topic=7116.0
nebo bych k tomu měl ještě něco přihodit?
U jedničky si asi vystačím s tou enhanced edicí.
Otázka je, jak dnes hrát dvojku? Budou stačit ty vaše community patche
https://www.systemshock.org/index.php?topic=7116.0
nebo bych k tomu měl ještě něco přihodit?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
pokial vladnes anglictinou, tak https://www.systemshock.org/index.php?topic=4447
SCP (komunitny patch, momentalne beta4, s tym ze beta5 je skoro hotova) plus SHTUP-ND su dobry zaklad bez ktoreho by nikto nemal zacinat novu hru, ostatne je podla chuti/preferencie.
ja si typicky prihadzujem este RealSG (skutocna brokovnica pre hybridov), a 400 (hires textury pre geometriu levelov).
SCP (komunitny patch, momentalne beta4, s tym ze beta5 je skoro hotova) plus SHTUP-ND su dobry zaklad bez ktoreho by nikto nemal zacinat novu hru, ostatne je podla chuti/preferencie.
ja si typicky prihadzujem este RealSG (skutocna brokovnica pre hybridov), a 400 (hires textury pre geometriu levelov).
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
Mám docela náročné chvíle s hledáním toxin kádyněk v Hydroponic levelu. Už mám vyčištění tři potrubí a na čtvrtou nemůžu najít kádě s toxinem.
Co si tak pamatuju a návody potvrzují, že 2 kádě se nacházeli v místnosti se zablkovanými dveřmi, do který se dalo proskočit přes rozbité okno ze sousední místnosti. Kádě s toxinem ale nikde.
SCP patch to nějak přepracoval?
Mám GOG verzi na kterou jsem nahodil SS2 tool a doporučené módy.
Co si tak pamatuju a návody potvrzují, že 2 kádě se nacházeli v místnosti se zablkovanými dveřmi, do který se dalo proskočit přes rozbité okno ze sousední místnosti. Kádě s toxinem ale nikde.
SCP patch to nějak přepracoval?
Mám GOG verzi na kterou jsem nahodil SS2 tool a doporučené módy.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
v zablokovanej miestnosti su dva (v kazdom stole jeden), jeden je na druhom konci levelu v kancelariach, a posledny v druhej sekcii Hydroponiky (za loading screenom) pri replikatore, tam sa dostanes az neskor. pokial niektory naozaj chyba, tak mi odloz ulozene pozicie (budem si ich chciet preliezt v editori), a jeden toxin si vytvor - konzolu otvoris SHIFT+; a potom zadaj summon_obj Anti-Annelid Toxin
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
Už jsem to našel. Nepamatuju si, že by to bylo tak těžké...
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
stava sa to (ludia si niektory kanister nevsimnu) relativne bezne.
hras to s poslednou cestinou? pomerne dost sme na nej zamakali.
hras to s poslednou cestinou? pomerne dost sme na nej zamakali.
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
Hej nakonec jsem to dal i s vaším překladem, i když bych si už poradil i bez něho. Překlad je podle mě kvalitní, nebylo tam nic, co by mě vyloženě praštilo přes oči (na pasáž s "uvolněnýma svěračema" jsem ale už nenarazil ).
Jedničku (enhanced) jsem hrál v originále, akorát jsem si stáhl modifikaci na opravy textů v logech, aby korespondovali s dabingem a nervalo to za uši. Mimochodem po těch letech mi dabing v jedniččce přijde dost low-cost. Podle mě to museli dabovat vybraní jedincy z tvůrců, protože často to je přeříkané bez jakýkoliv známky emocí.
Poznámka k replayi dvojky po asi 10 letech:
Rozehrál jsem to opět za kombinaci marine/tech.
Zapomněl jsem na dvě věci:
1.) Jak se do některých disciplín nevyplatí investovat. Patří sem modifikace (na vybrané zbraně postačí Epstein tool) a oprava (opět pořeší autorepair tool). Dopadl jsem nakonec tak, že automatickou pušku jsem si do rukou vzal až v posledním (!!!) levelu. Z těžkých zbraní postačí granátomet. Generátoru stázovýho pole jsem na chuť nepřišel a taky by to ušetřilo nějaké kybernetické moduly. Body do energetických zbraní jsou na zvážení, ale určitě se vyplatí mít jedi meč.
2.) Jak jsou poslední levely (Rikenbaker, Many nest, Shodan) odfláklé. Je tam bohužel vidět, že tvůrcům hořelo pod zadky. Všudepřítomné obranné věže jenom navyšujou frustraci.
Zajímalo by mě, jak je hra zábavná za psionika?
EDIT:
Mimochodem jsem v tomto týdnu v těsném závěsu za sebou dohrál hry SOMA, Braid a pak na závěr oba System shocky. Přemýšlel jsem, proč jsou ty hry pořád tak dobré i na několikátý replay a proč mě třeba SOMA nenadchal vůbec. Došel jsem k závěru, že tu nehraje roli nostalgie (Braid jsem hrál poprvé před rokem, SOMA poprvé), ale nepopsatelná kvalita těch titulů. Podle mě v tom hrajou roli tyto tři body:
1) Hra dokáže pracovat s představivostí hráče, což není zrovna případ her, kde je všechno audiovizuálně předneseno na zlatém talíři.
2) Hráč je motivován a náležitě odměňován, což se těžko implementuje do lineárního postupu
3) Obsah není "sterilní", tvůrci do toho vložili kus sebe.
Jedničku (enhanced) jsem hrál v originále, akorát jsem si stáhl modifikaci na opravy textů v logech, aby korespondovali s dabingem a nervalo to za uši. Mimochodem po těch letech mi dabing v jedniččce přijde dost low-cost. Podle mě to museli dabovat vybraní jedincy z tvůrců, protože často to je přeříkané bez jakýkoliv známky emocí.
Poznámka k replayi dvojky po asi 10 letech:
Rozehrál jsem to opět za kombinaci marine/tech.
Zapomněl jsem na dvě věci:
1.) Jak se do některých disciplín nevyplatí investovat. Patří sem modifikace (na vybrané zbraně postačí Epstein tool) a oprava (opět pořeší autorepair tool). Dopadl jsem nakonec tak, že automatickou pušku jsem si do rukou vzal až v posledním (!!!) levelu. Z těžkých zbraní postačí granátomet. Generátoru stázovýho pole jsem na chuť nepřišel a taky by to ušetřilo nějaké kybernetické moduly. Body do energetických zbraní jsou na zvážení, ale určitě se vyplatí mít jedi meč.
2.) Jak jsou poslední levely (Rikenbaker, Many nest, Shodan) odfláklé. Je tam bohužel vidět, že tvůrcům hořelo pod zadky. Všudepřítomné obranné věže jenom navyšujou frustraci.
Zajímalo by mě, jak je hra zábavná za psionika?
EDIT:
Mimochodem jsem v tomto týdnu v těsném závěsu za sebou dohrál hry SOMA, Braid a pak na závěr oba System shocky. Přemýšlel jsem, proč jsou ty hry pořád tak dobré i na několikátý replay a proč mě třeba SOMA nenadchal vůbec. Došel jsem k závěru, že tu nehraje roli nostalgie (Braid jsem hrál poprvé před rokem, SOMA poprvé), ale nepopsatelná kvalita těch titulů. Podle mě v tom hrajou roli tyto tři body:
1) Hra dokáže pracovat s představivostí hráče, což není zrovna případ her, kde je všechno audiovizuálně předneseno na zlatém talíři.
2) Hráč je motivován a náležitě odměňován, což se těžko implementuje do lineárního postupu
3) Obsah není "sterilní", tvůrci do toho vložili kus sebe.
Naposledy upravil(a) Wolfik dne ned pro 29, 2019 10:43 pm, celkem upraveno 1 x.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)
jj, uvolnene sverace su defnitivne minulostou. dabing jendnotky je low-cost v tom najpravejsom zmysle slova, je to nahodny personal studia/budovy kde sa prave LGS nachadzali, a silne pochybujem ze za to akteri dostali nieco viac ako obed. je to citit pomerne hodne, prakticky akakolvek fan misia do SS2 je na tom lepsie.
ano, su discipliny do ktorych sa neoplati prilis investovat, oprava a modifikace su dobry priklad - nepocujeme to prvy krat, ale v ramci zachovania povodnych mechanik (keeping things vanilla) skratka nieje sposob ako toto poriesit. oficialne stanovisko znie: "pokial hrac trochu dava pozor, tak rychlo zisti ktore discipliny potrebuje a ktore nie, a vyhne sa zbytocnostiam ako maxovaniu opravy". hodnotu opravy mozes zvysit modmi, napr Droid Immortality Protocol a Repairman, ktore ti umoznia opravovat strelecke veze, velkych droidov a par dalsich drobnosti.
zbrane sme poladili, a ziadna by uz nemala byt uplne zbytocna, aj ked stale plati ze niektore su praktickejsie ako ine (generator stazoveho pole napr zmrazi prakticky vsetko, a daju sa s nim aj vytvarat stazove pasce).
ano, Rick a vsetko za nim je robene narychlo, nieco sme poladili, ale v editori nam ostalo iba malo stop ako to malo povodne vyzerat, a vymyslat si veci len tak sme si nedovolili. prakticky jedine co mame je ze Many level mal byt o dost vacsi, v editori vidime archetyp "Annelid Antibody", ale to je asi tak vsetko.
za psionika je to pomerne sranda - na zaciatku si takmer neporadis s jednym cervikom, ku koncu jednym svihom psionickeho meca posielas rumblerov kopat loj, pricom ich najsilnesi utok ti ubera tak 1 hitpoint.
Soma ma tiez sklamala, prakticky sa totiz jedna o point-and-click adventuru, a ja som ocakaval podobnost s SS2. mozno skus Solarix, je na steame za dve babky.
ano, su discipliny do ktorych sa neoplati prilis investovat, oprava a modifikace su dobry priklad - nepocujeme to prvy krat, ale v ramci zachovania povodnych mechanik (keeping things vanilla) skratka nieje sposob ako toto poriesit. oficialne stanovisko znie: "pokial hrac trochu dava pozor, tak rychlo zisti ktore discipliny potrebuje a ktore nie, a vyhne sa zbytocnostiam ako maxovaniu opravy". hodnotu opravy mozes zvysit modmi, napr Droid Immortality Protocol a Repairman, ktore ti umoznia opravovat strelecke veze, velkych droidov a par dalsich drobnosti.
zbrane sme poladili, a ziadna by uz nemala byt uplne zbytocna, aj ked stale plati ze niektore su praktickejsie ako ine (generator stazoveho pole napr zmrazi prakticky vsetko, a daju sa s nim aj vytvarat stazove pasce).
ano, Rick a vsetko za nim je robene narychlo, nieco sme poladili, ale v editori nam ostalo iba malo stop ako to malo povodne vyzerat, a vymyslat si veci len tak sme si nedovolili. prakticky jedine co mame je ze Many level mal byt o dost vacsi, v editori vidime archetyp "Annelid Antibody", ale to je asi tak vsetko.
za psionika je to pomerne sranda - na zaciatku si takmer neporadis s jednym cervikom, ku koncu jednym svihom psionickeho meca posielas rumblerov kopat loj, pricom ich najsilnesi utok ti ubera tak 1 hitpoint.
Soma ma tiez sklamala, prakticky sa totiz jedna o point-and-click adventuru, a ja som ocakaval podobnost s SS2. mozno skus Solarix, je na steame za dve babky.