Azrael's Tear
Azrael's Tear
Neni tu nejaky fanda nebo dokonce majitel AT? Premyslim, melo to nejakou (idealne glide) akceleraci?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
ten nazov som uz niekedy zachytil, hrat som ale nehral.. akceleraciu to dle vseho nepodporuje.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
ono vynutit filtraciu textur by nemuselo byt az take zlozite (tzn sw mode, ale filtrovany), ma to ale klasicky hacik-treba najst niekoho kto ma skill, a zaroven ochotu vrhnut sa do toho. a takych je malo-male insider info, momentalne cely newdark stoji (a potencialne pada) na jednom jedinom developerovi, pokial ho prejde vlak alebo odstreli EA komando tak sme dosystemshockovali, teda vlastne dohrali.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
nerealne. hry pochadzajuce z cias "divokeho zapadu" 3D (de fakto vsetko pred dx8.1) su takmer bez vynimky sialenou zlataninou vsemoznych hackov, podivnych narychlo splacanych patchov, nestandardnych postupov a neviem coho este. o nieco podobne sa pokusal Timeslip (dx3-8 to dx9 wrapper), a nabil si hubu presne z tohoto dovodu-wrapper ako taky by sa napisat dal, ale co z toho, ked tristvrtina hier by aj tak vyzadovala dalsie hacky/extra kod. a Timeslip je holt trocha iny kaliber, co do fixovania starych hier.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
do istej miery ano, ale konzolove hry su vo vseobecnosti robene podla striktnejsich pravidiel (mas zelezo, mas devkit a makas), a hoci niektore vyuzivaju rozne srandy (napriklad chyby v hw) pre rozne specialne efekty, takychto odchyliek je pomerne malo (a takmer vzdy su nocnou morou pre developerov emulatorov, viz napr framebuffer efekty v resident evil: cv cez dreamcast emulator). u ps2 ide skor o balans medzi rychlostou a korektnostou emulacie, niektore hry znesu nepresnejsiu a rychlejsiu, ine uz artefaktia, a tak to treba spomalit.. pokial si predstavime konzolu ako mesto vypracovane podla planu (a povedzme ze s niekolkymi pochybne postavenymi ulickami), tak pc je (so vsetkym podivnym hw, verziami os, verziami ovladacov, dx, opengl a dalsimi api, funkciami existujucimi mimo api, pred api, po api a neviem este kde) jedna obrovska dzungla v ktorej sa nikto nema ani najmensiu sancu vyznat - dzunglu nezmapujes, rastie ako chce a kedy chce, kde bola predtym schodna cesta je zrazu nepriechodna stena a naopak.
preto sa to na pc vzdy riesi patchom pre konkretnu hru (ako napr ddfix), ktory sa ladi, ladi a ladi, a aj tak to obvykle nefunguje uplne kazdemu.
crazy world.
preto sa to na pc vzdy riesi patchom pre konkretnu hru (ako napr ddfix), ktory sa ladi, ladi a ladi, a aj tak to obvykle nefunguje uplne kazdemu.
crazy world.
jj, toho vseho jsem si vedom, okolo emulace se motam vlastne jeste dele, nez kolem konzoli samotnych, ta me k nim totiz privedla.
Premyslim, jak to vlastne dnes funguje na PC, kdyz pustis starou DOS hru. Pocitam, ze proste rekne grafice (tudiz Win a tim padem DX, aniz by to vedela) o vykresleni polygonu a naneseni textury. No a prave v tomhle miste by si (mozna!) mohl DX delat tak trochu co chce a vykreslovat texturu filtrovanou, beztak nanasi nejakou bitmapu z disku. Ale je mi jasne, ze to neni zadna trivka, to si zase nemaluju.
Premyslim, jak to vlastne dnes funguje na PC, kdyz pustis starou DOS hru. Pocitam, ze proste rekne grafice (tudiz Win a tim padem DX, aniz by to vedela) o vykresleni polygonu a naneseni textury. No a prave v tomhle miste by si (mozna!) mohl DX delat tak trochu co chce a vykreslovat texturu filtrovanou, beztak nanasi nejakou bitmapu z disku. Ale je mi jasne, ze to neni zadna trivka, to si zase nemaluju.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
skus tuto upravenu verziu dosboxu, ak chapem spravne tak by mala nieco take podporovat.