Ktora hra je Glide a ktora OpenGL?
Ktora hra je Glide a ktora OpenGL?
Ako spoznam,ze ktora je glide hra a ktora je OpenGL hra?sorry za lama otazku ,ale fakt to neviem
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
glide2x a glide3x hry sa vzdy spustia na voodoo2 (to je hadam duvod preco si ty voodoo dvojky cpeme do novych masinek,nie? ),opengl pre voodoo2 nepotrebujes pokial mas slusnu primarnu kartu (napr. geforce/radeon/matrox),pokial by si to chcel experimentalne vyskusat (alebo ak tvoja primary karta nepodporuje opengl ),odporucam minigl/wickedgl/mesafx (vsetko o nich najdes tu),original 3dfx ICD pre voodoo2 dost saje,ani sa s nim nezaoberaj..
Relativne slusnu kartu mam-GF4Ti4600,ale pokial mi hra OpenGl-kova pobezi na voodoo2,tak radsej si ju zahram na nej ,preto sa pokusam rozbehat pod WinXP aj D3D,ale zatial sa mi nedari ,o tom pisem v inych postoch,zatial akurat stahujem aspon dema glide hier aby som si vychutnal silu a technologiu 3DFXps47 píše:glide2x a glide3x hry sa vzdy spustia na voodoo2 (to je hadam duvod preco si ty voodoo dvojky cpeme do novych masinek,nie? ),opengl pre voodoo2 nepotrebujes pokial mas slusnu primarnu kartu (napr. geforce/radeon/matrox),pokial by si to chcel experimentalne vyskusat (alebo ak tvoja primary karta nepodporuje opengl ),odporucam minigl/wickedgl/mesafx (vsetko o nich najdes tu),original 3dfx ICD pre voodoo2 dost saje,ani sa s nim nezaoberaj..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..nemyslim ze nejaka opengl hra bude profitovat z 3dfx opengl (opravte ma ak sa mylim),ale musim sa priznat ze aj ja hravam quake1 a quake2 vylucne na voodoo2 SLI.odporucam wickedgl,teda ak je prislusna hra podporovana,ak nie (alebo ak chces vyskusat nejake drsnosti napr. hitman3 ) tak mesafx.mimochodom mas vlastne SLI? co keby si sem hodil full system specs
hej,hej,vsak zhanam dalsiu Atrend-ku do SLI ,po doskusani koolsmokyho driverov s glide hrami sa chcem vrhnut na ten madarsky driver s podporou D3D,ale skor by som ta chcel poprosit,ze ci by si nevysvetlil nam,respektive mne neznalemu,ze ake figle treba pouzit,aby sa jednotlive hry dali spustit,z tohoto fora som zistil,ze niekedy staci skopirovat opengl do adresara hry,niekedy prepisat originalny opengl vo Windowse,niekedy zasa mesu treba skopirovat do adresara hry,proste mam v tom riadny chaosps47 píše:hezkyy.som rad ze to FAQ aj niekto cte
mimochodom,a-trend je aj moja znacka 8)
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
je to jednoduche,ako som povedal,glide2x/3x hry pobezia hned,a ak chces spustit opengl hru,musis mat v adresari hry spravny opengl ovladac .ziadne prepisovanie suborov vo windowse nieje potrebne (okrem enemy territory,tam treba premenovany opengl ovladac a skopirovat ho do system32 a v hre nastavit spravnu cestu k nemu,tento kiks je nutny pokial chces hrat online,ak by ten opengl ovladac bol v adresari hry,punkbuster by ho nasiel a vykopol by ta ),problem je len v tom pouzit ten spravny ,aby vsetko slapalo tak ako ma.zadaj hru,a ja poradim
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
no ak nejaka hra podporuje opengl oficialne,malo by sa to dat lahko prepnut v nejakom konfiguratori,alebo priamo v hre.pri neoficialne podporovane opengl to byva tazsie,zvycajne sa opengl zapina editaciou ini alebo cfg suboru,a ten prikaz je vecsinou pre kazdu hru iny (vecsinou to ale byva nieco ako render d3d -> render opengl,nemusim zduraznit ze zvycajne tieto prikazy nikto nepozna takze sa to robi metodou pokus-omyl ).uz dlhsiu dobu som pracoval na [url=http://www.inc_exe.szm.sk/finalupdate.doc]takom mensom projekte[/url] (nie vsetko je ale moja praca.mal som rozrobene aj [url=http://www.inc_exe.szm.sk/hlp/default_fix.htm]nieco dalsie[/url],kym mi to jeden vtipalek neskazil),ak chces priklad na editaciu ini tak si tam najdi hru Hitman 2 8) ..
maximum co som vytiahol z single voodoo2 bol Hitman3,a celkom sa to dalo,pokial viem tak aj doom3 by mal bezat,ale to uz asi hratelne nebude,tak isto unreal tournament 2004..dalsie hry rozbehatelne na voodoo2 najdes v tom zozname
maximum co som vytiahol z single voodoo2 bol Hitman3,a celkom sa to dalo,pokial viem tak aj doom3 by mal bezat,ale to uz asi hratelne nebude,tak isto unreal tournament 2004..dalsie hry rozbehatelne na voodoo2 najdes v tom zozname
uf,tak toto som potreboval aj ten zoznam hier,aj ako na ne ,odskusam,uvidim,potom pripadne pridem s dalsimi otazkami ,takze este raz tisicere THANX!ps47 píše:no ak nejaka hra podporuje opengl oficialne,malo by sa to dat lahko prepnut v nejakom konfiguratori,alebo priamo v hre.pri neoficialne podporovane opengl to byva tazsie,zvycajne sa opengl zapina editaciou ini alebo cfg suboru,a ten prikaz je vecsinou pre kazdu hru iny (vecsinou to ale byva nieco ako render d3d -> render opengl,nemusim zduraznit ze zvycajne tieto prikazy nikto nepozna takze sa to robi metodou pokus-omyl ).uz dlhsiu dobu som pracoval na [url=http://www.inc_exe.szm.sk/finalupdate.doc]takom mensom projekte[/url] (nie vsetko je ale moja praca.mal som rozrobene aj [url=http://www.inc_exe.szm.sk/hlp/default_fix.htm]nieco dalsie[/url],kym mi to jeden vtipalek neskazil),ak chces priklad na editaciu ini tak si tam najdi hru Hitman 2 8) ..
maximum co som vytiahol z single voodoo2 bol Hitman3,a celkom sa to dalo,pokial viem tak aj doom3 by mal bezat,ale to uz asi hratelne nebude,tak isto unreal tournament 2004..dalsie hry rozbehatelne na voodoo2 najdes v tom zozname
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
je to mozne,nehadam sa,doom3 som osobne neskusal (ja viem hanba mi ),napravim to tento vikend..wizzy píše:Jen malé doplnění. Je to asi subjektivní, ale mě Doom 3 na single Voodoo běhá hratelně. Až budu doma, zkusím na tom pustit ten doomovskej benchmark.
@zetka:
neni zac.som rad ze sa tym nemusis predierat na vlastnu pest tak ako som to musel robit ja