Framelimitter pro UT.
OK, píšu sem, protože se jedná asi o nejlepší hru pro 3DFX karty. Jistě víte, že na rychlejch strojích když neni zapnutej V-sync a FPS jde hodně nad 100, tak se hra zrychlí jakoby celá, a je to pak nehratelný. (jo, zjistil jsem, že se to děje jen na NT systémech, ve win9x je to lepší) Bohužel, dřív jsem to řešil tak že jsem vyhrotil FSAA, atd. Ale teď už to nejde. Co mam G92 tak i když dám vše na max tak to FPS nezmění a s E8200 ma 4,2ghz tam mam 400 fps a nedá se přejí ani místnost. Problém je, že když zapnu V-sync, tak to jde sice OK, ale je tam skoro půlsekundovej jakoby imputlag na myši, (starý TNT2 a Geforce to dřív dělaly taky, asi víte o čem mluvim.) Problém je, že s ATI je to to samé a teď bohužel, jak mam Voodoo 5 na sylnym systému, hlavně ta K8 sestava, tak při 1024x768 v glide už se mi to děje taky, občas při málo náročnejch scénách to tam je.
Nevíte někdo co s tim? Rychlá google akce nepomohla.
(Na ATI jsem to nevyřešil nikdy, na NV mi s NV40 pomáhalo dát Vsync a pedbuffer na 0 snímků, ale u G92 pokud dám pedbuffer ze standardních 3 na méně jak 2, tam přechod do 3D = BSOD).
UT a moc velké FPS.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
ak si dobre spominam,updatnuty renderer obsahuje aj fps limiter
http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/settings.html
dalsia vec ktora zvykne pomoct je spustit hru iba na jednom jadre..
http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/settings.html
Kód: Vybrat vše
FrameRateLimit - [Integer]
CPU controlled frame rate limiter in frames per second. Set to 0 to disable.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..po ozaj dlhej dobe som si nahodil deus ex,a mal som podobny problem s prilis vysokymi fps,limitacia na 50 sice pomohla,ale ukazalo sa ze ide o pomerne nestabilne riesenie,tak 1z5 startov hry to proste nezabralo..permanentne riesenie je pritom trivialne-win2000 compatibility mode
edit: je absolutne,ale ABSOLUTNE nutne aby bolo exe patchnute tak aby automaticky bezalo iba na jednom jadre,inak sa hra chova podivne (nieco ako microstuttering).
edit: je absolutne,ale ABSOLUTNE nutne aby bolo exe patchnute tak aby automaticky bezalo iba na jednom jadre,inak sa hra chova podivne (nieco ako microstuttering).
- Gringo
- Příspěvky: 642
- Registrován: ned úno 26, 2006 9:15 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nejspise pozde, ale pro budouci navstevniky:Kayman píše:ja mam presne tento problem s ut2004 demom v linuxe a neviem prijst na to kde je problem..
Kód: Vybrat vše
#!/bin/bash
#
# Unreal Tournament startup script
#
# Modifications by Eskild Hustvedt
# The user preferences directory
UT_PREFS="${HOME}/.loki/ut"
# Function to find the real directory a program resides in.
# Feb. 17, 2000 - Sam Lantinga, Loki Entertainment Software
FindPath()
{
fullpath="`echo $1 | grep /`"
if [ "$fullpath" = "" ]; then
oIFS="$IFS"
IFS=:
for path in $PATH
do if [ -x "$path/$1" ]; then
if [ "$path" = "" ]; then
path="."
fi
fullpath="$path/$1"
break
fi
done
IFS="$oIFS"
fi
if [ "$fullpath" = "" ]; then
fullpath="$1"
fi
# Is the awk/ls magic portable?
if [ -L "$fullpath" ]; then
fullpath="`ls -l "$fullpath" | awk '{print $11}'`"
fi
dirname $fullpath
}
# Set the home if not already set.
if [ "${UT_DATA_PATH}" = "" ]; then
UT_DATA_PATH="`FindPath $0`/System"
fi
LD_LIBRARY_PATH=.:${UT_DATA_PATH}:${LD_LIBRARY_PATH}
export LD_LIBRARY_PATH
export UT_DATA_PATH
create_prefpath()
{
path="${UT_PREFS}/$1"
if [ ! -d "$path" ]; then
echo "Creating directory $path"
mkdir "$path"
fi
}
copy_if_needed()
{
dist="${UT_DATA_PATH}/$1"
file="${UT_PREFS}/$1"
if [ ! -f "$file" ]; then
echo "Installing default $file"
cp "$dist" "$file"
fi
}
# Hey, it's fun time!
if [ ! -d ${HOME}/.loki ]
then
mkdir ${HOME}/.loki
fi
if [ ! -d ${UT_PREFS} ]
then
echo "Creating preferences directory..."
create_prefpath
fi
create_prefpath System
# Flood the CPU for four seconds so that it is running at the currect speed
RandomFork () {
while [ "$SECONDS" -le "4" ]; do
let MYRND="$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM"
done
}
RandomFork &
# Let's boogie!
if [ -x "${UT_DATA_PATH}/ut-bin" ]
then
echo -n "Sleeping for 1 second... ";sleep 1s;echo "done - launching UT"
cd "${UT_DATA_PATH}/"
exec "./ut-bin" -log $*
fi
echo "Couldn't run Unreal Tournament (ut-bin). Is UT_DATA_PATH set?"
exit 1
Gringo Joe Peter Shooter, osobne