..tak som nahodil q3 arenu full ver. 1.11 (zatial som testoval iba demo),a slape to velmi pekne (v2 SLI,wickedgl,max detaily okrem kvality textur,ta je skoro na max,rozlis. 800*600-v 1024*768 to uz nieje ono),viz obrazok:
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3_1.11.jpg[/img]
..ale patchol som to na ver. 1.30,a ejhle,nieco nieje v poriadku:
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3_1.30.jpg[/img]
vyzera to akoby obloha jela v 8-bitech ,a FPS sa tiez zdaju nizsie (nema niekto poruke nejake pekne timedemo?),viem ze v neskorsich verziach vykopli z q3 HSR,ale toto som necakal..
Quake3 Arena-novsia verzia=znizena kvalita na 3dfx V2 SLI?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Quake3 Arena-novsia verzia=znizena kvalita na 3dfx V2 SLI?
Naposledy upravil(a) ps47 dne pát bře 11, 2005 9:40 pm, celkem upraveno 1 x.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
To vypadá jak na GeForce s původníma S3TC driverama (textury dekomprimovaný přes DXT1 16-bitově). Ale to v případě V2 moc nepřipadá v úvahu...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
no trocha som testoval,zatial len ver. 1.11,a zistil som ze vsetky graphics settings ovplyvnuju rychlost len minimalne (1-3 FPS rozdiel),jedine co zabera ak chcete zvysit framerate je znizit rozlisenie (640*480 je viac ako dvakrat rychlejsie nez 1024*768-110 FPS/49FPS).ako som uz spominal,texture detail by nemal byt uplne na maxime,FPS sice moc neklesne,ale objavia s graficke chyby (obloha tak nejak divne problikava)..