Quake3 Arena-novsia verzia=znizena kvalita na 3dfx V2 SLI?

Vše co se týká Voodoo 2, to jest problémy s nimi, identifikace, SLI , atd..

Moderátoři: ps47, no-X

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Quake3 Arena-novsia verzia=znizena kvalita na 3dfx V2 SLI?

Příspěvek od ps47 »

..tak som nahodil q3 arenu full ver. 1.11 (zatial som testoval iba demo),a slape to velmi pekne (v2 SLI,wickedgl,max detaily okrem kvality textur,ta je skoro na max,rozlis. 800*600-v 1024*768 to uz nieje ono),viz obrazok:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3_1.11.jpg[/img]

..ale patchol som to na ver. 1.30,a ejhle,nieco nieje v poriadku:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3_1.30.jpg[/img]

vyzera to akoby obloha jela v 8-bitech :? ,a FPS sa tiez zdaju nizsie (nema niekto poruke nejake pekne timedemo?),viem ze v neskorsich verziach vykopli z q3 HSR,ale toto som necakal..
Naposledy upravil(a) ps47 dne pát bře 11, 2005 9:40 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To vypadá jak na GeForce s původníma S3TC driverama :-) (textury dekomprimovaný přes DXT1 16-bitově). Ale to v případě V2 moc nepřipadá v úvahu...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..aa na tie screeny sa pametam,checht.no obhliadnem sa po nejakych console commandoch a mrknem sa ci tam nenajdem nieco ako uglysky on/off :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

:lol: Taky vyzkoušej highframerate on :P
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no trocha som testoval,zatial len ver. 1.11,a zistil som ze vsetky graphics settings ovplyvnuju rychlost len minimalne (1-3 FPS rozdiel),jedine co zabera ak chcete zvysit framerate je znizit rozlisenie (640*480 je viac ako dvakrat rychlejsie nez 1024*768-110 FPS/49FPS).ako som uz spominal,texture detail by nemal byt uplne na maxime,FPS sice moc neklesne,ale objavia s graficke chyby (obloha tak nejak divne problikava)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

hmm,tak je to oficialne,novsie verzie q3 vyzeraju na 16-bit voodoo kartach horsie.no fuj,id :evil:

edit: este maly dodatok-ta obloha je oskliva aj v 1.11 ak sa hra pusti cez mesu.proste 16bit 3dfx+q3=wickedgl :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět