Novinky v MESAfx a GLIDE
Novinky v MESAfx a GLIDE
Tak je to tady! Windowed modes v MESAfx
MESA_GLX_FX
OS: win32, linux
HW: selective
Desc: force display mode
Note: (!) experimental!
Value:
"w" - windowed mode (linux: V1/2/Rush, win32: all except V1/V2)
"f" - fullscreen mode (linux: V1/V2/Rush)
"d" - disable glide driver (linux: V1/V2/Rush)
Myslim,ze 6.1.0.5 bude zajimava release.
MESA_GLX_FX
OS: win32, linux
HW: selective
Desc: force display mode
Note: (!) experimental!
Value:
"w" - windowed mode (linux: V1/2/Rush, win32: all except V1/V2)
"f" - fullscreen mode (linux: V1/V2/Rush)
"d" - disable glide driver (linux: V1/V2/Rush)
Myslim,ze 6.1.0.5 bude zajimava release.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 500
- Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
- Bydliště: Ustí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky v MESAfx a GLIDE
no super jde to pouzit i na v5?vykupitel píše:Tak je to tady! Windowed modes v MESAfx
MESA_GLX_FX
OS: win32, linux
HW: selective
Desc: force display mode
Note: (!) experimental!
Value:
"w" - windowed mode (linux: V1/2/Rush, win32: all except V1/V2)
"f" - fullscreen mode (linux: V1/V2/Rush)
"d" - disable glide driver (linux: V1/V2/Rush)
Myslim,ze 6.1.0.5 bude zajimava release.
RE
Tak nove do CVS pribyla do ovladace GLIDE prima podpora DXT1 textur a obecne byla dopracovana FXT1 komprese pro Mesu obecne. Myslim, ze timto se Mesa jako takova dostava o velky krok dale, nebot sice podporuje OGL 1.5,ale absence de/kompresoru textur byla velkou bolesti.
Pokud jste nekdo videl rozdil v RTCW mezi DRI driverama a nativnima treba nV ci ATI na jejich HW tak vite o cem mluvim. V podstate Daniel svoji praci z GLIDE driveru predelava do celeho baliku pro vsechny ostatni karty.
Respect Daniel !!!
Pokud jste nekdo videl rozdil v RTCW mezi DRI driverama a nativnima treba nV ci ATI na jejich HW tak vite o cem mluvim. V podstate Daniel svoji praci z GLIDE driveru predelava do celeho baliku pro vsechny ostatni karty.
Respect Daniel !!!
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
JE to venku
Takze je to venku: http://www.geocities.com/dborca/index.h ... /mesa.html
Verze 6.1.0.5 se zapracovanymi fixy na Hitmana 2 a mnoha dalsimi upravami.
Verze 6.1.0.5 se zapracovanymi fixy na Hitmana 2 a mnoha dalsimi upravami.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
RE
A je to tady i oficialne primo od Daniela. Do oficialniho CVS stromu pribyla podpora Temporal AA, takze s pristim MesaFX muzeme cekat i pribalene nove Glide3x, samozrejme pokud si nekdo nechcete zkompilovat sami.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
a je to tady ,6.1.0.6 s TAA a control panelem
http://www.3dfxzone.it/news/puntatore.php?uid=318
http://www.3dfxzone.it/news/puntatore.php?uid=318
RE
Tak je tu verze 6.1.0.7.
Pribyla extension GL_ARB_vertex_buffer_object a nejake opravy.
http://www.3dfxzone.it/public/files/MesaFX-6.1.0.7.exe
Pribyla extension GL_ARB_vertex_buffer_object a nejake opravy.
http://www.3dfxzone.it/public/files/MesaFX-6.1.0.7.exe
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
RE
Tak zase zmeny v CVS
Pribyla extension GL_EXT_stencil_wrap a navrat moznosti povolit non-packedcolor, jde nastavovat pres promenou:
FX_PACKEDCOLOR
use packed color in vertex structure
Pribyla extension GL_EXT_stencil_wrap a navrat moznosti povolit non-packedcolor, jde nastavovat pres promenou:
FX_PACKEDCOLOR
use packed color in vertex structure
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
RE
Tak tu mame masivni update v GLIDE CVS. A je to dost radostne pro majitele V1/Rush. Nebot Daniel zapracoval na Glide3x:
second cut at Glide3x for Voodoo1/Rush (massive update):
delayed validation, vertex snapping, clip coordinates, strip/fan_continue, bugfixes.
and probably a bunch of other crap that I forgot
second cut at Glide3x for Voodoo1/Rush (massive update):
delayed validation, vertex snapping, clip coordinates, strip/fan_continue, bugfixes.
and probably a bunch of other crap that I forgot
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec