System Shock2 (support, fixy, updaty)
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..kedze mame vonku tie zdrojaky,predpokladam ze praca na projektoch vyuzivajucich dll hooks (ddfix) sa spomali,resp zastavi,tzn,cas upratat a updatnut hires kompilacu (s tym ze tento update by mal vydrzat hodnu chvilku bez zmeny).prilozene su aj animacky,cize tentokrat sa uz na nic nehrame=jedna sa o uplny abandonware(z).co uz.
link.
link.
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
čistě pro pobavení, nevím jestli je to vlastnost VLC (obvykle v něm hudbu nepouštím, jen jsem teď byl línej a přetažení na vlc bylo nejrychlejší), nebo implementace v ubuntu, ale zdá se že odkudsi načítá relevantní obrázky k hudbě ...
Intel Core i5-10400F, 8GB DDR4, Radeon RX 6500 XT, 500GB SATA SSD, 4TB SATA HDD, 650W Fortron, FullHD VA Acer, Linux (od 2010), Olympus E-M10 III + 17/1.4, Ikonta 6x9. vg
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
hadzem si sem link na jeden zaujimavy mod pre SS2-pozmenuje spravanie kamier,ktore je v originalnom ss2,budme uprimni,velmi nerealne.tento mod ho upravuje do nasledujuceho stavu: aby sa kamera dala beztrestne znicit,je nutne ju najprv hacknut (ak je hack uspesny tak sa vypne,ak nie,spusti sa alarm).pokial je kamera znicena len tak,spusti sa alarm.
nanestastie je kompatibilny iba s ADAOBom 0.2.9 (resp ho vyzaduje),ale skusim prelobovat aby sa stal permanentnou sucastou (buducich verzii) ADAOBu.
nanestastie je kompatibilny iba s ADAOBom 0.2.9 (resp ho vyzaduje),ale skusim prelobovat aby sa stal permanentnou sucastou (buducich verzii) ADAOBu.
Naposledy upravil(a) ps47 dne pát kvě 18, 2012 11:32 am, celkem upraveno 4 x.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
prave bol predbezne ukonceny vyvoj ddfixu,tzn onedlho dam dokopy novu verziu hires kompilacie.a vzhladom na to,ze v nej zacina byt integrovane celkom slusne mnozstvo modifikacii,je nacase polozit si otazku,akym smerom sa ma tato kompilacia uberat-takze som do tohoto vlakna pridal hlasovanie,na vyber su dve moznosti:
vylepsia grafiky,inak striktne klasicky ss2. ziadne modifikacie gameplayu.-toto znamena,ze ziadne modifikacie,ktore nejakym sposobom upravuju gameplay,niesu pripustne,nech by ich pouzitie bolo akokolvek logicke a prinosne.tzn,spomenuty mod upravujuci chovanie kamier by nebol pripustny,pretoze kamery sa chovaju inak ako v originalnom SS2.to iste plati pre novu laserovu pistol,funguje inak ako v povodnej hre,tzn je nepripustna.skratka,okrem vylepsenia grafiky je gameplay presne ako v originalnej verzii ss2,so vsetkymi nelogickostami,anomaliami a chybami.
akekolvek vylepsia su ok,za predpokladu ze "SS2 atmosfera" ostane zachovana.-toto znamena,ze drobne gameplay mody,ktore nenarusuju celkovu atmosferu SS2,su povolene.cize napr spomenuty mod kamier je ok,drobne balance changes su ok (napriklad male upravy psi skillov,poziadaviek na zbrane,drobne upravy chovana nepriatelov,atp).nova laserova pistol je na hrane (napr ja ju povazujem uz za prilis upravenu,a rozmyslam ci ju nevypustit).mimo akukolvek diskusiu su napr mody ktore pridavaju dalsie zbrane,uplne menia mechaniku hry atp.
ja osobne som za pristup c.2,tzn,male a citlive upravy,ktore pozitivnym smerom vylepsuju nielen grafiku,ale aj gameplay.dovod je jasny-vylepsit tuto vybornu hru postupnym odstranovanim nelogickosti,anomalii a chyb (anomalies,disrepancies and outright bugs,alias ADAOB).
som zvedavy kolko hlasov tam bude,aspon zistim ci sa tu o to zaujima este aj niekto dalsi okrem mna a Boba.
vylepsia grafiky,inak striktne klasicky ss2. ziadne modifikacie gameplayu.-toto znamena,ze ziadne modifikacie,ktore nejakym sposobom upravuju gameplay,niesu pripustne,nech by ich pouzitie bolo akokolvek logicke a prinosne.tzn,spomenuty mod upravujuci chovanie kamier by nebol pripustny,pretoze kamery sa chovaju inak ako v originalnom SS2.to iste plati pre novu laserovu pistol,funguje inak ako v povodnej hre,tzn je nepripustna.skratka,okrem vylepsenia grafiky je gameplay presne ako v originalnej verzii ss2,so vsetkymi nelogickostami,anomaliami a chybami.
akekolvek vylepsia su ok,za predpokladu ze "SS2 atmosfera" ostane zachovana.-toto znamena,ze drobne gameplay mody,ktore nenarusuju celkovu atmosferu SS2,su povolene.cize napr spomenuty mod kamier je ok,drobne balance changes su ok (napriklad male upravy psi skillov,poziadaviek na zbrane,drobne upravy chovana nepriatelov,atp).nova laserova pistol je na hrane (napr ja ju povazujem uz za prilis upravenu,a rozmyslam ci ju nevypustit).mimo akukolvek diskusiu su napr mody ktore pridavaju dalsie zbrane,uplne menia mechaniku hry atp.
ja osobne som za pristup c.2,tzn,male a citlive upravy,ktore pozitivnym smerom vylepsuju nielen grafiku,ale aj gameplay.dovod je jasny-vylepsit tuto vybornu hru postupnym odstranovanim nelogickosti,anomalii a chyb (anomalies,disrepancies and outright bugs,alias ADAOB).
som zvedavy kolko hlasov tam bude,aspon zistim ci sa tu o to zaujima este aj niekto dalsi okrem mna a Boba.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
slubeny upgrade pack pre ss2 (pomerne tucnych 82MB,wow).obsahuje adaob 0.2.9 (namiesto 0.3.0),takze sme prisli o hires pohybujuce sa textury (ktore ale neboli aplikovatelne vo vsetkych leveloch,takze skoda nieje az tak velka ako by sa mohlo zdat.ziaden strach,casom sa vratia-ale bude to az v novoskompilovanom builde ),ale ziskali sme nazad povodnu laserovu pistol (nemozem si pomoct,ta nova mi skratka nesedi).integrovany je aj mod na kamery (tzn,znicenie kamery spusti poplach,cize kamery sa musia bud obchadzat,alebo hackovat.podstatne vacsia vyzva nez ich lavou zadnou odstrelovat hlava-nehlava).inak vsetko zostava po starom.pozn: ulozene pozicie NEbudu fungovat ok-je nutne zacat novu hru.taktiez je este nutne vyskusat funkcnost pod linuxom-zda sa ze posledny ddfix cez wine nefunguje.
edit: hral som sa s rebirth modelmi,vysledok=hipoly zijuce NPC:
http://www.youtube.com/watch?v=93XzeTbFdjU
http://www.youtube.com/watch?v=OSTv-Q4EXPM
dalsia verzia upgrade packu ich bude obsahovat (je tam jeden problem ktory by som este chcel vyriesit).
edit: hral som sa s rebirth modelmi,vysledok=hipoly zijuce NPC:
http://www.youtube.com/watch?v=93XzeTbFdjU
http://www.youtube.com/watch?v=OSTv-Q4EXPM
dalsia verzia upgrade packu ich bude obsahovat (je tam jeden problem ktory by som este chcel vyriesit).
Naposledy upravil(a) ps47 dne stř úno 09, 2011 6:47 pm, celkem upraveno 6 x.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
taky je osud nas vsetkych (ktori mame cybernetic affinity na 5 alebo 6).v kazdom pripade,uprava modelov je hotova,a upgrade pack bol o ne doplneny (linka v predoslom poste bola tiez aktualizovana).tzn,stare modely by sa mali vyskytnut iba v troch pripadoch-scena so samovrazednym duchom,telo kapitana diega,a tych niekolko odtrhnutych hlav,ktore sa kde-tu povaluju.pre tieto veci by bolo nutne vytvorit nove modely a skiny,a na to nebudem mat ani o sto rokov.
http://www.youtube.com/watch?v=_zD8kn0g3s0
http://www.youtube.com/watch?v=qx1h5ckpxcs
http://www.youtube.com/watch?v=DE4vZtli9aU
http://www.youtube.com/watch?v=_zD8kn0g3s0
http://www.youtube.com/watch?v=qx1h5ckpxcs
http://www.youtube.com/watch?v=DE4vZtli9aU
Naposledy upravil(a) ps47 dne stř úno 09, 2011 6:47 pm, celkem upraveno 3 x.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..neverte mi ani slovo,fixol som aj Diega,a hotova je aj komplet zem a trening.tzn,jedine co zostava,je samovrazedny duch a odtrhnute hlavy,ale s tymi naozaj nepohnem..linky su updatnute.
edit: oficialne som som sa stal sucastou povodneho Rebirth modu
edit: oficialne som som sa stal sucastou povodneho Rebirth modu
- Daiman
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob čer 09, 2007 12:25 am
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
Mne posledny ddfix, ktory chodil bez problemov s Wine, bol 1.5.6. Vsetky nasledujuce nechodia, pri UseSysMemOverlay=0 je tam iba jednofarebna (najcastejsie ruzova, ale aj biela) plocha, a pri UseSysMemOverlay=1 alebo 2 je to tak pomale, ze sa to neda hrat.
Ale mozno mam stary HW.
Mne posledny ddfix, ktory chodil bez problemov s Wine, bol 1.5.6. Vsetky nasledujuce nechodia, pri UseSysMemOverlay=0 je tam iba jednofarebna (najcastejsie ruzova, ale aj biela) plocha, a pri UseSysMemOverlay=1 alebo 2 je to tak pomale, ze sa to neda hrat.
Ale mozno mam stary HW.
S pozdravom
Daiman
Daiman
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
ok,fajn info..nastavenie UseSysMemOverlay=1/2 sposobuje,ze niektore veci niesu renderovane cez grafiku,co sposobuje znacne spomalenie-malo by sa pouzivat iba ked vsetko ostatne zlyha..na linuxovu kompatibilitu sa planujem pozriet aj ja,ale autorovi ddfixu to uz asi posuvat nebudem,momentalne sa venuje zdrojakom,a rusit by ho bolo kontraproduktivne.
je ale skoda ze posledna ktora ti funguje je 1.5.6,ddfix pre ss2 totiz zacina byt zaujimavy prave od 1.5.7.
skus 1.5.7 alebo 1.5.8 s OverlayColourKey=0xffffff alebo OverlayColourKey=0 v ddfix.ini..
je ale skoda ze posledna ktora ti funguje je 1.5.6,ddfix pre ss2 totiz zacina byt zaujimavy prave od 1.5.7.
skus 1.5.7 alebo 1.5.8 s OverlayColourKey=0xffffff alebo OverlayColourKey=0 v ddfix.ini..
- Daiman
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob čer 09, 2007 12:25 am
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
diki, skusal som uz asi vsetko mozne aj nemozne, ale s wine mi fakt ide ddfix iba po verziu 1.5.6. Pri vsetkych vyssich verziach akonahle dam UseSysMemOverlay=0, tak na monitore je iba jednofarebna plocha, OverlayColourKey ani ostatne volby na to nemaju vplyv.
Zaujimave je, ze som to skusal aj na PC s WinXP a je to daco podobne. Aj tu to ide dobre iba po ddfix 1.5.6, vyssie verzie sice nemaju taketo problemy s jednofarebnou plochou, ale hra zasa zakonite padne do par sekund po spusteni, pripadne pocas prveho loadu (AthlonXP 2600+, Nvidia GeForce 7600GS, WinXP SP3, DirextX 9.0c).
Aby to nebolo tak jednoduche, za ten svet sa mi nepodarilo spojazdnit ani SShock2_fullfix, ani upgrade pack ss2fix, a to ani s jednym ddfixom, lebo to stale padalo. Nakoniec som si musel urobit vlastny pack (standardna hra + zopar hires modelov + SS2Tool 3.5, ale bez adaob a ostatnych), ktory chodi uplne OK. Zial, ako som pisal, iba s ddfixom 1.5.6. Skusal som to na PC s WinXP aj na PC s Linuxom.
Aby v tom nebol zmatok, skusim moje pokusy zosumarizovat:
1. Fullfix+ss2fix nechodi na ziadnom mojom PC so ziadnym ddfixom (pada)
2. Vlastny pack chodi iba s ddixom 1.5.6, s ostatnymi bud pada (WinXP), alebo je tam farebna plocha (Wine)
diki, skusal som uz asi vsetko mozne aj nemozne, ale s wine mi fakt ide ddfix iba po verziu 1.5.6. Pri vsetkych vyssich verziach akonahle dam UseSysMemOverlay=0, tak na monitore je iba jednofarebna plocha, OverlayColourKey ani ostatne volby na to nemaju vplyv.
Zaujimave je, ze som to skusal aj na PC s WinXP a je to daco podobne. Aj tu to ide dobre iba po ddfix 1.5.6, vyssie verzie sice nemaju taketo problemy s jednofarebnou plochou, ale hra zasa zakonite padne do par sekund po spusteni, pripadne pocas prveho loadu (AthlonXP 2600+, Nvidia GeForce 7600GS, WinXP SP3, DirextX 9.0c).
Aby to nebolo tak jednoduche, za ten svet sa mi nepodarilo spojazdnit ani SShock2_fullfix, ani upgrade pack ss2fix, a to ani s jednym ddfixom, lebo to stale padalo. Nakoniec som si musel urobit vlastny pack (standardna hra + zopar hires modelov + SS2Tool 3.5, ale bez adaob a ostatnych), ktory chodi uplne OK. Zial, ako som pisal, iba s ddfixom 1.5.6. Skusal som to na PC s WinXP aj na PC s Linuxom.
Aby v tom nebol zmatok, skusim moje pokusy zosumarizovat:
1. Fullfix+ss2fix nechodi na ziadnom mojom PC so ziadnym ddfixom (pada)
2. Vlastny pack chodi iba s ddixom 1.5.6, s ostatnymi bud pada (WinXP), alebo je tam farebna plocha (Wine)
S pozdravom
Daiman
Daiman
- Daiman
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob čer 09, 2007 12:25 am
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Pravda, vsetky moje PC su vlastne muzealne kusy, a to este nepisem o pocitacoch s 3Dfx
Rad pockam, zatial sa to hrat da, a to mi nateraz staci.
(este pre info konfiguracie PC, na ktorych som to skusal:
1. Doska ASROCK K7S41GX, GeForce 7600GS AGP, 2GB DDR RAM, WinXP SP3, DirectX 9.0c, Nvidia driver 266.58,
2. Doska Epox EP-8KRA2+, GeForce 7600GT AGP, 2GB DDR RAM, Linux (uplne prerobeny povodne MDV2008.1 vratane kernelu - vychadzajuci z 2.6.32.28), prerobeny Wine povodne 1.3.13, drivery Nvidia 260.19.36 - tieto su nastastie povodne
Rad pockam, zatial sa to hrat da, a to mi nateraz staci.
(este pre info konfiguracie PC, na ktorych som to skusal:
1. Doska ASROCK K7S41GX, GeForce 7600GS AGP, 2GB DDR RAM, WinXP SP3, DirectX 9.0c, Nvidia driver 266.58,
2. Doska Epox EP-8KRA2+, GeForce 7600GT AGP, 2GB DDR RAM, Linux (uplne prerobeny povodne MDV2008.1 vratane kernelu - vychadzajuci z 2.6.32.28), prerobeny Wine povodne 1.3.13, drivery Nvidia 260.19.36 - tieto su nastastie povodne
S pozdravom
Daiman
Daiman
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
tieto stroje by nemali mat problem dat shocka2 nativne,tzn bez ddfixu.ak potrebujes widesceen rozlisenia,staci ti darkwidescreen..ddfix je v podstate nieco,co by si mal pouzivat,iba ak naozaj musis..Daiman píše:1. Doska ASROCK K7S41GX, GeForce 7600GS AGP, 2GB DDR RAM, WinXP SP3, DirectX 9.0c, Nvidia driver 266.58,
2. Doska Epox EP-8KRA2+, GeForce 7600GT AGP, 2GB DDR RAM, Linux (uplne prerobeny povodne MDV2008.1 vratane kernelu - vychadzajuci z 2.6.32.28), prerobeny Wine povodne 1.3.13, drivery Nvidia 260.19.36 - tieto su nastastie povodne