3D Labs heavy metal day :-)

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

swarm píše:Nema se tam ta texture memory jeste pridat pro realtime rendering? Jestli nejelo tohle, tak ti tam nepojede nic s OpenGL rychleji. Koukam, ze ta karta jeste nema multitexturing ani pres ARB ani pres SGI extenzi, takze to MAX_TEXTURE_UNITS je ve skutecnosti = 1.
Mno fakt nevim, mam za to, ze ty karte neco shazi ke stesti a ze to neco se zapojuje do tech cernych slotu, co vypadaj jak na DIMM :-).
Výjimečně, ale rád - 100% souhlasím :D Bez lokální paměti pro textury to nebude ono.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
T613
Senior member
Příspěvky: 961
Registrován: čtv kvě 20, 2004 12:02 am

Příspěvek od T613 »

no pokud hodla nekdo do toho strkat pamet :-)
tak jedine ktere tam pojedou jsou uplne prvni DIMMy (snad 66MHz) 8,16,jeden 32MB modul jiank nic nebo by to slo do kytek :-)
jinak jsem ty sloty studoval a od zadneho pinu ani z jeden starny nevede spojeni do nejakeho svabu, bud to je vedene vsechno ve strednich vrstvach PCB nebo ty sloty tam jsou jenom na paradu :shock: :lol:
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Takze sem se dostal k testovani - zkousel sem tam dat pameti z karet Accel Eclipse, pocitac ani nenabootoval, presneji receno ani nenastartoval at sem pouzil pamet jednu, dve, proste nic. Pri pouziti 16MB SDRAM Siemens od compaqu - 8 cipu jednostranna - to sice normalne nabootuje, ale ovladace hlasi porad 0MB texture memory, takze se to evidentne nechytlo, nebo je tam nakej jumper - potom nevim kde. Takze az zas nekde objevim nakou ramku - zkusim.
Prikladam slibovane obrazky z nastaveni obrazovky.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Jinak tu je jeste vypis z programu Opengl extensions viewer - http://82.114.193.227/realizm/glinfo.txt

Rozjel sem i tu Accel Graphics Eclipse Pci verzi - oficial ovladace bohuzel nejsou primo pro WinXP a nezobrazuje se mi tam zadny ovladaci panel. Nicmene ma to 15MB pameti - jedno mego asi zere ten cirrus co je na tom. Cip to hlasi Mitsubishi DMA/REALimage(rev04/02) a DAC TI 3026 (VidGA2). V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Naposledy upravil(a) Vlask dne čtv bře 03, 2005 1:00 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Vlask píše:V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Njn, je znat, ze to neni zas tak moc delany na vysoka fps (ta karta). Jinak na S3VirgeMX mi to dalo v zabickach na standartni nastaveni 15fps a na Voodoo2 180fps :).
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

swarm píše:
Vlask píše:V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Njn, je znat, ze to neni zas tak moc delany na vysoka fps (ta karta). Jinak na S3VirgeMX mi to dalo v zabickach na standartni nastaveni 15fps a na Voodoo2 180fps :).
Mno ale ta Eclipse dava v GLQuake 23.5fps v 640x480x32bit, coz vidim tak na uroven Voodoo1 nebyt toho ze Voodoo neumi 32bit. Bohuzel ta eclipse zase naopak neumi 16bit. Jeste zkusim ten realizm - v glquake (starsi verze jan. 96) notesu pisou ze je to jedina karta s kterou to de rozbehat plynule ale prej byla hodne draha :D

Edit: no tak realizm se taky ani nehne v quakovi, ta texturova pamet k necemu opravdu bude :evil:

PS: az si udelam postup tak otestuju ruzny grafarny v glquakovi at je sranda - uz ted to vidim na voodoo 1, 3, 5, rush, verite 2100, permedia2, savage 2000, trident blade 3d, mozna naka riva
kidd.hombre
Příspěvky: 3
Registrován: ned čer 06, 2004 2:09 am
Bydliště: Třebeach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kidd.hombre »

Oblak píše: btw. nějaký víceprocesorový - 4 procesory nebo tak něco existovalo??

(nemyslím superpočítače na počasí) :)
Jasne ted mam doma server siemens nixdorf rm600 a de tam dat az 24 RISC procesoru R4400 (200MHz) :D
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

nemyslel jsem zrovna RISC platformu.....:)
co s tím děláš???
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Tak sem nahodou nasel manual na tu grafarnu, samozrejme ze kde jinde nez na intergraphu :oops: Ovladace tam hledam a manual ne :roll:
Je to pekne podrobny, da se k tomu dokoupit i geometry akcelerator - takovej predchudce T&L :D Pripojuje se to na ten konektor podobny ide. Podle manualu by to melo umet az 64MB texture memory :shock: - na rok 97 neni spatny. Akorat pameti musej bejt 2 stejny - tam byla chyba, ja tam daval jen jednu. Vidim to na 2x32MB, akorat bude zajimavy hledat fungujici par.

Ma-li nekdo zajem manual v pdf - ma to asi jen neco pres 300KB
http://support.intergraph.com/itservice ... 017120.pdf
Maj to tam pekne vysvetleny vcetne funkci, co to umi atd.
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

zkus napsat detaily těch pamětí - kolik pinů, fpm/edo/sdr.... zkusím prohrabat šuplíky, třeba nějaký pár najdu
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To není předchůdce, ale plnohodnotnej TCL procesor (alespoň podle specifikací resp. požadavků OpenGL) :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

wizzy píše:zkus napsat detaily těch pamětí - kolik pinů, fpm/edo/sdr.... zkusím prohrabat šuplíky, třeba nějaký pár najdu
Standart SDRAM, po parech, 4,16,32,64MB celkem, rad bych videl takovou 2MB nebo 8MB SDRAM :lol: A museji mit stejnou density ty pameti, takze asi usporadani. Mam v praci 3x32MB, ale jedna je stoprojina. Ja to zkusim nejak poresit, kdyz to nepude tak se ozvu.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

že by tahle karta nakonec předvedlal v OpenGL pěknej hukot :?:
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

XAN píše:že by tahle karta nakonec předvedlal v OpenGL pěknej hukot :?:
Jo to se uvidi, nejdriv musim nainstalovaat na testovaci comp winXP, posledne mi to furt neslo - asi to bylo tim diskem jak sem na nem opravoval vadne sektory :D No neva, mam tu na hromadce dalsich 6 :twisted: Treba to na jeden z nich pujde.

Edit - hele T613 nevis kde skoncili ty ostatni kompy? Nechteji se tech grafik treba novi majitele zbavit? :roll: :twisted: Precejenom jsou jim k nicemu. Docela bych dalsi ve sbirce na vymenu snesl :wink:
T613
Senior member
Příspěvky: 961
Registrován: čtv kvě 20, 2004 12:02 am

Příspěvek od T613 »

jeden mam ja, dva dalsi jsou u kamaradu
tohle nikdo nepusti ikdyz me to treba lezi ladem

jedna ti nestaci nebo co? :-) Nerikej ze chces propojovat :-)
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

T613 píše:jeden mam ja, dva dalsi jsou u kamaradu
tohle nikdo nepusti ikdyz me to treba lezi ladem

jedna ti nestaci nebo co? :-) Nerikej ze chces propojovat :-)
Ne propojovat sice chci ale nemam na to ten geometry akcelerator :(
Ja zil v predstave ze to maj naci manici co sbiraj dual cpu s nakym voodoo nebo tak neco a tuhle grafiku v supliku - ale vypada to ze mas nejak moc kamosu so sbiraj i grafarny.

Jinak ad pameti - totalni selhani :evil: - zkusil sem tam 4 ruzne 32MB sdram v ruznych kombinacich a nic. Vsecky 16cipove. Mozna to chce 32 cipove, kdovi jak vypadaly sdramy v roce 1997. Myslim ze s 16Mb bych mel vic sanci. Ale zadny momentalne po ruce. Az se neco objevi tak to zkusim. Ta grafarna normalne najizdi ale tech 64mb proste nenajde.
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Tak update - tedka se mi tu objevilo 6x32mb sdram stejnych 16 cipovych, tak to zkusam na realizm II+ 1.3 a opet to nejde, ale tentokrat sem si vsiml hlasky v ovladacich "See event log" a tam je napsana takova mila hlaska "Slower Realizm texture memory found and not used" . Tak ted nevim jestli to chce PC100 (ty 32mb sou asi pc66), nebo nake silene casovani v spd. Asi se budu muset naucit hackovat ovladace :lol:
HDDak
Příspěvky: 4
Registrován: sob dub 08, 2006 7:28 pm

Příspěvek od HDDak »

T613:kupuju,dej cenu
Odpovědět