Unreal Tournament 1024*768 @ Banshee PCI -56k warning-
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Unreal Tournament 1024*768 @ Banshee PCI -56k warning-
Athlon XP 2600+, nForce2, Banshee 16MB PCI + WinXP
Je to sice pěkně barevný, ale narozdíl od V2 SLI není framerate v 1024*768 příliš ideální (25-30FPS)
Detaily a všechno ostatní jsou na MAX.
Je to sice pěkně barevný, ale narozdíl od V2 SLI není framerate v 1024*768 příliš ideální (25-30FPS)
Detaily a všechno ostatní jsou na MAX.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Re: Unreal Tournament 1024*768 @ Banshee PCI -56k warning-
no konečne nejaká kultovka, na V3 to šlo jedna báseň
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jj, klasika . já UT hrál prvně právě na téhle Banshee + K6-200@233Mhz. Ale při nižším rozlišení a detailech - a jak to běhalo!
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Unreal Tournament navždy.
Banshee je slabší než Voodoo2 v single, takže v dual se to nedá srovnávat. Má ale zase lepší kvalitu obrazu, ale na V3 nemaj ani obě dohromady. Zkoušel jsem to na: V1-512x384 asi 42FPS,obraz dobrej. V rush- to samý. V2- ta má nejmenší nároky na procesor, takže v SLI 1024x760 pořád 60fps. V3@180- 1024x768 asi 98fps(celeron na 912mhz) . A taková menší zajímavost k té Banshee: hratelné to bylo MAX v 800x600 tahle karta má největší nároky na CPU ze všech 3DFX, takže 800x600-45fps. Narazil jsem ale na zajímavost s deskami. Absolutně nejlepší pro PCI grafiky je VIA KT133 chipset. Měl jsem tam Athlona XP2000 a to co tam ta banshee předváděla jsem ještě nikdy nevyděl. 60fps na 1024x768. Pak jsem to ješťe skusil na XP3000 s Via KT400 a ejhle zpátky na 38.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Máš celkem pravdu, ale v jednom nesouhlasím:
Banshee je snad nejméně závislá na výkonu procesoru ze všech 3Dfx karet. Když měl někdo 150MHz CPU, tak s RivouTNT nerozběhl prakticky nic, kdežto Banshee stačila a běhalo vše. Na 350MHz ale podávala TNT nesrovnatelně vyšší výkon; Banshee ale stále podobný, jako na 150 procesoru.
Zajímavý informace. Ještě doplním, že dobře UT vypadá na V5-5500, protože s FSAA2x běhá na max detaily při 1024*768 kolem 45FPS s v-sync při 85Hz Ale tak barevnej, jako na Banshee, defaultně není
Banshee je snad nejméně závislá na výkonu procesoru ze všech 3Dfx karet. Když měl někdo 150MHz CPU, tak s RivouTNT nerozběhl prakticky nic, kdežto Banshee stačila a běhalo vše. Na 350MHz ale podávala TNT nesrovnatelně vyšší výkon; Banshee ale stále podobný, jako na 150 procesoru.
Zajímavý informace. Ještě doplním, že dobře UT vypadá na V5-5500, protože s FSAA2x běhá na max detaily při 1024*768 kolem 45FPS s v-sync při 85Hz Ale tak barevnej, jako na Banshee, defaultně není
Naposledy upravil(a) no-X dne ned úno 27, 2005 12:31 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já můžu s radostí říct, že na Celeron 900 Mhz s Voodoo 2 SLI mi UT šlape úplně v pohodě na 1024x768 max. detail. Jelikož teď nemám CPU v PC kde sýdlí Voodoo 5 5500 tak hraju na tomto stroji po netu a naprostá spokojenost
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv úno 24, 2005 10:42 pm
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Unreal Tournament byl napsaný pro glide, proto na non-3Dfx hardwaru příliš neoslňoval. Kyro II přednosti má, ale zrovna UT jsme na něm nezkoušel, takže nemůžu srovnávat.
Obecně UT v D3D moc dobře nevypadá a ze všech karet, na kterých jsem ho zkoušel se mi (pod D3D, vč. X800/6800) nejlíp jevil na DX8.1 Radeonech.
Obecně UT v D3D moc dobře nevypadá a ze všech karet, na kterých jsem ho zkoušel se mi (pod D3D, vč. X800/6800) nejlíp jevil na DX8.1 Radeonech.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv úno 24, 2005 10:42 pm
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Mám takovou prosbičku. Nainstaloval jsem si z CD2 textury ve formátu S3TC a upgradoval opengl driver v UT, změňil konfiguraci v ini a tyhle textury jsou fakt hustý. Někdy lepší, než UT2004. Mám ale problém: Na GF4Ti a FX5900 vše OK a grafika super. Ale na 6800LE@Ultra je to hrůza. Problém je v tom, že je použit 16bit z-buffer a nemohu to nikde změnit, ani rivatuner nepomohl, když přikážu 32bit, furt stejný. Driverama to neni, je to vina NV40, nevíte, co s tím. A dále:
S žádnou z Voodoo S3TC nefunguje, nesejde na tom, jakej opengl wraper použiju. štve mě to, protože kdejaká GF2MX má teď hezčí obraz, než Voodoo4. Neznáte něakej opengl driver/wraper, kterej by dokázal konvertovat S3TC na FXTC, nebo DXTC?.
A pokud jde o kvalitu obrazu, nezapomínejte na S3 Savage4. UT má jako snad jedíný engine nativní porporu pro api S3METAL a nejeví se to vůbec špatně. Zajímavý ale je, že S3METAL neumí S3TC, které bylo právě kvůli němu původně do UT implentováno(nemáte někdo něakej dobrej opengl driver pro SAVAGE4??,hlavně výkonný). V UT ale i ATI maj o dost vyžší výkon i kvalitu v openGL, než v D3D. UT není optimalizovanej pro D3D, takže prosím nesrovnávat kvalitu GLIDE a S3METAL s Nvidií a ATI pod D3D, hoďte tam nejnovější verzi openGL, a 32bit barvy, pak srovnávejte. Štve mě, že se D3D tak rozšířilo, protože ve srovnání s OpenGL, GLIDE, S3METAL má: Nejhorší obraz, nejnižší výkon, nejvyžší nároky na CPU a to ve všech hrách.
Jen tak mimochodem, neprodal by tu někdo KYRO2???
S žádnou z Voodoo S3TC nefunguje, nesejde na tom, jakej opengl wraper použiju. štve mě to, protože kdejaká GF2MX má teď hezčí obraz, než Voodoo4. Neznáte něakej opengl driver/wraper, kterej by dokázal konvertovat S3TC na FXTC, nebo DXTC?.
A pokud jde o kvalitu obrazu, nezapomínejte na S3 Savage4. UT má jako snad jedíný engine nativní porporu pro api S3METAL a nejeví se to vůbec špatně. Zajímavý ale je, že S3METAL neumí S3TC, které bylo právě kvůli němu původně do UT implentováno(nemáte někdo něakej dobrej opengl driver pro SAVAGE4??,hlavně výkonný). V UT ale i ATI maj o dost vyžší výkon i kvalitu v openGL, než v D3D. UT není optimalizovanej pro D3D, takže prosím nesrovnávat kvalitu GLIDE a S3METAL s Nvidií a ATI pod D3D, hoďte tam nejnovější verzi openGL, a 32bit barvy, pak srovnávejte. Štve mě, že se D3D tak rozšířilo, protože ve srovnání s OpenGL, GLIDE, S3METAL má: Nejhorší obraz, nejnižší výkon, nejvyžší nároky na CPU a to ve všech hrách.
Jen tak mimochodem, neprodal by tu někdo KYRO2???
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Musíš si nahrát soubory Glide2x, a Glide3x od koolsmokiho, a UT ti půjde na kartách Voodoo4 a 5 i s kompresovanými texturami.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Naprosto přesněTaskr píše:Musíš si nahrát soubory Glide2x, a Glide3x od koolsmokiho, a UT ti půjde na kartách Voodoo4 a 5 i s kompresovanými texturami.
XAN: Srovnávat NV/ATi D3D a 3Dfx Glide je naprosto korektní; podpora OpenGL je neoficiální. Vypadá to sice líp, ale mám zkušenosti s výrazně nižší stabilitou, než v D3D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Nestabilní? To snad ne, já to testoval na GF2MX, GF2Ti, GF4Ti, FX5950U, 6800, Rad7500, V2, V3, Banshee, V4 a vždy vše ok. Vím akorát, že u ségry to bylo trochu nestabilní s GF2MX400 64mb 64bit(fuj). Kombinace GF2 a staršího( z dob GF4 a starší) driveru tam taky někdy způsobovala, že selhala filtrace textur, ale jen těch S3TC, ostatní byly OK. Zlepšil to až nový driver, myslím něakej 53.XX. S dobovými drivery GF2 bych to radši nezpouštěl. Problémy někdy byly se starými drivery v UT2004 pod openGL, když se zaplo stínování postav, použijte BLOB, nebo vypnout, ale s novými drivery je vše OK a na novějších kartách je to zase rychlejší, než v D3D a to je UT2004 optimalizovanej pro D3D.
Že je openGL neoficiální je sice hezký, ale na stránkách UT mu dělaj oficiální upgrady a píšou tam: "This is the updated openGL driver that goes in the ut's \system\folder. The updated openGL renderer looks much smoother than Direct3D. Update the driver and change the settings in unrealtournament.ini to match the text file included in the zip.".
A z toho mi vyplívá, že přiznávaj, že je lepší a podporujou ho.
A ten koolsmoki, můžu ho použít se všemi drivery, nebo musim mít něakej specifickej. A funguje dobře ve WIN XP i 98? Díky za odpověď.
Že je openGL neoficiální je sice hezký, ale na stránkách UT mu dělaj oficiální upgrady a píšou tam: "This is the updated openGL driver that goes in the ut's \system\folder. The updated openGL renderer looks much smoother than Direct3D. Update the driver and change the settings in unrealtournament.ini to match the text file included in the zip.".
A z toho mi vyplívá, že přiznávaj, že je lepší a podporujou ho.
A ten koolsmoki, můžu ho použít se všemi drivery, nebo musim mít něakej specifickej. A funguje dobře ve WIN XP i 98? Díky za odpověď.
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš mít jakejkoliv. Ve Win 9X to funguje určitě, to mám odzkoušený, v XP to půjde určitě taky.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv úno 24, 2005 10:42 pm
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
1) Není to pro všechny Unrealy, jen pro Unreal Tournament.
2) pouze OpenGL
3) tohle by měla být poslední verze ogl driveru:
http://www.3dfx.cz/download/unreal-tour ... 3tc-v9.zip
2) pouze OpenGL
3) tohle by měla být poslední verze ogl driveru:
http://www.3dfx.cz/download/unreal-tour ... 3tc-v9.zip
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
mam doma S3 Svage 4 16mb a unreal je na tom absolutni hukot Nejenze po aktivovani volby S3Metal naroste vykon o asi 50% ale ta kvalita obrazu to sem fakt cumel
A jeset - na i810 se mi nepovedlo UT spustit v D3D ale jenom software nebo OPENGL ! ale v 40 to na C366 behalo good a obraz taky nebyl marny
A jeset - na i810 se mi nepovedlo UT spustit v D3D ale jenom software nebo OPENGL ! ale v 40 to na C366 behalo good a obraz taky nebyl marny
Diamon Monster 3D, Voodoo Rush A-TREND 6MB, 3dfx Velocity 100 8 MB SGRAm 5,5 ns Siemens
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A jak asi bude běhat UT na kartě S3 Savage 2000 +? To by nemuselo být vůbec špatný.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Teoreticky by zas tak velký rozdíl být neměl. 2k má oproti Sav.4 (krom bump-mappingu) navíc dvě TMU/pipeline, což ale UT moc nevyužije. Frekvence moc rozdílná není a kompresi textur podporují oba.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz