System Shock2 (support, fixy, updaty)

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

akym smerom ma ist hires kompilacia ss2?

vylepsia grafiky,inak striktne klasicky ss2. ziadne modifikacie gameplayu.
1
9%
akekolvek vylepsia su ok,za predpokladu ze "SS2 atmosfera" ostane zachovana.
10
91%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
Wolfik
Příspěvky: 915
Registrován: sob zář 29, 2007 3:39 pm

System Shock2 (support, fixy, updaty)

Příspěvek od Wolfik »

že vás ten system shock 2 pořád tak baví. Já jsem ho dohrál myslím třikrát, vůbec jsem se u toho nebál, a teď jak to znám nazpamět, tak je to docela nuda zato jedničku bych mohl pařit dokolečka


blahblahblah,whatever.kedze sa tento post stal prvym v tomto vlakne,bude mat tu cest ze bude hostovat link na aktualny upgrade pack pre ss2.v skratke,je to vsetko co potrebujete na to aby ste ss2 spustili na novej masine v plnej palbe-teda,je este nutne mat originalne,neupravene cd,ale to by malo byt snad jasne.nutny bude aj kusok stastia-ddfix rozhodne nema WHQL certifikat,a na niektorych strojoch skratka nebezi ok (napr xp+ati hdxxxx+catalyst 9.5 a novsie,problemy sa mozu vyskytnut aj v kombinacii vista+geforce.v tomto pripade vyuzite toto vlakno na riesenie problemov).dvojjazycne instrukcie su v readme,precitat ako prve a kroky dosledne dodrzat. //edit: vsetko samozrejme davno outdated, aktualne veci su tu.

:twisted:


pridavam aj tu vysvetlivku k hlasovaniu:
prave bol predbezne ukonceny vyvoj ddfixu,tzn onedlho dam dokopy novu verziu hires kompilacie.a vzhladom na to,ze v nej zacina byt integrovane celkom slusne mnozstvo modifikacii,je nacase polozit si otazku,akym smerom sa ma tato kompilacia uberat-takze som do tohoto vlakna pridal hlasovanie,na vyber su dve moznosti:

vylepsia grafiky,inak striktne klasicky ss2. ziadne modifikacie gameplayu.-toto znamena,ze ziadne modifikacie,ktore nejakym sposobom upravuju gameplay,niesu pripustne,nech by ich pouzitie bolo akokolvek logicke a prinosne.tzn,spomenuty mod upravujuci chovanie kamier by nebol pripustny,pretoze kamery sa chovaju inak ako v originalnom SS2.to iste plati pre novu laserovu pistol,funguje inak ako v povodnej hre,tzn je nepripustna.skratka,okrem vylepsenia grafiky je gameplay presne ako v originalnej verzii ss2,so vsetkymi nelogickostami,anomaliami a chybami.

akekolvek vylepsia su ok,za predpokladu ze "SS2 atmosfera" ostane zachovana.-toto znamena,ze drobne gameplay mody,ktore nenarusuju celkovu atmosferu SS2,su povolene.cize napr spomenuty mod kamier je ok,drobne balance changes su ok (napriklad male upravy psi skillov,poziadaviek na zbrane,drobne upravy chovana nepriatelov,atp).nova laserova pistol je na hrane (napr ja ju povazujem uz za prilis upravenu,a rozmyslam ci ju nevypustit).mimo akukolvek diskusiu su napr mody ktore pridavaju dalsie zbrane,uplne menia mechaniku hry atp.


ja osobne som za pristup c.2,tzn,male a citlive upravy,ktore pozitivnym smerom vylepsuju nielen grafiku,ale aj gameplay.dovod je jasny-vylepsit tuto vybornu hru postupnym odstranovanim nelogickosti,anomalii a chyb (anomalies,disrepancies and outright bugs,alias ADAOB).
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..ak existuje vyssia spravodlivost,tak teraz by do teba mal prastit blesk :pp:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

až z toho dostaneš infarkt a slítneš někam do kádě se žíravinou :lol:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ps47 píše:..ak existuje vyssia spravodlivost,tak teraz by do teba mal prastit blesk :pp:
to asi nevyjde, ale pokud tě to uklidní, můžu mu dát ban :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

dame mu sancu sa ospravedlnit.ak ju nevyuzije,mozeme pouvazovat nad custom rankom,napr SS2 hater.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

spíše "SS2-hater asshole" ne? (nebo tak neco) ;)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

k rankům typu SS hater a podobně bych se radši neuchyloval, zvenku by to pak mohlo vypadat jako že jsme fórum nácků
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

make it Shock2 hater then.mimochodom,myslel som ze nesnaset nacky je momentane v mode,nie?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

jasně, ale když takovým rankem někoho trestáš, tak to působí opačně :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Wolfik
Příspěvky: 915
Registrován: sob zář 29, 2007 3:39 pm

Příspěvek od Wolfik »

1.) můj nick nijak nesouvisí s nacismem
2) uvažoval jsem, že se tu budu omlouvat a že se zbičuju, za tu ohavnost, co jsem vyslovil, ale řekl jsem si NE! Za svým názorem si tvrdě stojím. Narozdíl od jeničky dvojka prostě zestárla a zasloužila by si lepší enginový remake :twisted:
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

nojo, jenže si musíš uvědomit kontext doby. jedničku jsem pařil někdy na přelomu 94/95 a byl jsem tehdy jedinej s PC ve třídě a hlavně jse u toho UCHCÁVAL. dvojka sice byla také neskutečně skvělá a výjimečná, ale PC už měl kdekdo a hustých her (byť jinými způsoby) bylo více: unreal atd. prostě jakkoli je dvojka úžasná, jednička je prostě legenda mezi legendami. navíc pokud znáš osudy lidí z bostonské rockové kapely Tribe, tak ti to ještě dojem z sshocku o polovinu zvedne.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

Adolfik píše:dvojka prostě zestárla a zasloužila by si lepší enginový remake :twisted:
oo-key,teraz si pojdeme nahodit ss2+kolya tool3.0+adaob0.3.0+rebirth+shtup+tacticool,zapneme AF+AA,pustime vo fullhd rozliseni (pripadne rovno na troch monitoroch cez eyefinity) pozrieme si vysledok,a AZ POTOM zacneme trusit kecy o tom ako vyzera grafika.

zhodou okolnosti je ss2 jedna z mala hier,kde modderska komunita odviedla neuveritelny kus prace,a hra (po spomenutych patchovacich orgiach) vyzera aj na dnesne pomery stale vyborne..nehovoriac o tom ze pekna grafika je to posledne co tuto hru robi tak skvelou (tu sa nebudem opakovat,recenzii je vsade milion).

skratka,ja sa povazujem za velmi benevolentneho,a za normalnych okolnosti nikomu jeho gta neberiem,ale na ss2 sa skratka nesaha,grrrrrrrrrr :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

na sshocku2 bylo naprosto úžasný, když jsme ho s kámošem před 6 lety projížděli v coopu. ... "hele zatím skoč pro ty moduly, já zaběhnu pro přístupovou kartu do další sekce ... jo a vem munici na ty blbý opice, mě dochází" .. atd atd, seděli jsme kousek od sebe v noci v jednom potemnělém pokoji, kde se rozléhaly vzdálené skřeky opiček. tomu se žádný jiný můj multiplayerový zážitek nikdy nevyrovnal (a ano, grafika v tom nehrála VŮBEC žádnou roli, oba jsme jeli na integrovaných grafikách: duron700+trident blade; athlon 2200+/via km400).
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

PS: ps47 (:-)), eric a terri zas hrajou, nevím jestli jsem to tu psal... http://www.thevivs.com/wordpress/?page_id=2
Uživatelský avatar
Wolfik
Příspěvky: 915
Registrován: sob zář 29, 2007 3:39 pm

Příspěvek od Wolfik »

ups no tak promiňte hoši. Jsem zas nechtěl vás tak naprudit
navíc pokud znáš osudy lidí z bostonské rockové kapely Tribe, tak ti to ještě dojem z sshocku o polovinu zvedne.
:?:

ps47 no neboj se vším jsem s tímhle hrál poslední dvě hry. Ale jaksi jsem jednu hrál bez Rebirth modu, pač originální rozmazanej xicht hybrida mě "děsil" víc, než ten vylepšený model. Taky mě štve, že jsem ve hře nenašel takovej zlatej střed obtížnosti. Co mě má děsit na hybridoj, když spadne na pár ran. Někde na netu jsem našel mod, kterej upravuje množství munice, aby ho byl žalostný nedostatek, ale jako i tak survival horor mi to nepřišlo-chodím pozadu, hybridi se zasekávaj a já je mrdám klíčem a takhle jsem byl schopnej rozsekat v early game kohokoliv. Osobně bych tohle nějak vylepšil a přidal víc hybridů, ať můžu mít důvod konečně zdrhat a schovávat se (jako v AvP) a ne chodit každej level jako uklízeč mimozemskýho sajrajtu. Taky bych ubral opic (komický postavičky na tuhle hru)
Chyba je asi na moji straně...zatímco u jedničky jsem jako BvS uchcával, tak u dvojky jsem se průměrně bavil. Nechápu, protože hra měla vysoký potenciál zábavnosti, nápad a prostředí. Takovej ten pocit potkání starých známý, nikdo netušil, co se stalo (serie Vetřelec) atd.
na sshocku2 bylo naprosto úžasný, když jsme ho s kámošem před 6 lety projížděli v coopu. ...
hmm to je zajimavé :twisted: Renéé? Co kdybys konečně prošel křtem ty bezvěrče? :twisted: :twisted:
Jen by asi byla potíž s municí nebo určo nějaké neduhy (jo nebudem se bát :twisted: ). V singlu jsem to vždycky šetřil spuštěním poplachu

Jen tak mimochodem, pokud toužíte opravdu po dobré survival hře late éry (zapomeňte konečně na resident evil-to není horor, ale dohánčka hráče do blázince), tak silně doporučuju sérii Penumbra
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ono to netreba hrat na easy obtiaznosti-ked das hard,hybrid ta vyriesi na dve-tri rany,a to si potom setsakra rozmyslis ci sa budes pokusat steklit ho zblizka kutacom.a ked si odkazany boj z dialky,zrazu zistis ze pistol zerie municiu ako popcorn..kutacovi hybridi sa obcas mozu zaseknut,ale to aj ty,takze je to plus minus nastejno,a ich kamosi so strelnymi zbranami maju neprijemne presnu musku.a ked zacujes midwife,krc sa za najblizsou bednou a dufaj ze ked sa vynori spoza rohu tak si ta nevsimne,a ze tie tri armor piercing naboje ktore ti ostavaju v pistoli budu stacit na to aby ju poslali k zemi..a toto,damy a pani,je system shock2.

uznavam ale ze ze ak to hras na easy/normal zazitok bude slabsi,moje odporucenie je normal pre lamky a hard pre obyc hracov (ja osobne uz nad nicim slabsim ako hard ani nerozmyslam)..presiel som to aj na insane,ale to uz je prestrelene,a pomerne casto nastupuje frustracia (co je trochu skoda,pre mna optimalna obtiaznost by lezala niekde na pol ceste medzi hard a insane).

coop je zaujimavy,ale urcite by som ho neodporucal prvohracom,hru sice obohati o nieco nove,ale o nieco ju aj ochudobni,uz som to spominal,ten bajecny pocit uplnej tiesnivej samoty..

Bob van Sikorski píše:PS: ps47 (:-)), eric a terri zas hrajou, nevím jestli jsem to tu psal... http://www.thevivs.com/wordpress/?page_id=2
myslim ze nie,mrknem..
Naposledy upravil(a) ps47 dne pon zář 13, 2010 11:41 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

ps47 píše:ono to netreba hrat na easy obtiaznosti-ked das hard,hybrid ta vyriesi na dve-tri rany,a to si potom setsakra rozmyslis ci sa budes pokusat steklit ho zblizka kutacom.a ked si odkazany boj z dialky,zrazu zistis ze pistol zerie municiu ako popcorn..kutacovi hybridi sa obcas mozu zaseknut,ale to aj ty,takze je to plus minus nastejno,a ich kamosi so strelnymi zbranami maju neprijemne presnu musku.a ked zacujes midwife,krc sa za najblizsou bednou a dufaj ze ked sa vynori spoza rohu tak si ta nevsimne,a ze tie tri armor piercing naboje ktore ti ostavaju v pistoli budu stacit na to aby ju poslali k zemi..a toto,damy a pani,je system shock2.
ámen bratře. kupodivu přesně tohle člvoěk zažije i v bioshocku na vyššíobtížnost (nevím jak se přesně jmenuje), akorát musí ignorovat tu naprostou linearitu (on je svým způsobem lineární i ss2 žejo).
Uživatelský avatar
Wolfik
Příspěvky: 915
Registrován: sob zář 29, 2007 3:39 pm

Příspěvek od Wolfik »

ah ano zapomněl jsem zmínit, že první hru jsem hrál na normal a další dvě na hard (poslední s modem na zvýšení armoru nepřátel, zvýšení životnosti zbraní-uz žadné scény typu vystřilím zasobnik z pistole a ona se mi rozpadne).
Poslední levely byly dost odfláklé a hlavně dost o frustraci.
...uz som to spominal,ten bajecny pocit uplnej tiesnivej samoty..
Tak to si určitě užiješ toto http://xzone.cz/nahledgame.php3?idg=2685
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

S kámošema pomalu dohráváme poslední epizodu (Plutonie) v Doomu a napadlo mě, že bychom se poté vrhli na Systém Shocka. Rád bych se vás SSáků zeptal, co by jste nám doporučili více pro kooperaci a kompy v konfiguraci Celeron 1,1 Ghz 256 MB a integrovaný grafiky za verzi. jestli jedničku nebo dvojku. Občas, když se k nám přidá ještě 4 hráč, tak ten hraje na P2 a 32 MB paměti. Díky
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

1 je jen single (teda pokud jsem totálně nezaspal dobu a není nějaká multi modifikace od komunity)
Odpovědět