nVidia G(T)300
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Tak mě napadá, neví někdo jak je realizovaný TRAA u fermi? Přijde mi že cosi změnili, nyní už lze jeho hodnota supersamplingu nastavovat naprosto nezávisle na hlavnim FSAA, což u GT200 nebylo, a taky v Crysis s nim mam 35fps ale mam 35 ať dam FSAA 4x 8x nebo 16x. Jako kdyby tam byl bottleneck někde jinde, ale kdyby se to provádělo na TMU nebo na shaderech tak by se mi určitě se změnou FSAA měnily i FPS, takže jak to tam teď probíhá.....
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Viceprezident pro CUDA a PhysX Manju Hegde údajně odchází od nVidie. A míří do AMD:
http://www.kitguru.net/components/graph ... es-to-amd/
http://www.kitguru.net/components/graph ... es-to-amd/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Už od loňska je patrný, že PhysX upadá (v tom ohledu, že her úspěšně využívajících PhysX proporcionálně ubývá a nVidia ho už ani tak netlačí a marketingově nahradila PhysX za 3D Vision) a ohledně CUDY se proslýchá, že ji nVidia už taky příliš tlačit nebude...
Takže by mě fakt zajímalo, co ten člověk konkrétně bude u AMD dělat (protože jejich přístup je v tomhle dost odlišný)...
Takže by mě fakt zajímalo, co ten člověk konkrétně bude u AMD dělat (protože jejich přístup je v tomhle dost odlišný)...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Ještě jsem tu zapoměl dodat, že Fermi umí takovou jednu docela užitečnou věc. Už na úrovni biosu komunikuje s monitorem a jeho DAC informacemi a automaticky do něj pouští nativní rozlišení a vše SW rescaluje přes čip. Takže na TV mam i v biosu a dosu 1920x1080, odpadá to šílený přepínání režimů který jí vždy trvalo věčnost. To samý když tam dam CRT. Tak i v biosu mam 1600x1200 85hz. Toto by mohli ocenit obvzláště majitelé 30 palcových monitorů bez pokročilé řídící elektroniky (těch je většina) protože ty obvykle uměj jen nativku jinak prostě není obraz žádnej. Tak na Fermi s tím nebude problém, s biosem, atd.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
http://physxinfo.com/news/3060/manju-he ... -join-amd/Our sources at NVIDIA are indicating – this information is truthful.
However, according to our data, Manju departure won’t affect PhysX or CUDA development process in NVIDIA, and his new roll in AMD won’t be connected to game physics related projects (instead, he is going to be involved in ISV recruitment).
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
nVidia chystá GTX485
o 20MHz rychlejší, $20 dražší a s více prořezaným výfukem chladiče(?)
http://www.kitguru.net/components/graph ... -the-sack/
o 20MHz rychlejší, $20 dražší a s více prořezaným výfukem chladiče(?)
http://www.kitguru.net/components/graph ... -the-sack/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Florin@B3D píše:Oh, it's for 'LAN Party Pwning'.
Let's admit it Nvidia, your marketing dept is a bunch of middle aged guys isn't it?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz