nVidia G(T)300

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Tak mě napadá, neví někdo jak je realizovaný TRAA u fermi? Přijde mi že cosi změnili, nyní už lze jeho hodnota supersamplingu nastavovat naprosto nezávisle na hlavnim FSAA, což u GT200 nebylo, a taky v Crysis s nim mam 35fps ale mam 35 ať dam FSAA 4x 8x nebo 16x. Jako kdyby tam byl bottleneck někde jinde, ale kdyby se to provádělo na TMU nebo na shaderech tak by se mi určitě se změnou FSAA měnily i FPS, takže jak to tam teď probíhá.....
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Viceprezident pro CUDA a PhysX Manju Hegde údajně odchází od nVidie. A míří do AMD:

http://www.kitguru.net/components/graph ... es-to-amd/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

aj so zdrojakmi vo vacku? :D
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Už od loňska je patrný, že PhysX upadá (v tom ohledu, že her úspěšně využívajících PhysX proporcionálně ubývá a nVidia ho už ani tak netlačí a marketingově nahradila PhysX za 3D Vision) a ohledně CUDY se proslýchá, že ji nVidia už taky příliš tlačit nebude...

Takže by mě fakt zajímalo, co ten člověk konkrétně bude u AMD dělat (protože jejich přístup je v tomhle dost odlišný)...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Sedět v kanclu a žrát prachy. Jakmile je někdo jednou vysoko, hned se bere do pozic aniž by si je zasloužil, to je světově známej fenomén.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Pokud by šlo jen o tohle, nemyslím si, že by o něj AMD mělo zájem... uvidíme, třeba se z něj vyklube druhý Huddy :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Ještě jsem tu zapoměl dodat, že Fermi umí takovou jednu docela užitečnou věc. Už na úrovni biosu komunikuje s monitorem a jeho DAC informacemi a automaticky do něj pouští nativní rozlišení a vše SW rescaluje přes čip. Takže na TV mam i v biosu a dosu 1920x1080, odpadá to šílený přepínání režimů který jí vždy trvalo věčnost. To samý když tam dam CRT. Tak i v biosu mam 1600x1200 85hz. Toto by mohli ocenit obvzláště majitelé 30 palcových monitorů bez pokročilé řídící elektroniky (těch je většina) protože ty obvykle uměj jen nativku jinak prostě není obraz žádnej. Tak na Fermi s tím nebude problém, s biosem, atd.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Our sources at NVIDIA are indicating – this information is truthful.

However, according to our data, Manju departure won’t affect PhysX or CUDA development process in NVIDIA, and his new roll in AMD won’t be connected to game physics related projects (instead, he is going to be involved in ISV recruitment).
http://physxinfo.com/news/3060/manju-he ... -join-amd/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

nVidia chystá GTX485

o 20MHz rychlejší, $20 dražší a s více prořezaným výfukem chladiče(?)

http://www.kitguru.net/components/graph ... -the-sack/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Obrázek
Florin@B3D píše:Oh, it's for 'LAN Party Pwning'.

Let's admit it Nvidia, your marketing dept is a bunch of middle aged guys isn't it?
:bgrin:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět