ATi R520
wizzy, kdyby tato karta vyšla na AGP, tak bych o ní tak za rok-rok a půl uvažoval. Doufám že bude. Podvozek z trabanta?To si o své desce AN7 s XP-M nemyslím, pořád je dost výkonná.Až mi hry půjdou 800x600 na low detaily tak řeknu že je na hraní nepoužitelná.
zimní seméstr mám hotový celý, ale letní asi nedám
zimní seméstr mám hotový celý, ale letní asi nedám
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid
Myslim, ze na AGP mozes zabudnut, aj ked clovek nikdy nevie... Ved Ati
chcelo AGPcko "odpilit" uz v aktualne vydanych cipoch a az na natlak uzivatelov (a po kroku NVIDIE) zacali makat na RIALTe...(ak sa mylim,
opravte ma:) Povedal by som
, ze AGP verzia R520ky nehrozi. Pri energetickych narokoch tohto cipu urcite nie... A pravdupovediac, na grafiku takeho kalibru (ak je na tych specifikaciach aspon kusok pravdy) by som mal urcite obavy o datovu priepustnost AGP...
Pokial ide o kvalitu hier, nieco podobne sa dalo ocakavat... Nove namety asi nie su nevycerpatelne a v tom mnozstve herneho "svinstva" sa dost tazko
hlada nieco nove a hlavne dobre urobene... Veci ako Half-life 2 su skor
vynimkou...
chcelo AGPcko "odpilit" uz v aktualne vydanych cipoch a az na natlak uzivatelov (a po kroku NVIDIE) zacali makat na RIALTe...(ak sa mylim,
opravte ma:) Povedal by som
, ze AGP verzia R520ky nehrozi. Pri energetickych narokoch tohto cipu urcite nie... A pravdupovediac, na grafiku takeho kalibru (ak je na tych specifikaciach aspon kusok pravdy) by som mal urcite obavy o datovu priepustnost AGP...
Pokial ide o kvalitu hier, nieco podobne sa dalo ocakavat... Nove namety asi nie su nevycerpatelne a v tom mnozstve herneho "svinstva" sa dost tazko
hlada nieco nove a hlavne dobre urobene... Veci ako Half-life 2 su skor
vynimkou...
- B@RT
- Příspěvky: 1484
- Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
- Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
- Kontaktovat uživatele:
já bych řek že propustnost AGP 8X je ještě dostatečná to je vidět na testech AGP/PCI expres kdy u AGP je ještě ten můstek, který tomu asi nepřidá spíš to napajení 75W je už zajímavé. nVidia někde napsala (živě) že je velmi překvapena prodejema AGP verzí a pokud se něco prodává tak to rušit nebudou pravdou je že desek s AGP je tady dost a ještě chvíly nezmizí
Ano, suhlasim, ze priepustnost AGP je pre sucasne karty dostatocna, mal som na mysli skor R520... Je mozne, ze priepustnost AGP stacit bude, ale
mozno nie... Podla tych specifikacii bude mozno prekrocena... Pri vykone
sucasnych procesorov by to vsak kazdopadne problem asi nebol, nakolko
vykon R520 urcite nedokazu vyuzit. A uz vobec nie systemy s AGP zbernicou... Buducnost je PCI Express a zda sa mi zbytocne uvadzat (a kupovat) kartu takeho kalibru do AGPcka. Mozno este nejaku orezanu verziu
(na sposob X800Pro/XL), ale nic viac...
mozno nie... Podla tych specifikacii bude mozno prekrocena... Pri vykone
sucasnych procesorov by to vsak kazdopadne problem asi nebol, nakolko
vykon R520 urcite nedokazu vyuzit. A uz vobec nie systemy s AGP zbernicou... Buducnost je PCI Express a zda sa mi zbytocne uvadzat (a kupovat) kartu takeho kalibru do AGPcka. Mozno este nejaku orezanu verziu
(na sposob X800Pro/XL), ale nic viac...
RE
No me osobne to prijde jako klasicky HOAX,poletujici z jednoho fora na druhy. Byl bych i pro stazeni teto informace z main-3dfx-page naseho oblibeneho ATIfana
Co se tyce AGP tak staci,pokud pres nej nechcete pristupovat k operacni pameti stejne rychle jako ke graficke (Turbocache apod....) Ale AGP je mrtve,tak at zije AGP,ze?
Co se tyce AGP tak staci,pokud pres nej nechcete pristupovat k operacni pameti stejne rychle jako ke graficke (Turbocache apod....) Ale AGP je mrtve,tak at zije AGP,ze?
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Říkám, už před několika měsíci jsem na pct psal:
Takže krom přidaných pipelines (o čemž se mluvilo taky už dřív) je to stále prakticky totéž. Liší se jen ty tři řádky od onoho vtipálka. Ale abys mohl v klidu spát, uvedl jsem to na mainpage na pravou míru
btw. ATifan myslím neni to pravé pojmenování. Desetkrát radši bych tam psal specifikace nově uvedeného čipu od PowerVR a stokrát radši specifikace čipu od 3Dfx
Jediné, co tehdy bylo nejisté byla výrobní technologie - uvádělo se, že pokud se nepodaří 90nm, přistoupí ATi na 130nm low-k. Tyhle informace byly totiž z oficiálního rozhovoru s jedním zaměstnancem ATi.16 pixel pipelines
2 texturovací jednotky na pipeline
minimálně plná podpora DX9.0c (shadery 3.0)
takt jádra 700-800MHz
podpora pamětí GDDR4 o taktu 1200MHz / 2400MHz efektivně
podpora GDDR3 v celém frekvenčním rozsahu
paměťová propustnost téměř 80GB/s
fillrate až 25,6 GTxl/s
očekávaný výkon 6x vyšší než u R9800XT a překonávající GF6800U SLI
výrobní technologie 90nm low-k u TSMC
512MB grafické paměti
Takže krom přidaných pipelines (o čemž se mluvilo taky už dřív) je to stále prakticky totéž. Liší se jen ty tři řádky od onoho vtipálka. Ale abys mohl v klidu spát, uvedl jsem to na mainpage na pravou míru
btw. ATifan myslím neni to pravé pojmenování. Desetkrát radši bych tam psal specifikace nově uvedeného čipu od PowerVR a stokrát radši specifikace čipu od 3Dfx
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Ano, suhlasim... Je celkom mozne, ze je to nejaky hoax a po nete toho koluju tony:) No ako som uz napisal v prvom prispevku, v reale to urcite
take horke nebude....
Pokial ide o AGPcko, plne mi vyhovuje a tiez nemam najmensiu chut
menit s novou grafikou dosku (mimochodom, celkom nova MSI K7N2)...
Ale diskutujeme predsa o specifikaciach R520, nech uz su tie informacie
pravdive alebo nie...
take horke nebude....
Pokial ide o AGPcko, plne mi vyhovuje a tiez nemam najmensiu chut
menit s novou grafikou dosku (mimochodom, celkom nova MSI K7N2)...
Ale diskutujeme predsa o specifikaciach R520, nech uz su tie informacie
pravdive alebo nie...
Dik, uz mi to doslo... Tak to holt vyzera, ked si niekto necita vsetky
prispevky ... a ked niekto niekoho podpichuje... ...ze, ATIfan...
Mimochodom, dockame sa konecne RIALTa? Mam pocit, ze to Aticko
natahuje uz prilis... a naviac to bol z ich strany dost neprezieravy krok.
Ale snad sa poucili... (nie ako 3dfx
prispevky ... a ked niekto niekoho podpichuje... ...ze, ATIfan...
Mimochodom, dockame sa konecne RIALTa? Mam pocit, ze to Aticko
natahuje uz prilis... a naviac to bol z ich strany dost neprezieravy krok.
Ale snad sa poucili... (nie ako 3dfx
Hm, zaujimava tema... Uvidime, ci to bude v realnych podmienkach zivotaschopne. Mam na mysli predovsetkym nejaky hmatatelny prinos
oproti singlecore architekture... No a samozrejme (ako vyznavaca tichych
a chladnych pocitacov) ma zaujima spotreba, tepelny vykon a s nimi
spojene naroky na chladenie...
oproti singlecore architekture... No a samozrejme (ako vyznavaca tichych
a chladnych pocitacov) ma zaujima spotreba, tepelny vykon a s nimi
spojene naroky na chladenie...
- Ufon
- Certifikovaný idiot
- Příspěvky: 717
- Registrován: pát pro 31, 2004 4:40 pm
- Bydliště: 2701 San Tomas Expressway
- Kontaktovat uživatele:
Tomuto bych i veril, ale kombinace 24 "pipelines" + 32 texture units vypada tak nejak blbe. Je to asi mysleno 16 pixel pipelines (a 2 texturovaci jednotky na kazdou z nich) + 8 geom. procesoru VS 3.0, ale je to takovy zavadejici.no-X píše:16 pixel pipelines
2 texturovací jednotky na pipeline
3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 | Moje články na ExtraHardware.cz | Moje články na Živě.cz | Moje články na PCtuning.cz
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Mno jsem dost zvedav, na tenhle cip. A to hlavne na to jak tam implementujou SM3.0, protoze to bude vyzadovat prepracovat cely cip, vzhledem k tomu jak resi ATI SM2.0 cykly v shader programech u aktualnich karet .
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
R520 -obrázek karty (je to z důvěryhodnýho zdroje):
http://www.beyond3d.com/news/images/20050519_r520.jpg
vypadá dost velká, asi jako 6800
http://www.beyond3d.com/news/images/20050519_r520.jpg
vypadá dost velká, asi jako 6800
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Stochastic sampling to asi nebude, ale i FSAA 14x zní dobře
http://www.theinquirer.net/?article=23522
http://www.theinquirer.net/?article=23522
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz