ATi R520

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

ATi R520

Příspěvek od no-X »

Takže tu máme speicifikace nejvýkonnějšího modelu :D
24 "Pipelines"
32 Texture Units
96 Arithmetic Logic Units (ALU)
192 Shader Operations per Cycle
700MHz Core
134.4 Billion Shader Operations per Second (at 700MHz)
256-bit 512MB 1.8GHz GDDR3 Memory
57.6 GB/sec Bandwidth (at 1.8GHz)
300-350 Million Transistors
90nm Manufacturing
Shader Model 3.0
ATI HyperMemory
ATI Multi Rendering Technology (AMR)
Launch: Q2 2005
Performance: Over 3x Radeon X800 XT !!! (for single R520)
16x stochastic FSAA
FP32 blending, texturing
Programmable Primitive Processor/Tesselator
Výkon prototypu ve 3D Mark 2005 je cca 15000 bodů (X800XT má 5500, X850XT má 6000).

Ale hlavně: konečně máme stochastic multisampling!
Naposledy upravil(a) no-X dne pát kvě 20, 2005 10:02 am, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

:shock: :shock: :shock: tak to je pěkná kartička.

Takže nový zdroj, aspoň 4 prociky A64 4000+ aby to uživyly zvlášť jestli R520 půjdou párovat :?
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
epidot
Příspěvky: 40
Registrován: pon lis 08, 2004 11:48 am
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od epidot »

:twisted: to bude brutus výjon, ale ta cena... :? :cry: :oops: :evil:
A64 3200+ Venice@9x300, DFI LP NF4 Ultra-D+Zalman ZM-NB47J, 2x512MB Mushkin HiPerf PC4400, ATI Sapphire X850XT+Zalmani ZM-RHS1, Hitachi deskstar 7K250 250GB SATA, 19'' Eizo Flexscan T766, SB Audigi 2 value+2x18W Gembird+120W sub. YST-SW215B, Enermax EG495AX-VE NoiseTaker 485W, Watercooled CPU+GPU, 5kg Cu výměník + 2x120mm ThermalTake blue fan, Eheim 1048, Akasa UV katoda
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

Wow, doufám že bude pro AGP :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

Oblak píše:Wow, doufám že bude pro AGP :)
Ftipálku :-) Ty bys chtěl jezdit v Trabantu s motorem z Porsche Carerra RS 2,7? :lol: Kdo bude mít prašule na tuhle nadupanou grafuli, tak určitě nebude mít v počítadle AGP :-)

OT: Jak ti dopadají zkoušky?
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

grafika pěkná akorát k ničemu nevim jak Vy ale já už pěknou chvíly nemam co pařit když pominu starý hry (rok a více) pak až na Far CRY Doom3 a HL2 jsem loni nic moc nezapařil všechno ty parchanti vydaj na PS2 nebo XBOX :cry:
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

specifikacie vs. realita

Příspěvek od sentry »

Ked tak pozeram na tie specifikacie, vyzera to sice pekne, ale strasne by ma zaujimalo, kam napchaju tych 24 pixel pipes + 32 TMU. Chcem to vidiet v praxi... No uz si to viem zivo predstavit :) PCI Express x16, dva pridavne napajacie konektory a neskutocne vyzerajuci (a hlucny) chladic...
Co si o tom myslite vazeni? Myslim, ze to v reale take idealne nebude, ale
chcem sa nechat prekvapit - ATi-cku totiz fandim... :D
...čo má menej ako 2 CPU je pre looserov... :D
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

B@RT píše:grafika pěkná akorát k ničemu nevim jak Vy ale já už pěknou chvíly nemam co pařit když pominu starý hry (rok a více) pak až na Far CRY Doom3 a HL2 jsem loni nic moc nezapařil všechno ty parchanti vydaj na PS2 nebo XBOX :cry:
souhlas souhlas,dnes je to slabota,mozno sa opakujem,ale najlepsie hry su uz davno venku,teraz to bude uz len horsie..este uvidime ako dopadne bioshock..
Naposledy upravil(a) ps47 dne úte úno 15, 2005 6:06 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Je pravda, že ATi vždycky nakonec trochu snížila takty, ale feature-set zůstal (R8500 300->275MHz, X800XT-PE 600->525MHz), ale i kdyby karta místo na 700 tikala na 620 (atp.), tak jí to "na kráse" nijak neubere.

Já mám rád hry s ponurou atmosférou a pak úplný opak - hry bez ponuré atmosféry :D Z té první skupiny třeba Clive Barkers Undying, Painkiller atp. (těším se na Battle out of Hell) a druhá je třeba Sin, HalfLife2, UnrealTournament, SeriousSamSE...

Hry jako FarCry a Doom3 mě vůbec nevzaly :?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

to máš teď dobré období her s úpíry a podobnýma věcma teď vychází dost. Já sem teď nemocnej, neni co pařit tak jsem si jen tak proběhnul Solider of Fortune 1 prostě na odreagování nic lepšího nezám.
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Hladis napsal: Takže nový zdroj, aspoň 4 prociky A64 4000+ aby to uživyly zvlášť jestli R520 půjdou párovat. Nesouhlasím s těmi 4CPU. Každý kdo kdy pracoval s dual, nebo více-CPU systémy vám potvrdí, že více CPU=méně fps. Je to prostě tak. Ty hry by pro to musely být optimalizované a to zatím nejsou. Některé (je jich velmi málo) se o to pokoušejí a nárůst Dual oproti SingleCPU je max 15%,pokud použijete více než dva, výkon už neroste.
A co se týče napájení, vůbec bych se nedivil, kdyby ty karty měly vlastní zdroj, jako V56k. Zmizely by problémy se slabým zdrojem a přebitečnou kabeláží uvnitř case.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Mě se taky zdá, že poslední dobou nevychází moc dobrejch her. Možná proto jsem si ted (schodou náhod jsem taky nemocnej) vytáhnul starou 486 a pařim na ní SERF-CITY (settlers1), a taky NFS1 a Doom. A upřímě musím říci, že se u těchto her bavím daleko více než u mnohých nových hrách.
Znáte někdo hru Barbarian? (CPU 8086)
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

přeseně tak když neberu reinkarnace že jsem zapařil další NFS Undeground 2 a Colin 2005 tak krom víše zmíněných nic jiného: Call of duty mě něak nevzalo i když 1díl jsem prošel na veterána jeho multiplayer taky nic moc, jediné na co se v roce 2005 těšim je ohlášené Age of Empires snad konečně nahradí u mě v PC AOE 2 která je bezkonkurenční i po tolika letech (hry MS umí :D )
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

tu hru nezanm mě 486 atd minuly to jsem měl konzoly a PC jsem viděl jen při programování Asembler na škole začal jsem až na 650Celeronu ale to je jiné období her BLOOD 2, Kingpin, NFS 3
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Barbarian? Mlaticka s Conan-like postavama? Tu jsem paril i na Atari 800XE..:-)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..barbarian..to mi nieco hovori..

mimochodom,s tymi ovaciami by som asi predsa len pockal..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jasně, jsou to poskládaný neofic. specs, ale sisi to jako obvykle dost přehání. 2/3 tohohle byly známý už před měsícem a četl jsem názor člověka (ogl programátora), podle kterýho to zas odpovídá, takže nakonec nezbyde, než pár týdnů počkat na oficiální specifikace :roll:

Škoda, že zrovna ten s-ms spadá mezi ty "nedůvěryhodné" :lol: informace.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ok.ja sa netvarim ze tomu rozumiem,len som linkol co som cital (coze to bylo na pct o tych prudicoch?:roll: )
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jde o to, že ty specifikace v pořádku jsou, ale kdosi (asi z Anandtechu) do nich přimíchal 3 řádky, které byly míněny jako vtip. Jenže sisi to prezentuje, jako kdyby šlo o kompletní nesmysl :D

Průšvih je, že do toho spadá zrovna s-ms, což je podle mě největší škoda :cry: :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

XAN píše:Hladis napsal: Takže nový zdroj, aspoň 4 prociky A64 4000+ aby to uživyly zvlášť jestli R520 půjdou párovat. Nesouhlasím s těmi 4CPU. Každý kdo kdy pracoval s dual, nebo více-CPU systémy vám potvrdí, že více CPU=méně fps. Je to prostě tak. Ty hry by pro to musely být optimalizované a to zatím nejsou. Některé (je jich velmi málo) se o to pokoušejí a nárůst Dual oproti SingleCPU je max 15%,pokud použijete více než dva, výkon už neroste.
A co se týče napájení, vůbec bych se nedivil, kdyby ty karty měly vlastní zdroj, jako V56k. Zmizely by problémy se slabým zdrojem a přebitečnou kabeláží uvnitř case.
Samo jsem to myslel sarkasticky :D Jde o to ,že takový hovado prostě žádnej "dostupnej" systém neuživí. Mám problém využít moji X800 XT PE a tohle je už úplně někde jinde. Mělo by se to pěkně přibrzdit. Stejně jsou hry programovaný blbě (neoptimalizovaný) až běda (o kvalitě her po hratelnostní stránce ani nemluvě). Vždyť na X800 XT PE bychom měli už hrát hry co vypadají skoro jak film Final fantasy a kde nic tu nic.
Všechno jednou končí......
Zamčeno