Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

Ren píše:Hehe, pekne. Znamena to ale desku i CPU, i kdyz v shopu budou spis radi, ze menis za drazsi, nez ze bys vracel..
jo.jedine na co si pri takej operacii treba davat bacha je aby na tovare nebol ani skrabanec (od sroubkov,napriklad),inak zvyknu vyrubit poplatok za poskodeny tovar-mne sa to stalo ked som vracal corsair520W,alias fuznu turbinu.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Zvazim to, diky za tip. Co by me ale zajimalo vic, je problem s animacemi, ktery jsi zminil. O co presne jde, ze s NTSC se to neprojevuje?
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

pal animacky su pomale a s tearingom,ntsc su fullspeed a bez tearingu.nikto netusi preco.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

eh, to je dobry duvod.:-) Vsiml jsem si, ze jedou sotva na 60% a pritom se CPU flaka..:-/ Jeste ze umime prevadet savy nejen mezi kartou a emu, ale i mezi PAL a NTSC..
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

hmm,to si teda niesom isty.anyway,ff12 ntsc je v kazdom pripade jedna z mala hier ktore bezia takmer dokonale..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Mam Swap Magic, ktery jsem pouzil na dump BIOSu. Na nem je i file browser, ktery umozni kopirovat saves z karty na USB nebo zpet. MYMC je zase naimportuje do memkaret PCSX2. A na loadovani saves mezi odlisnymi verzemi (at uz jazykovymi nebo regionalnimi) potrebujes napsat jen dvouradkovy patch, kde zmenis identifikator napr. ze SCES na SLUS a vice versa. Ovsem na to abys takovy save mohl pouzit primo v konzoli uz musi prijit na radu hview nebo podobny tool.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

/brain imploded/
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

(tady je ten smajlik, co mlati pestickama do stolu)

Mas pravdu, kdyz to po sobe ctu zni to jako hrozny blabol.:-) Ale to jen proto, ze jsem se snazil byt tak popisny. Je to otazka dvou minut a par kliku.

/edit> Ja nevim, cece..Nekdy se to skube v nativnim rozliseni, skocim do configu, prehodim zobrazeni i render na fullHD, vratim se zpet a jde to plynule. Asi netreba rikat, ze cim dele na to koukam ve fullHD, tim mensi chut mam prehodit placku zpet do konzole..A taky me pri pohledu na ty hires modely a textury napadlo, jestlipak vyvojare stvalo vyrabet hru v takove grafice a pak ji videt na TV v lowresu.:-)
Jak presne jsi to myslel s tim renderem ve vyssim rozliseni, aby se simulovalo AA? A jeste neco, doslo mi, ze NTSC bude mit cca o 20% vyssi naroky, ze..?
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

ROFL. Tak jsem se namich', a ze sjedu do kramu pro komponenty. A hle, nikde nemaji zadnou 58x0, co to ma zas byt? To je momentalni stav, nebo zase nejaka karta kterou videli jen recenzenti..?
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

je ich nedostatok-ludia po nich pasu,a vyrobne linky nestihaju uspokojovat poptavku..do vianoc by to malo byt myslim lepsie.

rypnem si; lepsia nova karta na ktoru musis cakat (ati),ako nova karta ktoru si nemozes kupit vobec (nvidia).. :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Koukam do CZC. Par 260, jedna 275 a jedna 285. V Alze vidim jeste vetsi vyber. Souhlasim, ze nic moc, ale lepsi nez ATi, ne?
Tohle kdybych vedel, tak tu nic neresime, sakra. Nemuzu cekat na pristi rok, po Vanocich uz budu mit uplne jine starosti.
chosen
Příspěvky: 920
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosen »

GT200 se už nevyrábí všechny GTX260-285 jsou vpodstatě "doprodej", 4850/4870 nejsou doprodej ale apple koupilo na 1-3 (nejsem si jistej ) měsíce várku čipů :D

no a ad 5850 (a vejš), je hezký že přijdou před vánocema (to je pravda) ale na skladech se neohřejou páč jsou objednaný v desítkách kusech od každýho výrobce v každým obchodě (alias přijdou na sklad a budou je muset těm lidem co si to objednali odeslat) :lol:
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Výroba GT200 byla přiškrcená; nVidia s ní nemohla konkurovat ATi a finančně se nevyplácela. Můj názor je ten, že dodávky byly snížené záměrně, aby nedostatkem zboží vzrostly ceny a skladové zásoby se vyprodaly za maximum.

HD5800 nejsou, protože TSMC má problémy s výtěžností 40nm procesu (kvůli kterým Fermi vyjde zřejmě s půlročním zpožděním), ale hlavní problém je kapacita. TSMC mělo spustit koncem listopadu několik dalších linek, ale zřejmě se něco nevyvedlo a ještě nefungujou. Část linek blokuje nVidia se svými 40nm low-endovými GT21x.

Nezbývá než doufat, že do roka už ATi bude vyrábět v GF...

HD5700 a HD4700 (ač 40nm) jsou dostupné.

HD4870 jsou, ale už jen některé modely, zřejmě končí.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Ctyrkova rada ani lowend pro me nejsou zajimave.:-/ Kdyby nekdo umel vycarovat HD5850, tak bych vedel co s ni. Overclockers maji dve PowerColorky, ale kvuli ni tam nejedu.:-)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

s trochou stastia by nejaka mohla dat vydupat,v sk ma nejake tusim BGS,treba cihat a snad sa niekde nejaka zadari..pripadne skusit nejaky zahranicny shop?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

ps47 píše:skusit nejaky zahranicny shop?
Nevim o nikom ochotnem zasilat do zapadni Asie.:-p
Neco zkusim, ale asi mam smulu.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Jo taková GPU krize jako letos tu ještě nebyla, hlavně před vánocemi. Nikdo nemá nic. NV přestala vyrbět GT200 ale po ohromné (pro NV až nečekané) nedostupnosti HD58xx a blbého poměru cena/výkon u HD57xx se opět trochu vyrábět začaly + se vyrábí pro tesly a quadra kde se objevují i mnohem více přiškrcené modely aka GT200 s 256bit sběrnicí atd.

Navíc HD 48xx řadu dusí Apple a mezi lidmi už neni moc populární, nepoužitelnost v OpenCL, DX10.1 neni žádný řádný + to radši tu GTX260 a ocnout jí a to je teď nejlepší poměr cena/výkon, když počítám i OC karet.

Po skoro 3 měsíční totální nedostupnosti GTX285 se některé na sklady opět začaly vracet, ale jsou to samé OCX, FTW, 2gb vram, 700+mhz core default. S naprosto přestřelenou cenou nad 8k.

Ale průser je že pokud někdo chce teď před vánocema high-end kartu, tak mu nic jiného nezbývá a jsou lidé co to prostě překousnou a tu GTX285 uber OC koupěj.

Tragic... just tragic....
chosen
Příspěvky: 920
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosen »

co jsem koukal na czc tak je to fakt sranda , 4850 nic, 4870 pár (tam už jsou i stažený z nabídky), 4890 nic, gtx 260 nic, 5850 ha ha ha , jsou tam jen 5750 a 5770 ale ty jsou za ty ceny trochu nic moc to je lepší sehnat 4850 nebo gtx 2xx

xane když vezmeš testky krom novejch (DX11) tak 5770 se může někam pohnout s ovladačema nebo zůstane pod 4870 a pod gtx 260 (stejná otázka na 5750 a 4850 , 5750 je lehce nad 4850 to se asi taky nikam nehne)

edit: ale je tam hodně 4730 :D
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..testy na a64 4400 a a64 6400,windowed mode,vnutorne rozlisenie 1086x815*,dualthread on,speedhacks on,prva scena hry hned po animackach (pekne narocna takze na testy vhodna):

4400:
Obrázek

6400:
Obrázek

teda nic moc,nicmene bracho ma uistil ze sa jedna o narocnu scenu a ze vacsina hry bezi dobre..vsimnite si ze rychlost emulacie kopiruje zvysujuci sa takt takmer dokonale (2200MHz->3200MHz,22FPS->30FPS)..zdvojnasobenie vnutorneho rozlisenia vydeli FPS dvomi tiez takmer uplne presne ("FSAA 4x" efekt).



*toto podivne rozlisenie som uz raz vysvetloval,zhrniem to este raz: pretoze mam problem s fullscreenom (neviem z neho normalne exitnut),pustam pcsx2 v maximalizovanom okne,a aby mi "sedel" pixel na pixel,musim od rozlisenia ktore zadavam do gsdx odcitat "okraje" okna.inak dochadza k "rozmazavaniu" (rozlisenie ktore pcsx2 renderuje je mensie ako plocha na ktoru je zobrazovane) alebo k "FSAA" (rozlisenie je vacsie ako plocha na ktoru je zobrazovane).je to divne,ale je to tak..fullscreen som nikdy neriesil,pretoze beh v okne si bracho zelal.mozno sa na to este mrknem.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Zbav se hlavně tý K8 to je prostě naprosto out i když má přes 3 ghz. Vraž tam I5 nebo budoucí I3 a uvidíš.

To chosen: O moc se to nepohne, maximálně vychytaj bugy kterejch ale s cat 9.11 spíš přibylo než ubylo (bohužel i pro starý karty) takže si moc iluze nedělám. 5770 by byla dobrá karta kdyby měla cenu 4770 ( a ta se přestala prodávat akorát zabírá linky) to by byla bomba, jenže není. Ta karta má dobrej performance /watt a ultra nízkou spotřebu v 2D, ale výkonem 4870 nikdy nedostane. A k tomu všemu 57xx nepodporujou dual-precision, tudiž případný CGPU bye bye. Přesto bych si tu kartu ale dnes koupil radši než 4870, ta fakt krom pár % výkonu navíc nemá co nabídnout a je nenažraná a oc potenciál bez voltmodu malej. To spíš 5750 + SW voltmod a hned to bude lepší.

Já to v současný době vidim GTX260>57xx>4870 to je můj názor. I když nechávat tu 260 na defaultu je hřích, to třeba pochopil gigabyte se svojí OCX edicí (beat me if you dare), která za ty prachy je fakt slušná... než se vyprodá ze skladů...
Odpovědět