Před střední školou jsem se chtěl dostat na školu, kde bych se mohl věnovat 3D grafice, ale jediná co připadala v úvahu, tak byla nejbližší kybernetika v HK. Nakonec jsem stejně skončil na elektroprůmce, ale po několika letech jsem se k tomuto "snu" vrátil. K něčemu takovému není potřeba škola, ale trpělivost, fantazie a znalosti, které je třeba získat "otloukáním"...teda alespoň to tak vidím já

Docela mě zaujali umělecké demosceny (více tu http://www.scene.cz/) tedy dělat v DirectX/OpenGL či jako obecně grafický modely v nějakých nástrojech jako je známy 3DsMax, Blender...atd.
Jenomže z těch pojmů a věcí co je třeba se do nich zakousnout (programování v C/C++) je opravdu hodně

Nějakou představivost mám (aspon podle tech mých nahatých úchylných výtvorů), chuť taky (snad

Problém je, že prostě nevím jak začít (ono se fakt blbě řekne: "Tak něčím začni"). Potřeboval bych poradit jak vůbec začít od toho jednodušího až po to naplno. Tedy aby se na mě na začátku nenahromadilo stovky zklámání a abych nemusel často skákat k něčemu jinému, protože jsem nepochopil tamhleto a tamhlecto...
Máte tedy někdo "příběhy" jak jste vůbec začínali a dali radu do začátku mé dlouhé strastiplné cesty?
