..vychytal flek v jednej rozvijajucej sa firme,migruje ich zo systemu "napereme vsetky udaje do ms accessu a pak se uvidi" na plne funkcnu online databazu (tzn mnohonasobne zrychlenie a zjednodusenie plus uspora mnoho desiatok tisic korun-jeho sef ho za to miluje,ale ti co vdaka tomu prisli o pracu/pripadne sa musia rekvalifikovat uz menej
).ide ho z toho porazit,lebo momentalne je programator,tester,support a butlava vrba v jednom,takze v tejto chvili to na ruziach ustlane naozaj nema (uz som ho videl davat aj 14hodinovky).pozitivna vec ale je ze zacina byt pre svojho zamestnavatela nepostradatelnym,a ma dobru sancu ze za kratku dobu bude sefovat novovzniknutemu it oddeleniu so vsetkym co k tomu patri..tzn momentalne sa pomerom (ne)praca na korunu na mna nehrabe (keby som nemusel chodit domov spavat tak tu asi obrastiem machom or something),ale to kto sa bude smiat o 10-15 rokov je samozrejme druha vec
lol,ta analogia s lamanim ochran ma tiez napadla
..ad ta rovnice,s prizmurenymi ocami (oboma) to plati,ffx a par dalsich veci bolo slusne hratelnych uz od jari 2006 (ano ano,ja viem,pre fajnsmekrov to zrovna nebolo,skorej z nudze cnost).compatibility list teraz uvadza 829 z 1911 testovanych hier ako playable,co myslim nieje spatne-problemom je stale skorej rychlost ako grafika/kompatibilita.to ze emulator pokrocil do advanced stadia podporuje aj fakt ze hry na nom zacinaju vyzerat lepsie ako na samotnej ps2 (viz ten FSAA/anizo screenshot o par postov vyssie)...od dokonalosti to samozrejme ma stale daleko,ale to sa da povedat vlastne o hocicom (tu ma napada jeden kratky monolog ktory tento problem rozoberal-dokonalost ako taka je v podstate neziaduci stav,pretoze po jej dosiahnuti uz vlastne niet co robit-keby som to trocha prehnal,mozno by sa dala zrovnavat aj so smrtou-obidve su konecna stanica..
I spit on perfection. Perfection, after all, implies you've reached the summit. No trial and error, no ability to conceptualize.....jednou z vyhod mojej prace je aj dostatocne mnozstvo casu na rozne polo[plno?]zvrhle nocne uvahy. //end OT
)..
s ps3 mas samozrejme pravdu,6 (resp 7) spe cellu na 3GHz bude z hladiska emulacie riadny pruser..rsx zasa az taky hardwarovy zazrak nieje,myslim ze k pc grafike ma rozhodne blizsie ako gs z ps2..s dnesnym hardwarom asi fakt nema vyznam sa do toho pustat,teda aspon zatial-pre pre emulaciu ps2 bola zlomom schopnost naplno vyuzivat dve jadra na viacjadrovych procesoroch,nieco ekvivalentne co by mohlo pomoct v emulacii ps3 si ale neviem dost dobre predstavit.aby tych 50 rokov nakoniec nebolo malo
a to jak som v klidu ma niekedy takmer privadza do sialenstva