Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)
Hmm, vsadim se, ze o reality show si myslite to samy co ja, presto jsem nasel neco co do tehle kolonky trochu patri a pritom je to podle meho gusta.. Presvedcte se.
http://www.socomhellweek.com/
http://www.socomhellweek.com/
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
par drobnosti ktore sa zomleli na emulacnej scene:
nullDC 1.0.0 Beta 1.6,emulator dreamcastu,po x rokoch sa konecne da na pc hrat resident evil: code veronica (bracho bude nadseny).
PCSX2 version 0.9.4,co dodat,jediny funcny emulator psx2,par mensich fixov,napr na ff10-2 a ff12..
nullDC 1.0.0 Beta 1.6,emulator dreamcastu,po x rokoch sa konecne da na pc hrat resident evil: code veronica (bracho bude nadseny).
PCSX2 version 0.9.4,co dodat,jediny funcny emulator psx2,par mensich fixov,napr na ff10-2 a ff12..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..napadlo ma ze prihodim nejaku novinku v oblasti emulacie (aj ked myslim ze o emulaciu sa tu zaujimam iba ja a pripadne Ren),posledne SVN PCSX2 fixuje problem s macroblockingom (videa FFX).co sa tyka pluginov (pre PCSX2),posledny GSdx uspokoji aj najnarocnejsich milovnikov vysokych (a sirokouhlych) rozliseni (mimochodom,Ren,myslim ze by si to mal skusit,oproti zerogs je rozdiel v kvalite ozaj brutalny,je to sice o malicky kusok pomalsie,ale tvoja masinka to zvladne bez problemov )..
Diky za echo, dokud se totiz nevyresi prave macroblocky, nechavam to lezet (kdyz tedy odhlednu od toho, ze na to nemam cas, navic MGS4 je na spadnuti a ja asi koupim PS3), protoze PS hry jsou o krasne podivane rozhodne vic, nez PC a na to potrebuju glitch-free experience.. Ted mam trable s Netem (kdy ne, ze? ), ale az to poresim, hned se zenu do veci, ktere posledni dny zanedbavam..Emu je jedna z nich, proto diky za keeping me informed.
/edit: Navic na tom Dellu vypada obraz z PS2 lepe nez na Bravii, a to uz je docela k neuvereni..
/edit: Navic na tom Dellu vypada obraz z PS2 lepe nez na Bravii, a to uz je docela k neuvereni..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..mrkol som sa na vsetky ps2 FF (tzn X,X-2 a XII),X PAL je bezchybna (jedna drobnost predsa,videa maju pomerne viditelny tearing ktory sa mi nepodarilo odstranit),X-2 PAL je ok ingame ale videa nestoja za nic (velmi pomale,chyby),XII PAL ma spomalene videa (cca 3/4 normalnej rychlosti,NTSC verzia vraj tento problem nema),inak perfekt,s vynimkou jednej lokacie ktora ma problemy s polygonmi (known issue related to emu itself,na probleme sa pracuje).
edit: tak to s tou XII ntsc je pravda,videa su perfektne,rychlost je 100% a bugy ziadne.sranda..
edit: tak to s tou XII ntsc je pravda,videa su perfektne,rychlost je 100% a bugy ziadne.sranda..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..ked sa tu uz hram s nastaveniami v pcsx2,napadlo ma ze hodim aj par screenov.bezi to na sekundarnej masine (4400dual,x1950pro),je to tak-tak (60-100% speed.obvykle medzi tymi 90-100%,ale v narocnych scenach to klesa..nie nadarmo si niektori ludia prekladaju nazov emulatora ako PC Stresstest eXtreme2 ):
ale 12ku uz nedam ani omylom,tam treba to dvojjadro mat aspon na tych 3GHz alebo aj viac:
trocha som zmateny zo sposobu akym sa nastavuje windowed mode v gsdx,bud je to pomerne pritiahnute za vlasy alebo som nieco smrtelne nepochopil-na to aby som mal korektne aspect ratio v okne,musim mat v gsdx nastavene podivne rozlisenie 1086*815 (tzn 1152*864 minus vsetky okraje)..ma to aj fullscreen ale ten nepouzivam pretoze nezobrazuje ziadne info.
ale 12ku uz nedam ani omylom,tam treba to dvojjadro mat aspon na tych 3GHz alebo aj viac:
trocha som zmateny zo sposobu akym sa nastavuje windowed mode v gsdx,bud je to pomerne pritiahnute za vlasy alebo som nieco smrtelne nepochopil-na to aby som mal korektne aspect ratio v okne,musim mat v gsdx nastavene podivne rozlisenie 1086*815 (tzn 1152*864 minus vsetky okraje)..ma to aj fullscreen ale ten nepouzivam pretoze nezobrazuje ziadne info.
Naposledy upravil(a) ps47 dne čtv pro 03, 2009 11:00 am, celkem upraveno 1 x.
To Ti hochu muzu vysvetlit velmi snadno, ale nevim jak se mi to podari bez sprostych slov. Chyba totiz neni na strane emu, ale na strane FFX. PAL edice je totiz ve spatnem AR. Ne, nedelam si legraci. Opravdu vydali jednu (dve, FFX-2 to ma taky) z nejvetsich PS2 her v Evrope s rozslaplym obrazem, protoze to bylo jednodussi a rychlejsi (mela jenom rok zpozdeni proti USA, co by jeden za tu dobu chtel).
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
to je celkom vesele,aspon vidno ako sa na europu kasle
anyway,asi som sa zle vyjadril.skusim inak-to divne rozlisenie ktore musim pouzivat je vlastne obsah toho okna s 3d grafikou v tom windowsackom okne ktore zobrazuje to info.gsdx funguje tak ze po maximalizacii windowsackeho okna roztiahne grafiku prave do toho podivneho rozlisienia (desktop resolution minus horny+dolny okraj na vertikale a lavy+pravy okraj na horizontale).a pokial sa ti rozlisenie do ktoreho to bolo roztiahnute nezhoduje s rozlisenim v ktorom gsdx renderuje,nastane efekt velmi podobny tomu ked lcd monitor (hlavne stary a nekvalitny) zobrazuje v nenativnom rozliseni..doprcic,to je ale blabolov,a to som to chcel povedat zjednodusene
ok,zasa inak,jeden (dva) obrazok je lepsi ako 1000 slov:
rozlisenie v ktorom gsdx renderuje sa zhoduje s velkostou okna v ktorom je zobrazovana grafika,vsetko vyzera normalne:
gsdx renderuje v nativnom ps2 rozlisenie (640*480? neviem presne,v kazdom pripade je to ovela menej ako 1086*815),nasledkom je rozplizly humus:
..snad som to dal dokopy bez toho aby som vyzeral ako uplny retard
anyway,asi som sa zle vyjadril.skusim inak-to divne rozlisenie ktore musim pouzivat je vlastne obsah toho okna s 3d grafikou v tom windowsackom okne ktore zobrazuje to info.gsdx funguje tak ze po maximalizacii windowsackeho okna roztiahne grafiku prave do toho podivneho rozlisienia (desktop resolution minus horny+dolny okraj na vertikale a lavy+pravy okraj na horizontale).a pokial sa ti rozlisenie do ktoreho to bolo roztiahnute nezhoduje s rozlisenim v ktorom gsdx renderuje,nastane efekt velmi podobny tomu ked lcd monitor (hlavne stary a nekvalitny) zobrazuje v nenativnom rozliseni..doprcic,to je ale blabolov,a to som to chcel povedat zjednodusene
ok,zasa inak,jeden (dva) obrazok je lepsi ako 1000 slov:
rozlisenie v ktorom gsdx renderuje sa zhoduje s velkostou okna v ktorom je zobrazovana grafika,vsetko vyzera normalne:
gsdx renderuje v nativnom ps2 rozlisenie (640*480? neviem presne,v kazdom pripade je to ovela menej ako 1086*815),nasledkom je rozplizly humus:
..snad som to dal dokopy bez toho aby som vyzeral ako uplny retard
Hehe, no, jakz takz jsi to zvladl..
Jinak to co popisujes je dano jen tim, ze se neocekava render do jine, nez zobrazovane velikosti okna pro jine, nez testovaci ucely, proto je tam jako upscaling algoritmus pouzito buh vi co. Vis, ze rozliseni nehraje moc roli a vic je to o sile CPU, pro grafiku jsou to tak jednoduche sceny, ze na to staci temer cokoli. Coz mi pripomina, mel by sis zapnout FSAA.
Jinak to co popisujes je dano jen tim, ze se neocekava render do jine, nez zobrazovane velikosti okna pro jine, nez testovaci ucely, proto je tam jako upscaling algoritmus pouzito buh vi co. Vis, ze rozliseni nehraje moc roli a vic je to o sile CPU, pro grafiku jsou to tak jednoduche sceny, ze na to staci temer cokoli. Coz mi pripomina, mel by sis zapnout FSAA.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
aaa,vedel som ze som na nieco zabudol.ono klasik FSAA jednoducho nefunguje (AF nastastie ano),jediny sposob ako docielit podobneho efektu je nastavit gsdx aby renderovala vo vyssom rozliseni ako to 3d okno.nasledky na framerate su,nanestastie,pomerne krute (2172*1630,tzn 2x to divne rozlisenie aby som zachoval spravne pomery- malo by sa to rovnat 4x FSAA):
iq je ale brutal,hlavne po zapnuti AF
iq je ale brutal,hlavne po zapnuti AF
Naposledy upravil(a) ps47 dne sob kvě 17, 2008 8:17 pm, celkem upraveno 1 x.
ps47, jak jsi na tom s PCSX2? Poslednich nekolik verzi (asi tak pul roku, sleduju to jen po ocku jednou za cas) mi vubec nechodi. VM verze si stezuje na nedostatek pameti i ihned po restartu, kdyz to zkusim 3-4x, tak dostane rozum. Ale i tak se obe chovaji dost podivne, a s jakoukoli hrou a libovolnou kombinaci pluginu (vcetne nullu na audio) mi proste zamrzne okno renderu jeste nez cokoli vykresli. Jak to je u Tebe? Bojoval jsi s tim nejak zvlast?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
pod 32bit xp/dx9c mi to beha uplne paradne (svn351,na svn377 mi to robilo nejaku sarapatu,neviem si narychlo spomenut ale bola to iba nejaka drobnost.obe su "oficialne" svn verzie z ngemu-pokial je to nutne,mozes si sam zkompilovat aj novsie verzie,ale to sa odporuca iba ak naozaj potrebujes prislusny fix-tieto verzie su neoficialne a neodladene,a casto stava ze uprava ktora jednu hru fixne dalsie dve pokazi,napr Shadow of the Colossus).ffx je so zapnutymi speedhackami krasne hratelna aj na takej lahkej masinke ako x2 4400/x1950pro.je nutne dodat ze speedhacky maju vplyv na stabilitu,ale stale je to stabilnejsie ako stalker clear sky po prvom update .ingame rendering je (takmer) perfektny vo vsetkom co som skusal (ffx,ffx2,ff12),animacky su stale slabina ale zlepsuje sa to (pri ffx2 zabugovane pokial sa nepouzije native resolution+pomale pokial nemas fakt rychly stroj,ff12 PAL to iste,NTSC je ok.ff10 je tiez ok.myslim ze som to tu dokonca uz aj spominal).
viem o tom ze visty a dx10 pluginy su problematickejsie,ale v kazdom pripade by to malo behat plus minus stejne ako pod xp..hmmmm,nerobi ti tam sarapatu niektora z tych skaredych vistacky ochran (DEP)?
to s tou pamatou je pomerne casty problem,niekto ho ma,niekto zasa nie,treba skusit tlb verziu (pcsx2t.exe)-ja sa mrknem ci na nieco nenatrafim na ngemu fore..
edit:
viem o tom ze visty a dx10 pluginy su problematickejsie,ale v kazdom pripade by to malo behat plus minus stejne ako pod xp..hmmmm,nerobi ti tam sarapatu niektora z tych skaredych vistacky ochran (DEP)?
to s tou pamatou je pomerne casty problem,niekto ho ma,niekto zasa nie,treba skusit tlb verziu (pcsx2t.exe)-ja sa mrknem ci na nieco nenatrafim na ngemu fore..
edit:
snad to pomoze.Vista can be picky like that.
You have to run PCSX2 with administrator privileges to avoid that problem. Right-click and select "Run as Administrator" or instead select "Properties", go to the "Compatibility" tab, and check the box next to "Run the program as an administrator" so that it will always run with administrator privileges.
Ja to taky poustim pod DX9, nemam ted ve stroji DX10 kartu. Zkousel jsem oba betabuildy, a forum jsem jeste neprohledaval, rikal jsem si, ze se nejdriv zeptam Tebe.
DEP neni skareda Vistacka ochrana, ale hw zalezitost, ktera je podporovana i v XP a dalsich OS. A ne, ta to neni, okno proste upadne do non responding stavu. Zkousel jsem hodit na null vsechno co neni mandatory (pro zajimavost, lilipad 9.4 mi zpusobi okamzite zmrznuti aplikace), a prohazoval GPU, CDVD a pad pluginy do vsech moznych kombinaci. Pokazde stejne chovani, tudiz je potiz nekde jinde.
Animace jsou stale slabina? Nekdy se musim podivat na to proc. Clovek by rekl, ze ty budou nejmensi problem a uz u PS byly az posledni odladena vec. Ale podle vsech tech changelogu jsem myslel, ze uz alespon v FFx jsou ok.
Nijak se tim netrap, to jsem myslel jen jestli jsi nemel podobny problem. Uz jste s brachou aspon vsechno dohrali?
(vsechno beham pod adminem)
DEP neni skareda Vistacka ochrana, ale hw zalezitost, ktera je podporovana i v XP a dalsich OS. A ne, ta to neni, okno proste upadne do non responding stavu. Zkousel jsem hodit na null vsechno co neni mandatory (pro zajimavost, lilipad 9.4 mi zpusobi okamzite zmrznuti aplikace), a prohazoval GPU, CDVD a pad pluginy do vsech moznych kombinaci. Pokazde stejne chovani, tudiz je potiz nekde jinde.
Animace jsou stale slabina? Nekdy se musim podivat na to proc. Clovek by rekl, ze ty budou nejmensi problem a uz u PS byly az posledni odladena vec. Ale podle vsech tech changelogu jsem myslel, ze uz alespon v FFx jsou ok.
Nijak se tim netrap, to jsem myslel jen jestli jsi nemel podobny problem. Uz jste s brachou aspon vsechno dohrali?
(vsechno beham pod adminem)
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
no chova sa ti to hodne divne,to je fakt,taketo problemy by to rozhodne robit nemalo,v podstate jedine co je treba po prvom spusteni nastavit je verzia PS ktoru chces (resp mozes) pouzivat,rozlisenie a jedes,ostatne nastavenia su v podstate pre tech freakov (yeah ) ktori radi vsetko pidlikaju do dokonalosti..ak sa ti doma vala nejaky extra disk,mozno by nebolo spatne skusit nahodit xp,ako to bude reagovat..
mimochodom,full system specs?
ad animacky,IPU sa nejak nikto nechce poriadne chytit,prej je to strasnej bordel..niekde behaju bezproblemovo,niekde ani za toho certa rohateho.ffx je ok,ako som uz spomenul,ta uz bezi na 99% perfekt,ak mas lubovolne dvojjadro na 3GHz tak ti to nespomali ani raz.
bracho uz dohral vsetko,posledne sa vystazoval na nemastnu-neslanu story ve ff12 (ffx sa mu pacila,x2 je prej odpad).ja osobne to nehram,pre mna ta najzabavnejsia cast spociva v tom rozbehavani
edit: pinggg,prave mi zaplo-mas nastavene spravne sse? ak nie tak by to mohol byt kamen urazu..
mimochodom,full system specs?
ad animacky,IPU sa nejak nikto nechce poriadne chytit,prej je to strasnej bordel..niekde behaju bezproblemovo,niekde ani za toho certa rohateho.ffx je ok,ako som uz spomenul,ta uz bezi na 99% perfekt,ak mas lubovolne dvojjadro na 3GHz tak ti to nespomali ani raz.
bracho uz dohral vsetko,posledne sa vystazoval na nemastnu-neslanu story ve ff12 (ffx sa mu pacila,x2 je prej odpad).ja osobne to nehram,pre mna ta najzabavnejsia cast spociva v tom rozbehavani
edit: pinggg,prave mi zaplo-mas nastavene spravne sse? ak nie tak by to mohol byt kamen urazu..
O tech freakach bych neco vedel, muj ucet na ngemu se datuje zpet nekam do 2002 nebo 3.. A to jsem ho zakladal po delsi dobe, kdyz uz jsem opravdu potreboval neco postnout..Situace s PCSX2 bude mnohonasobne snazsi nez je s ePSXe, a tam jsem za ta leta tu alchymii docela ovladl. Problem s temihle buildy bych videl nekde v systemu, po tech vsech pokusech zrejme nekde zustalo neco, co PCSX2 efektne vyradi z provozu, protoze s GSdx (na min) a SSSPSX PAD (zbytek na null) vytuhne i pri spusteni BIOSu a 0.9.4 se chova stejne. Pritom to s 351 najisto chodivalo.
O SSE to neni, protoze C2Q, 7900GTO a WVx64.
NonFF story v XII rozcupoval kazdy kdo to hral, to ze odesli hlavni tvurci se proste projevit muselo. Ja s k tomu zatim nedostal, tak nevim. Brachovi vyrid, ze skutecny FF fan by o zadnem FF nerekl, ze je to odpad. Ani o X2. Story byla zajimava, gameplay, ac ponekud holcici, byl v nejlepsim duchu FF, hra se defacto sklada ze sidequestu, muzes si vybrat poradi, a dokonce jsi si mohl i rozhodnout, na kterou stranu se pridas a podle toho se potom hra odvijela, koncepty, ktery ve FF nikdy predtim nebyly (ovsem pokud jsi vybral New Yevon nedalo se dosahnout 100% a tim padem jsi nevidel skutecny konec, ale zase, kdo by si je vybral? ). A na to, ze to byl vlastne jenom takovy datadisk....
O SSE to neni, protoze C2Q, 7900GTO a WVx64.
NonFF story v XII rozcupoval kazdy kdo to hral, to ze odesli hlavni tvurci se proste projevit muselo. Ja s k tomu zatim nedostal, tak nevim. Brachovi vyrid, ze skutecny FF fan by o zadnem FF nerekl, ze je to odpad. Ani o X2. Story byla zajimava, gameplay, ac ponekud holcici, byl v nejlepsim duchu FF, hra se defacto sklada ze sidequestu, muzes si vybrat poradi, a dokonce jsi si mohl i rozhodnout, na kterou stranu se pridas a podle toho se potom hra odvijela, koncepty, ktery ve FF nikdy predtim nebyly (ovsem pokud jsi vybral New Yevon nedalo se dosahnout 100% a tim padem jsi nevidel skutecny konec, ale zase, kdo by si je vybral? ). A na to, ze to byl vlastne jenom takovy datadisk....
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze presny vyraz bol (datadisk) o nicom,ten odpad je moje vlastne skratenie .bracho sa inak za fandu ff nepovazuje (ale ani ja sa nepovazujem za zberatela 3dfx kariet,takze to treba vzhladom na to ze mame casto podobne zmyslanie brat s odstupom-mozno sa obaja bojime skatulkovania )Ren píše:Brachovi vyrid, ze skutecny FF fan by o zadnem FF nerekl, ze je to odpad. Ani o X2.
x2 je podla bracha jednoznacne najhorsia,najlepsie tri (ak ma pamat neklame) su podla neho 9,10 a prekvapivo 6,co len potvrdzuje jeden z mojich oblubenych vyrokov ze grafika dobru hru nerobi
anyway,nieco mas riadne zhnite v state danskom-bez reinstalu sa asi nepohnes..pripadne by som este skusil iny ovladac grafiky,ale to je ozaj strelba naslepo..mozno by este nebol spatny napad vyskusat opengl graficky plugin (zerogs),s tym to prilis hratelne nebude,ale mozno sa to aspon spusti (a tym padom potvrdi chybu s d3d.hoci ked vravis ze ti nejde ani bios ).