Old Games-Ports,Remakes,Mods..

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

I'll keep that in mind :) ..plus posledne linky zakomponovane do prveho postu.
Ren píše:..a nekdo konecne zapracoval na vyhlazovani 2D textur (FF7), konecne by to vypadalo lepe nez PS verze.
pri editaci prveho postu som musel prebehnut vsetky linky,zistil som ze hi-res patch by to vo finalnej verzii mal vediet.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2823
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Takovy skaredy lowres fonty ve FF8. :(
Nechces to tu mergnout s tim postem o rendereru na UT?
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

screenshoty su z netu,netusim preco to mal autor na lowres (troubleshooting?)..ad mergnutie,netusim,zacina sa to pekne rozrastat,hmm...
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

http://www.anyon.150m.com/HShock/ScreenshotHL1.html

no taaak..uz to niekto dokoncite.. :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
chosen
Příspěvky: 920
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosen »

to je SS1 na HL1 enginu?
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2823
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Teda, nemusim hned mit vsechno, ale proc nestavi na Source? Delat remake 14 let stare hry na 10 let starem engine je prinejmensim..zvlastni.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

je to source :wink:

ale pani,ten tej angline ale dava zabrat,kto uhadne co to znamena Anthroscorpic filtering? :lol:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

Ren píše:Delat remake 14 let stare hry...
kur*a to to leti :cry:
Intel Core i5-10400F, 8GB DDR4, Radeon RX 6500 XT, 500GB SATA SSD, 4TB SATA HDD, 650W Fortron, FullHD VA Acer, Linux (od 2010), Olympus E-M10 III + 17/1.4, Ikonta 6x9. vg
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2823
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

ps47 píše:je to source :wink:
Nejak to nevypada..Snad ma jenom nejaky srot..
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ono to bude vypadat len tak dobre ako dobre to autor spravi..ako zvyknem hovorit,pekna grafika je az ta posledna vec ktora robi dobru hru.uvidime.

mimochodom,po viac ako roku je vonku novy GLROTT ver 1.40:
New things:

You can now add your own Hires GFX up tp 1024x1024 pixels or more.
(But be aware, the game eats memory like candy when you are usings that hires)
MP3 support.
BOTS added.
Window play.
Grab mouse.
Random actors.
Respawn actors.(you can now play forever!!!)
Random maps. (you can now play forever!!!)
UseGFX via UseExternalGFX.
Soften GFX. (this takes a LOOONNNGGG time, so be patient)
ExtractGFX.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

ps47 píše:pekna grafika je az ta posledna vec ktora robi dobru hru.uvidime.
tak pod tohle se podepisu. me osobne by pak spis nez rozplizle-vyhlazene-anisotropnefiltrovane verze sshocku1 vyhovovalo, kdyby nekdo udelal exe spousteci hru bez jakychkoli potizi pod WXP i vista a ktery by prinesl podporu vyssich rozliseni (up to 2048x1536, nebo rovnou siroky do 2560x1600). vubec nepotrebuju 3D akceleraci, ta hra mi vyhovuje ve svem syrovem DOSovem vzhledu a vykon dnesnich cpu staci na softwarovy rendering prakticky v libovolnem rozliseni. hergot nekdo by mel sehnat ty lidi z LGS co to psali a vymamit z nich zdrojaky :-)
Intel Core i5-10400F, 8GB DDR4, Radeon RX 6500 XT, 500GB SATA SSD, 4TB SATA HDD, 650W Fortron, FullHD VA Acer, Linux (od 2010), Olympus E-M10 III + 17/1.4, Ikonta 6x9. vg
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2823
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

ps47 píše:pekna grafika je az ta posledna vec ktora robi dobru hru.uvidime.
No, pro me uplne posledni urcite neni, a pro Tebe myslim take ne, jinak by Ti stacila originalni verze a tenhle thread by mozna vybec nevzniknul..;-)
chosen
Příspěvky: 920
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosen »

pro mě hra předělaná do nový grafiky nemá takový efekt jako ve starý

třeba doom se mi na 486ce líbí tak jak je

ale na novějším PC, když dám GL doom tak to si ho radši zahraju bud na 486ce nebo ve starý grafice na novým PC

v tý době ta hra měla takovou grafiku na tu dobu ne? ale mela příběh, propracování..
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

na port starej hry mam iba dve (resp tri) poziadavky-dobra kompatibilita s win (rozbehavat niektore DOSoviny je vazne bolest,napr duke3d je co sa tyka stability uplna katastrofa),normalne rozlisenia (holt 320*240 uz nieje to prave orechove),a (pripadne) filtracia textur.ostatne upravy (3d modely a ine nadstandardne zalezitosti) povazujem za kazenie zazitku..tzn,ak mam chut na dooma,zapinam legacy,nie jdoom..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2823
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Proc to nemame vlastne v mise, nikdy to tu nemuzu najit, kdyz si vzpomenu oblazit vas dalsi blbosti z moji hlavy..:-)
OK, mame to holt jinak. Vsechny ty porty a remake se delaji pro takove jako ja, ja novou grafiku (dobre udelanou!) pro stare pecky miluju. Stejne tak dalsi dily v dobrych seriich, pokud nezkazi ostatni aspekty. Vzdyt ve stare uz jsem to hral ve sve dobe, rad si to dam znovu o neco hezci. Napr. Settlers 2 (pro me nejoblibenejsi dil serie), se dockal sveho 10th Anniversary vydani se super novou grafikou, ktera se opravdu povedla a hra je porad stejne skvela. Zkratka, kdyby dneska nekdo znovu vydal Manic Minera tak jak byl, rozhodne by me nenapadlo ho koupit, ac jsem ho na Consulu paril porad dokola. Kdyz vychazi nove hry, rad se podivam, jak se zase o kousek priblizujeme fotorealite a pousmeju, cemu jsme rikali fotorealita pred peti lety, pred deseti, pred patnacti lety..Proto si kupuju GK jake si kupuju, mam grafiku proste rad. Dobrou hru to nedela, ale hratelnost zabalena do hnusne grafiky mi taky nestaci. A dukaz, ze jde oboji? Prece Bioshock. ;-)
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1324
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

k tomu doomovi: stary doom co vim tak hodne trpel na hom bug[prelozeno jako hala zrcadel],ano trpeli na i prakticky vsechny hry na build enginu,bylo to tim ze se v urcitem bode seslo vicero krizeni sektorovych prechodu,dneska uz je tohle vyreseno diky novym map editorum,diky za ty maniaky co se patlaji s 15let starou hrou ....
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2823
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

wolf00> Kdyz jsi spravne mergnul vertexy a prehazel normaly textur do spravnych smeru, dalo se tomu vzdycky vyhnout.
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1324
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

Obrázek
software rendering

Obrázek
open_gl rendering
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..zda sa ze casom budu nove cutscenes pre shocka2 :D .este by niekto mohol dobrusit rebirth (postavy v multiplayeri,plus tych par modelov zijucich clenov posadky v ingame animaciach) a je to skoro perfektne 8-)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..dalsi texture pack pre thief2,tentokrat pre world textures.po dokonceni zakomponujem do prveho postu.

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět