AGEIA PhysX: akcelerátor fyziky

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

A co to tedy je? :)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
cool.user
Příspěvky: 112
Registrován: ned bře 06, 2005 9:52 pm

Příspěvek od cool.user »

Nvidia Physics card urcena jakozto sekundarni / tercialni karta k ke grafickemu systemu nvidia geforce (sli) pro naprosto realisticky zazitek ze hry? :roll:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

ale aj na tom zapackanom cipe vidis jasne napis PhysX ageia

Obrázek
Naposledy upravil(a) ghost dne čtv zář 06, 2007 9:47 pm, celkem upraveno 1 x.
cool.user
Příspěvky: 112
Registrován: ned bře 06, 2005 9:52 pm

Příspěvek od cool.user »

ghost píše:ale aj na tom zapackanom cipe vidis jasne napis PhysX ageia

Obrázek
hehe, tak toho sem si vubec nevsim :oops: :D
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

nVidia nemá absolutně žádný zájem dělat vlastní fyzikální čip. Pro ní je lepší vytvořit SW rozhraní ke GPU a má totéž s nesrovnatelně nižšími náklady (resp. nulovými náklady na vývoj HW). Jak známo, u nVidie jde o peníze až na prvním místě :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

no-X> Na rozdil od AMD/ATi, ktere jde predevsim o blaho zakaznika.. :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ty se tomu sice směješ, ale ATi není firma řízená ekonomy, ale inženýry. Tzn. pokud inženýři prohlásí, že implementace technologie XYZ, která zvětší jádro (= sníží výdělky) o 20% je podle nich potřebná, tak jí daný čip bude mít implementovanou.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

no...jak říká klasik, stejně jsou to firmy které se snaží z nás vytáhnout peníze :)))) 8-)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
chosen
Příspěvky: 920
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosen »

UT III Physx

http://games.tiscali.cz/specials/nvidiaageia/index.asp

(uprostřed stránky video)
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=11259 A tady se muzete rovnou podivat, proc je PhysX zbytecny kus hw, tenhle link tam byl taky...
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

u mna je pomer zbytocneho/uzivatelneho hardwaru tak cca 4:1,jedna physX karta to nejak obzvlast nenastrbi.. :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

ps47> U Tebe je mi to naprosto jasny :-D, navic jako kuriozitka nebo sberatelsky kousek, proc ne, i kdyby na to byla jedina dobra hra. Spis jsem to myslel tak, ze je to prokazatelne mrtva vetev. Na druhou stranu samozrejme chapu, nejak to zacit muselo, take vyvojari a inzenyri se nekde ucit museli a graficke akceleratory take zacaly pridavnymi kartami. Rozdil je v tom, ze Ageia to za spravny konec nevzala a nikdy to na legendu nedotahne. Nebo uz nekdo chystate forum.ageia.cz? :-)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

Ren - uvidime, forum ageia? :) pačimu nět? :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Oblak> Kdyz uz, tak почему нет? :-) Hey, jsi starsi rocnik, nez jsem myslel.. :D
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ren: když vidím, kolik se do sestav cpe zbytečného hardwaru, tak by se tam nějaký PhysX úplně ztratil (do 90% dáváme flopu, do 40% tv-tuner, mnozí zákazníci si objednávajís estavy s DVD mechanikou + DVD vypalovačkou - ne proto, aby mohli přímo kopírovat, ale protože nevědí, že vypalovačka umí i číst atd.) :)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

no-X> jj, takhle to chodi..Nemelo by byt na pocitace zvlastni povoleni? :-)
Vetsina z nas tady bude ale asi spis ten pripad, co popsal ps47..
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

bléééé 78 starý šrot no :D. Ani mi to nepřipomínej. :D ruština mne čeká na škole, tak jsem zvědav jestli si vzpomenu ještě na něco :D:D

btw. ty jsi rene jaký rok ? :D
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Oblak> Jeje, uz si ani nevzpominam..:-)
Ale jestli to pomuze obcas se citim, jako ze se pamatuju, jak pritloukali na kriz toho chlapka, co rikal, ze by se k sobe lidi meli pro zmenu chovat trochu hezky...:-D
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..tak vyzera to ze nvidia pre physx normalne vydava nove ovladace,co by s trochou stastia mohol byt naznak ze to smeruje tou spravnou cestou ktoru som uz spominal-integracia physx enginu na gf,tym padom rozsirena podpora physx v hrach,tym padom viac hier ktore budu vyuzivat standalone physx kartu.

jedine co ma stve ze po instalacii posledneho ovladaca na mna spoza kazdeho druheho rohu cumi to vosklivy zeleny oko :roll:


mimochodom,tusi niekto kde skoncila tato sranda (smetisko dejin)?

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Podle mě už nevyjde, s GT200 a RV770 bude uvedena podpora pro fyziku na GPU.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět