Testy Voodoo karet
Moderátor: Moderátoři
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Nastavení V 5 bylo takovýhle. Prostě aby to šlo co nejrychlejc - neche se mi to vypisovat ručně.
Jinak nastavení 3Dmarku prostě default 1024x768x32 24bit z buffer, compressed textures atd. Ale s tim qality testem mám problém, sehnal jsem si teda ilegální serial, takže ho můžu projet, ale zaboha nevim, jak z něj mám vytřískat ty screeny. Zkoušel jsem to hypersnapem, ale to nejde - během testu nefungujou klávesový zkratky. A dostat to z toho 3Dmarku to mi píše že to dostanu přes nákej resultbrowser2001 to je hezký, ale ten mám sehnat kde? Nevim. Kdybys věděl jak ten screen dostanu ven tak řekni. Klidně udělám i ňákký herní, neni problém, řekni co.
Jinak nastavení 3Dmarku prostě default 1024x768x32 24bit z buffer, compressed textures atd. Ale s tim qality testem mám problém, sehnal jsem si teda ilegální serial, takže ho můžu projet, ale zaboha nevim, jak z něj mám vytřískat ty screeny. Zkoušel jsem to hypersnapem, ale to nejde - během testu nefungujou klávesový zkratky. A dostat to z toho 3Dmarku to mi píše že to dostanu přes nákej resultbrowser2001 to je hezký, ale ten mám sehnat kde? Nevim. Kdybys věděl jak ten screen dostanu ven tak řekni. Klidně udělám i ňákký herní, neni problém, řekni co.
Naposledy upravil(a) DOC_ZENITH/XAN dne pon pro 03, 2007 3:42 am, celkem upraveno 2 x.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Screenshot to vytvoří samo. Najdeš ho v:
stačí zkomprimovat do .png a je hotovo
Kód: Vybrat vše
C:\Documents and Settings\"uzivatel"\Local Settings\Temp\Quality\IQ01I_LastI.bmp
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Tak tady to je. Hehe zajímavý je, že když nastavim na NV40 stejnej LOD, tak se to na první pohled téměř nedá rozeznat od tý V5.
Edit, nevim jestli tenhle screen jsem nechytnul už s poslednim Raziel-evolution driverem, protože ten jsem tam pak dal, protože je mnohem lepsší hlavně na nový hry, ale vizuálně a kupodivu ani výkonostně se to niak neliší.
Edit, nevim jestli tenhle screen jsem nechytnul už s poslednim Raziel-evolution driverem, protože ten jsem tam pak dal, protože je mnohem lepsší hlavně na nový hry, ale vizuálně a kupodivu ani výkonostně se to niak neliší.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Udělal jsem si další testík v 3Dmarku01 SE na Duronu 2200mhz (13.5x164) na desce s Via kt266a. Mam 2998 bodů docela to jde. (Win 98 + poslední raziel evolution, v XP bych to nikdy nedal). A proč to vlastně píšu ? Protože koukám a nikdo tu z vás netesotval V5 na Pentium4. Proč? Se říká že 3DFX má psaný líp ovladače pro AMD. No právě příští tejden mi má přijít končně MSI 645 ultra, na který běhaj i 3.3v AGP karty a FSB má strop kolem 145mhz. Čili až přijde tak udělám test s P4 1800 Northwood @ 2.5ghz (nebo prostě max co to s tou deskou dá)
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Takže je to tu první zběžné testy u konce... nuo a vypadá to velice dobře.
Takže MB byl MSI 645ultra, CPU byl P4 Northwood 1.8ghz @ 2.7ghz (18x150), 512mb ram (nej časování, CL2, commandratte 1T, taktována synchroně čili DDR 300). Výsledky velice pěkné, ačkoliv můj duron na tom byl v CPUmarku stejně, v 3Dmarku to prohrál, i v jinejch herních testech, hlavně v UT když jsem dal minimální detaily jsem měl asi o 100fps víc....(už se projevovalo chvílema takový to zrychlení celý hry). Ještě dodám že moje V5 byla při testu OC na 174mhz. Takže P4 si s V5 rozumí a to velice dobře, to že 3dfx má ovladače líp optymalizovaný pro AMD je blud.
jinak deska má strop vejš než jsem čekal, myslím že FSB 160 pohodička i 166 by dala. Teď jsem na stabylním stropu mojeho CPU.. je vidět i podle tý voltáže.
Jo chtělo by to sehnat 2.8ghz fsb 533 verzi, taktnout to na 3.4 to by byla paráda. Každopádně o mym novym voodoo compu je rozhodnuto.
Takže MB byl MSI 645ultra, CPU byl P4 Northwood 1.8ghz @ 2.7ghz (18x150), 512mb ram (nej časování, CL2, commandratte 1T, taktována synchroně čili DDR 300). Výsledky velice pěkné, ačkoliv můj duron na tom byl v CPUmarku stejně, v 3Dmarku to prohrál, i v jinejch herních testech, hlavně v UT když jsem dal minimální detaily jsem měl asi o 100fps víc....(už se projevovalo chvílema takový to zrychlení celý hry). Ještě dodám že moje V5 byla při testu OC na 174mhz. Takže P4 si s V5 rozumí a to velice dobře, to že 3dfx má ovladače líp optymalizovaný pro AMD je blud.
jinak deska má strop vejš než jsem čekal, myslím že FSB 160 pohodička i 166 by dala. Teď jsem na stabylním stropu mojeho CPU.. je vidět i podle tý voltáže.
Jo chtělo by to sehnat 2.8ghz fsb 533 verzi, taktnout to na 3.4 to by byla paráda. Každopádně o mym novym voodoo compu je rozhodnuto.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
To info o optimalizacích je fakt, jenom si to vykládáš špatně a vztahuješ na jinou dobu. 3Dfx mělo ze všech výrobců nejlépe optimalizovaný ovladače pro AMD v době K6 a prvních 3DNow! procesorů. Ostatní tehdy ještě na AMD kašlali.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
2XAN: stahni si everest a hrej si z nastavenim pameti budes se divit ale moje KT333 ma vetsi prostupnost pri CR2
delicku na 166 ma tenhle SiS nebo ma PCI locka jako intel?
Co se tyka CPU zkusil bych sehnat P4HT pokud se tam rozjede nechci videt jak by dostal Barton 3000+ naprdel
delicku na 166 ma tenhle SiS nebo ma PCI locka jako intel?
Co se tyka CPU zkusil bych sehnat P4HT pokud se tam rozjede nechci videt jak by dostal Barton 3000+ naprdel
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Tak to jí máš ňákou buglou tu KT333. Comandratte 1 musí bejt vždy rychlejší jak 2. Moje výsledky na kt266a to potvrzujou. A KT266a má mít stejnou propustnost paměti při synchronim taktování jak KT333, takže tam máš někde problém. Já bych to typnul, že když nastavíš CR2, tak se ti ňákym způsobem vypně 4-way bank interleaving, což taky znetelně afektuje výkon.
Jinak co se týče sis 645 tak ten AGP/PCI lock nemá, jako oficiálně nemá mít ani 133, sice má, ale neoficiálně, takže děličku na 166 bych tam vůbec nehledal. Ale to bych neviděl jako zas tak kritickej problém.
Jinak HT samo sebou podporováno není, jestli by se to rozjelo, nevim, ale nemám zájem, protože HT v hrách spíš škodí. Kdyby mi někdo nabídl P4 2800HT a bez HT, beru tu bez HT.
Edit: Jen takovej detail ještě - deska nepodporuje, nebo prostě z ňákého důvodu nefunguje thermal throtling -což je skvělé, teda, skvělé pro OC chtivé lidi.
Jinak co se týče sis 645 tak ten AGP/PCI lock nemá, jako oficiálně nemá mít ani 133, sice má, ale neoficiálně, takže děličku na 166 bych tam vůbec nehledal. Ale to bych neviděl jako zas tak kritickej problém.
Jinak HT samo sebou podporováno není, jestli by se to rozjelo, nevim, ale nemám zájem, protože HT v hrách spíš škodí. Kdyby mi někdo nabídl P4 2800HT a bez HT, beru tu bez HT.
Edit: Jen takovej detail ještě - deska nepodporuje, nebo prostě z ňákého důvodu nefunguje thermal throtling -což je skvělé, teda, skvělé pro OC chtivé lidi.
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
4-way je aktivovany, snizi to latenci pameti, ale klesne prostupnostXAN píše:Tak to jí máš ňákou buglou tu KT333. Comandratte 1 musí bejt vždy rychlejší jak 2. Moje výsledky na kt266a to potvrzujou. A KT266a má mít stejnou propustnost paměti při synchronim taktování jak KT333, takže tam máš někde problém. Já bych to typnul, že když nastavíš CR2, tak se ti ňákym způsobem vypně 4-way bank interleaving, což taky znetelně afektuje výkon.
v te desce (ABIT KX7-333 )sem objevil urcite problemy - kompaktibilita s nekteryma grafikama - hlavne ATI (msi to u KT3jek resilo dalsima verzema biosu) no hold abit byl delanej pro nVdioty Co se mych zkusenosti s MSI tyce dost procesoru co v nich jede nejsou uvedeny v CPU support listu... pokud mas nekde moznost pujcit si lepsi PIV tak to zkus
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..tak so vsetkym na defaulte ta neprestrelim:XAN píše:Tak pro zajímavost, můj 3D mark 2001
- 3112 bodů. .
Byla to V5 5500 AGP. @ 174 mhz.
Systém byl Duron 1600 OC na 2240mhz 16x140mhz s odemčenou L2 cache na 256kb, takže odhaduji tak XP2800+.
Deska byla ECS K7S6A a ram byla 256mb DDR na 280 CL2 vše v synchroním módu.
Kód: Vybrat vše
DISPLAY
Platform 3dfx Voodoo Series
CPU Optimization D3D Software T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate 60 Hz
FSAA Mode None
CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer AMD
Family Duron(tm)
Internal Clock 2.16 GHz
Internal Clock Maximum 2.16 GHz
External Clock 166 MHz
Socket Designation Socket A
Type <unknown>
Upgrade ZIF Socket
Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow!, SSE
Version AMD Athlon(tm) XP
RESULTS
3DMark2001se Score 2816
Game 1 - Car Chase - Low Detail 42.8 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 15.8 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 48.8 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 16.2 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 64.7 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 30.6 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 335.7 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 584.6 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 5.4 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 2.0 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 22.5 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 1.6 MSprites/s
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Na těch výsledcích je vidět, že VSA-100 byla vcelku limitovaná propustností sběrnice. Rozdíl v testech fillratena single/multi je na 2x1 čip dost výrazný. Ono se ale není čemu divit, Když se podívám na ostatní 2x1 čipy tý doby, tak
Rage 128 PRO: paměti taktované o 21% výš než jádro (+komprese textur)
TNT2 Ultra: paměti taktované o 22% výše než jádro
G400 MAX: paměti taktované o 33% výš než jádro (+256bit interní sběrnice)
VSA100: jádro=paměti...
Rage 128 PRO: paměti taktované o 21% výš než jádro (+komprese textur)
TNT2 Ultra: paměti taktované o 22% výše než jádro
G400 MAX: paměti taktované o 33% výš než jádro (+256bit interní sběrnice)
VSA100: jádro=paměti...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Hej PS47 - reaguješ na 2 roky starej test! To bylo, když jsem V5 měl čerstvě, to byl takovej můj první pokus narychlo z ní dostat co nejvíc.
Tady dolejc máš lepší skóre na Netburstu jen na 2,7ghz. Jinak moje skóre je už zase o něco víc nahoře.... viz můj post kterej zmizel v bazaru a zapoměl jsem ho sem zkopírovat.
Jinak lidi, kdyby měl někdo zájem je na výměnu, myslim moje K7. Na vzduchu 2,3ghz s boxem, jinak strop je 2,4ghz. Na výměnu za Northwooda FSB400 nebo 533 co by dal alespoň 3ghz... protože s tim bych svou metu atakoval znovu. Mohl bych si na to taky půjčit Taskrův 3,06ghz NW @ 3,5ghz a bylo by to, ale to neni podstata, chci to udělat se svym HW. To bych si taky mohl půjčit jeho V5 co má lepší OC že, o tom to neni, benchamrkuje se s tim, co je doma.
Tak PS47 koukej to pořádně přetočit, tohle neni možný, jo taky zkus fsb 165... jestli nemáš ten podobnej bug jako má můj board.
Tady dolejc máš lepší skóre na Netburstu jen na 2,7ghz. Jinak moje skóre je už zase o něco víc nahoře.... viz můj post kterej zmizel v bazaru a zapoměl jsem ho sem zkopírovat.
Čili teď musíš atakovat 3250 bodů - držim ti palce. Co se mi ale nelíbí na těch tvejch výsledkách jsou ty propady při těch náročnějších z dvojice testu.... divný tam je to právě na počet trianglů, to je to co pro V5 musíš nejvíc zvednout. Nebylo by to hezký takovej nadupadnej V5 systém máš a je to o tolik horší. Teď porovnávám s tim co dal netburst a mam tu hozenej ten screen, tahle K7 dala ještě víc, ale nevyfotil jsem to...Tak je to tady. Můj novej osobní rekord. Rovnejch 3250 bodů. GF256 dala jen něco kolem 2800 haha.
Ale bylo to problematický, nevim proč, ale při FSB166 a vyžší, ten systém neni tak rychlej, jako když nastavim děličku odpovídající FSB133. Nevim proč, hlavně v práci s AGP, ve výpočtech CPU se to moc neprojeví ani propustnost ram neni zlá, ale je to tak. Dovedl mě k tomu test s GF4TI co mi dala 10500 bodů s FSB166 a 12300 bodů s FSB160.... No zkrátka tenhle test proběhl s 15x155 a V5 běžela na 178mhz.
Nutno říci, že teď se to v hrách hejbá jak nikdy jindy. Dokonce UT2004 jsou všechny mapy plynule hratelný, už jde hrát i HL2 atd, paráda u všeho těžký zlepšení. Netbursťák předtim měl sice dobrej 3Dmark, ale hry byly skoro stejný, ale teď je to změna. Jo, a ještě jeden problém jsem musel řešit. V biosu se musí vnutit AGP2x, nenechat na auto nebo 4x, apecture 4mb, driving control na manuál a DA a natvrdo vypnout fastwrites a vše ostatní naopak zapnout. Když to neudělám, v hrách to furt ujde, ale v 3Dmarku mam skoro poloviční FPS a asi 2200bodů, nevim proč, ale je to tak.
Jinak lidi, kdyby měl někdo zájem je na výměnu, myslim moje K7. Na vzduchu 2,3ghz s boxem, jinak strop je 2,4ghz. Na výměnu za Northwooda FSB400 nebo 533 co by dal alespoň 3ghz... protože s tim bych svou metu atakoval znovu. Mohl bych si na to taky půjčit Taskrův 3,06ghz NW @ 3,5ghz a bylo by to, ale to neni podstata, chci to udělat se svym HW. To bych si taky mohl půjčit jeho V5 co má lepší OC že, o tom to neni, benchamrkuje se s tim, co je doma.
Tak PS47 koukej to pořádně přetočit, tohle neni možný, jo taky zkus fsb 165... jestli nemáš ten podobnej bug jako má můj board.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Xane, můžem to někdy zkusit s mou V5.... Mimochodem doufám, že dorazíš v sobotu (příští víkend) ke mě a pojedeš s náma na sraz.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
To nemůžem, nebudu dělat HW zásahy do tvojí V5, nechci jí zničit. Uvidíme až mi přijde K8 na který by to podle všeho mělo jet, tak to ještě zkusim, ale ten člověk co má ten rekord měl myslim 205mhz na voodoo 5, což je pro mě naprosto impossible. Sice budu mít o dost lepší CPU, ale přeci jen 1024x768x32 je Voodoo5 už taky limitovaná fillrate.Taskr píše:Xane, můžem to někdy zkusit s mou V5.... Mimochodem doufám, že dorazíš v sobotu (příští víkend) ke mě a pojedeš s náma na sraz.
Jinak jestli o víkendu přijdu nevím, bude záležet na tom, jestli budu v práci nebo ne. (vzal bych si i volno, ale ve zkušebce to nejde).
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Tak a je to tu. Zadarmo jsem získal jednu MSI K8 neo rev1. Měla bejt poškozená, ale je OK. Až na ten naprosto katastrofální bios to jakžtakž funguje. OC je rovněž mizerný jen 2,65ghz ( s Voodoo 5 jen 2,6 rovnejch, asi se tý NF3 moc nelibí ehm . No zkrátka zatim jsem na 3582 bodech, což jsem dal s 178mhz na voodoo5 a to už je naprostej strop, vejš to dát prostě nepůjde.
Ten člověk co dal ty 4k musel drobátko podvádět. CPU power mám teď tak o 1/3 větší, a jak jsem zkoumal vliv OC té voodoo5 na výsledek, tak furt nevidim možnost jak by dosáhnul toho skóre. Spíš v tom bylo něco typu LOD na +9 a podobně. S malym helpem 3Danalyze aby třeba proběhnul i gametest 4 to skóre pak vypadá rapidně jinak, ale tady jde o default nastavení.
Ten člověk co dal ty 4k musel drobátko podvádět. CPU power mám teď tak o 1/3 větší, a jak jsem zkoumal vliv OC té voodoo5 na výsledek, tak furt nevidim možnost jak by dosáhnul toho skóre. Spíš v tom bylo něco typu LOD na +9 a podobně. S malym helpem 3Danalyze aby třeba proběhnul i gametest 4 to skóre pak vypadá rapidně jinak, ale tady jde o default nastavení.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Drátováním patice.havli píše:Mel bych takovej OT dotaz - jak se na K7S6A da nastavit vyssi nasobic nez 12,5x ?XAN píše: ....Systém byl Duron 1600 OC na 2240mhz 16x140mhz s odemčenou L2 cache na 256kb, takže odhaduji tak XP2800+.
Deska byla ECS K7S6A a ram byla 256mb DDR na 280 CL2 vše v synchroním módu.