Černá voda v UT na V3 3000

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 3 čí Velocity 100/200

Moderátor: ps47

Odpovědět
Brambo von Gratz
Příspěvky: 5
Registrován: pon led 03, 2005 11:01 am

Černá voda v UT na V3 3000

Příspěvek od Brambo von Gratz »

Před časem jsem koupil Voodoo 3 3000 a zkusil jsem UT (2000). V aréně Galleon mám vodu černou. Když jsem to hrál před léty na banshee nebo V3 2000, vždy byla průzračně čirá s vlnící se hladinou, prostě paráda. Zkusil jsem jinou V3 3000 a výsledek stejný. PC: PIII500 MHz 320 MH RAM, V3 3000 (166 i 183 HMz), drivery 1.07 (poseldní oficiální vydané 3DFx), OS Win 98SE, DX 9.0.

Provedl jsem upgrade PC na Tualatina 1 GHz, reinstaloval OS (pouze na nečisto instalací z nouzového režimu, protože byla vyměněna i deska). DX jsem dal 8.1, OS je opět Win 98SE, stejné drivery a voda je stále černá. Unreal Tournament hraji pod glide, druhá možnost spuštění je softwarová akcelerace, D3D není aktivní. Rozlišení 800x600, 1024x768, detaily jsem zkoušel low, medium i high, ale voda stále černá. Podle mě je to nějaký softwarový bug. Mohu tak zkusit dát ještě tu V3 2000, co to udělá, možná pomůže reinstal OS.

V jiných hrách je vše OK, demo Vietcongu po chvíli zatuhne, ale to dle nentu není na V3 nic neobvyklého. Zkoušel ksem třeba QuakeIII, MoHAA nebo NFS 5 Porsche. V 3D Marku 2001SE mám v defaultním nastavení 1520 bodů, což je více než jsem očekával.

Nesetkal se s tím už někdo?
chosen
Příspěvky: 920
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosen »

máš poslední patch na UT?

http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/ možná tady upravený glide
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
Brambo von Gratz
Příspěvky: 5
Registrován: pon led 03, 2005 11:01 am

Příspěvek od Brambo von Gratz »

Díky, vyzkouším. Patch není nainstalovaný žádný, zkusím stáhnout ty věci z Tebou uvedeného odkazu. Nějaký patch bych ale měl kdesi doma mít, ovšem netuším zatím na kterém médiu.
Doma: Creative Banshee 16MB PCI, Voodoo 3 2000 AGP, 2x Voodoo 3 3000 AGP. 3Dfx PC: MB ASUS TUSL2-M 1x AGP, 3x PCI, LAN, audio, Tualatin Support, VGA 3Dfx Voodoo 3 3000 16 MB AGP @ 183 MHz, 320 MB SDRAM 100 MHz, HDD 6,4 GB Seagate, Zdroj 350W Fotron, DVD-R Toshiba, FDD, OS Win98SE, DX 8.1, 3Dfx driver 1.07.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ten renderer je hlavne pre non-3dfx karty.patchni si UT na poslednu verziu (436 tusim),snad sa to upravi..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Brambo von Gratz
Příspěvky: 5
Registrován: pon led 03, 2005 11:01 am

Příspěvek od Brambo von Gratz »

Soft renderování jsme s kámošem kdysi zkoušeli na nějaké Matroxce. Bylo to v době 400 vCelerů. Dost se to cukalo ale šlo to relativně hrát. :) Pokud bude věčer čas, zkusím ten patch pohledat a vytáhnout to PC z krabice a na chvíli připojit.
Doma: Creative Banshee 16MB PCI, Voodoo 3 2000 AGP, 2x Voodoo 3 3000 AGP. 3Dfx PC: MB ASUS TUSL2-M 1x AGP, 3x PCI, LAN, audio, Tualatin Support, VGA 3Dfx Voodoo 3 3000 16 MB AGP @ 183 MHz, 320 MB SDRAM 100 MHz, HDD 6,4 GB Seagate, Zdroj 350W Fotron, DVD-R Toshiba, FDD, OS Win98SE, DX 8.1, 3Dfx driver 1.07.
Odpovědět