Poškozená V2
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Poškozená V2
Pokud máte chvíli, tak mi prosím poraďte. Měl jsem 2x V2 12mb v SLI a jednoho dne jedna z nich odešla, je to moje první V2 s hezkym modrym PCB , takže ji nechci vyhodit. Není ale úplně tuhá. Chodí jen v rozlišení 512x384. A v SLI to dá 640x480. Problém není v driverech nebo něčem takovém. Můj názor je, že odešla jedna z pamětí v oblasti Frame bufferu, textury jsou všechny v pohodě. Chtěl bych se tu teda znalců zeptat, jestli nevědí, které paměti na kartě využívá Frame buffer a které textury. Pokud je to něak rozdělený, mohl bych některé případně vyměnit. A ještě jeden dotaz - Fungovala by V2 12mb, kdybych z ní odebral ty správné paměti pro textury a udělal z ní 8mb?
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Je to zajímavej problém. Taky mě napadá frame buffer. Můžeš ještě zkusit nějakou starší aplikaci jako třeba 3D Mark 2000, kde lze nastavit jak rozlišení, tak single / double / triple buffering? Se singlem by mělo běhat vyšší rozlišení, než s triple-. Tím by se to dalo potvrdit.
K PixelFX je připojeno standardně 8 modulů (frame buffer).
Obrázek - text. memory jsou zde od "EtronTech" a framebuffer od "Mossel" - ty se symbolem šachovnice.
Kdybys chtěl z nějaké 12MB karty udělat 8MB, musel bys odstranit čipy na zadní straně PCB, aby to vypdadlo takto (níže) -ale nevím, jestli se nemusí ještě někde přidat nebo odstranit nějaká mrška (konďous, rezistor atp.), ale spíš bych řekl že ne. To ti ale poradí jinačí znalci
K PixelFX je připojeno standardně 8 modulů (frame buffer).
Obrázek - text. memory jsou zde od "EtronTech" a framebuffer od "Mossel" - ty se symbolem šachovnice.
Kdybys chtěl z nějaké 12MB karty udělat 8MB, musel bys odstranit čipy na zadní straně PCB, aby to vypdadlo takto (níže) -ale nevím, jestli se nemusí ještě někde přidat nebo odstranit nějaká mrška (konďous, rezistor atp.), ale spíš bych řekl že ne. To ti ale poradí jinačí znalci
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
3D mark2000
No, tak jsem zkusil ten 3Dmark jak jsi říkal. 640x480 tripple buffer- nic jen černá obrazovka. Double buffer taky nic. Single buffer - Obraz se oběvil ale asi do 3 sekund se rozpad. černý artefakty všude, až pokryly celý monitor a systém zatuhnul. (zatuhlo to ještě při loadování, takže k žádnému 3D nedošlo). Jo, a moc díky za ty obrázky, tohle jsem přesně potřeboval, asi se jí mrknu na zoubek.