Rychlost v zavodnych hrach
Rychlost v zavodnych hrach
este stale sa vyvojarom nepodarilo nejak zakomponovat "pocit rychlosti" v 3d auto-hrach.. na to kolko sa uz vyrabaju uz mohli na cosi prist.. ono proste nejake rozmazavanie obrazu a "nadpozemske" rychlosti na budiku a-la nfs nestacia.napadlo ma ze by mohli spravit cosi ako "pohlad cez bocne okno" a zakomponovat to normalne do hlavneho vyhladu-na sirkouhlych monitoroch by to bolo vcelku realne mozne - preco?? pretoze aj v normalnom aute pokial sa clovek pozera dopredu, rychlost nejak nevnima (pokial sa rychlo nepriblizuje na ceste stojace auto ), ale ked sa pozrie do strany, vidi len jednu mihajucu cmuhu a o to ide - toto v zavodnych hrach chyba.. myslim ze by to hodne nabralo na pocite z jazdy, a clovek by to inak vnimal aj na monitore. to len tak, na okraj
Stara laska nehrdzavie
Re: Rychlost v zavodnych hrach
priznam sa ze to mne zas netreba, lebo mam pohlad zvrchu na auto, skorej by som bol za zvukove efekty, ked prejdes okolo druheho auta, buovy alebo inej prekazky vo vysokej rychlosti, tak ten naraz vzduchu a odraz hluku motora by sa mal patricne prejavit
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Nevim jak na \pc ale novy Test drive na X360 rozmazava pohled, kdyz se podivas do strany docela obstojne.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1