Horší výkon v Quake III

SW diskuze o 3dfx , ovladače , tweaky atd...

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Odpovědět
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Horší výkon v Quake III

Příspěvek od Taskr »

Mám tu problém. Když jsem dříve testoval FPS na Voodoo5 v Q3, tak jsem naměřil na rozlišení 1280x1024/32 - 65,2 FPS. To jsem měl Win 2000 a ještě jsem do adresáře s hrou nainstaloval OpenGL32.DLL od Coolsmokiho. Driveri jsem používal poslední oficiální pro Win2K. Teď mám nainstalovaný WinXP, drivery poslední SFFT, do adresáře windows\system32 jsem dal poslední Glide2x.DLL a Glide 3x.DLL a bez, i s OpenGL.DLL mám pořád jenom kolem 44 FPS. To je dost velký propad. Nastavení mám určitě stejný, tak nevím čím by to mohlo být. Budu rád za každou radu. Díky
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

zkus openg32.dll z mesafx (+různé kombinace glidů)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět