Serious Sam SE @ V5-5500PCI -56k warning!!!-

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Serious Sam SE @ V5-5500PCI -56k warning!!!-

Příspěvek od no-X »

Všechny screenshoty jsou v 1024*768. Snažil jsem se dosáhnout hratelného framerate při FSAA 2x což se nakonec celkem podařilo. Textury jsou z části komprimované přes FXT1, efekty a rendering 16-bitové.

Použil jsem mesaFX tuším 6.2.0.1.

Všechny screenshoty nejsou zachyceny s tímtéž nastavením (někdy je zapnutý postfiltr; liší se trošku i mipmap-LOD a rozlišení textur).

Nakonec se mi hru podařilo rozběhat tak, že v nejnáročnějím demu "grand cathedral" má cca 30FPS s v-sync, což je přesně tolik, kolik měla s originálním nastavení, ale bez FSAA :-), ještě to chce trochu poladit textury/LOD mipmapping; najít správnou mez.

Bohužel mi nějak nejde nastavit rozlišení textur oblohy...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
cmoudina
Příspěvky: 5
Registrován: pát pro 03, 2004 11:17 pm
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od cmoudina »

vypadá to opravdu moooc pěkně, sakra to je nostalgie, kde bychom mohli být, kdyby 3dfx "nezaniklo" :evil: :cry:
AMDDURON950_H.I.S.VIA??MBSHIT_256MBSDR
133_SEAGATE20GBUATA1007200´_DVDTOSHIBA16X48X_3DFXV44500AGP_ATX300WEUROCASE_USB2.0PCI_LANPCI
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

No, pár slabin to má (rozlišení textur by chtělo ještě poupravit, ale už nebyl čas). Je to ale pěkná ukázka toho, že 16bitový rendering i 16bitové efekty v kvalitním provedení můžou vypadat dobře :-). Aby to obdobně vypadalo na GeForce 1/2, musely by používat 32bit rendering + FSAA 4x, což by ale u těchto karet znamenalo nehratelnost :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ještě jsem našel na HDD pár zajímavých screenshotů ;-) Takové umělecké snímky :lol:

Jsou to silně zkomprimovaný miniatury, doporučuju zvětšit kliknutím (cca 250kb každý snímek)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět