I/P V5 6000
Moderátoři: no-X, Moderátoři
- wizzy
- Quiz master
- Příspěvky: 1729
- Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Taky gratuluju U této je výhoda, že má rodokmen, je zaručená funkčnost (sám jsem měl tu čest ji u sebe vyzkoušet), má předělané napájení a je tuším i po PCI-reworku. Great deal.
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
btw proc ji vlastne prodavas?
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- Pali Di (P.D.)
- Příspěvky: 150
- Registrován: stř črc 27, 2005 9:58 pm
- Bydliště: SK, BA.
- Kontaktovat uživatele:
- Pali Di (P.D.)
- Příspěvky: 150
- Registrován: stř črc 27, 2005 9:58 pm
- Bydliště: SK, BA.
- Kontaktovat uživatele:
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
A proč nutnost bez znasilnovania? Ňákej pořádnej Abit co na tu frekvenci jde třeba vytaktovat by byl lepší. S tim epoxem počítám, že to cheš hodně točit, někam nad FSB185 a synchron paměti s tvrdou latencí. Jinak moc nevidim ani důvod tam rvát desku s FSB 166, protože taková KT266A(ne kt 266) na 155 a s patřičnym násobičem bude prakticky stejně rychlá. Třeba jak já mam teď tu KT333 tak tam je dokonce ňákej bug, že na 160 je rychlejší jak na 166. To jako fsb deska podporuje oficiálně nebo snad jaký CPU má v support listu je úplně jedno. Počítám s tim, že chceš maximum, čili ňákou K7 kolem 2,4ghz, nejlépe XP-M, a to bejvá odemčený takže už na tom stejně pak moc nesejde.
Hele a jseš si jistej, že tam ta 6K bude vůbec chodit? Byly docela vybíravý na desky ne.
Hele a jseš si jistej, že tam ta 6K bude vůbec chodit? Byly docela vybíravý na desky ne.
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Everest -> Latence chipsetu...XAN píše:...dokonce ňákej bug, že na 160 je rychlejší jak na 166...
MSI KT3 Ultra2 Automaticky vypíná 1T Command nad 134FSB, 8K5A2+ to nedělá ani na 205
btw: to, že 8K5A nemá děličku na 200MHz zprasili engeneeri u Epoxu. PLL děličku podporuje, ale zapojení jaký ti idioti udělali to znemožnuje aktivovat
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Hele ono je to zvláštní, ehm, chipset je v pohodě, ono i výkon systému je ok. Výpočetní výkon CPU, prostupnost do ram, vše ok, ale průser nastává při 3D akceleraci, kde je prostě znát mírnej pokles. S K7 na 2,3ghz a přetočenou GF4TI sem vytáhnul při FSB 160 rovnejch 13000 bodů v 3Dmarku01, ale při FSB166 jsem se modlil za 12000. Jako takhle, i na 165 to jede furt rychle, ale víc už nejde, pro 166 se musí přehodit jumper na desce a když to udělám, už je výkon slabší. Přitom ale jiný děličky použitý nejsou, už od 150 tušim se tam používaj ty pro 166, jinak by to na těch 165 ani nepostlo. Jinak když se jde vejš jak na 166 tak systém ztrácí stabylitu v 3D, už někde na 168 tušim. Jinak prime 95 je ok ještě na 178.Everest -> Latence chipsetu...
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jakej je rozdíl při výpočtu v SuperPI?XAN píše:Hele ono je to zvláštní, ehm, chipset je v pohodě, ono i výkon systému je ok. Výpočetní výkon CPU, prostupnost do ram, vše ok, ale průser nastává při 3D akceleraci, kde je prostě znát mírnej pokles. S K7 na 2,3ghz a přetočenou GF4TI sem vytáhnul při FSB 160 rovnejch 13000 bodů v 3Dmarku01, ale při FSB166 jsem se modlil za 12000. Jako takhle, i na 165 to jede furt rychle, ale víc už nejde, pro 166 se musí přehodit jumper na desce a když to udělám, už je výkon slabší. Přitom ale jiný děličky použitý nejsou, už od 150 tušim se tam používaj ty pro 166, jinak by to na těch 165 ani nepostlo. Jinak když se jde vejš jak na 166 tak systém ztrácí stabylitu v 3D, už někde na 168 tušim. Jinak prime 95 je ok ještě na 178.Everest -> Latence chipsetu...
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Žádnej, nebo v rozmezí chyby měření.-HoNY- píše:Jakej je rozdíl při výpočtu v SuperPI?XAN píše:Hele ono je to zvláštní, ehm, chipset je v pohodě, ono i výkon systému je ok. Výpočetní výkon CPU, prostupnost do ram, vše ok, ale průser nastává při 3D akceleraci, kde je prostě znát mírnej pokles. S K7 na 2,3ghz a přetočenou GF4TI sem vytáhnul při FSB 160 rovnejch 13000 bodů v 3Dmarku01, ale při FSB166 jsem se modlil za 12000. Jako takhle, i na 165 to jede furt rychle, ale víc už nejde, pro 166 se musí přehodit jumper na desce a když to udělám, už je výkon slabší. Přitom ale jiný děličky použitý nejsou, už od 150 tušim se tam používaj ty pro 166, jinak by to na těch 165 ani nepostlo. Jinak když se jde vejš jak na 166 tak systém ztrácí stabylitu v 3D, už někde na 168 tušim. Jinak prime 95 je ok ještě na 178.Everest -> Latence chipsetu...