Nové grafiky od S3

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Nové grafiky od S3

Příspěvek od Taskr »

Na PCTuning jsou nějaký nový informace pro nové grafiky od S3. Jedná se o architekturu DirectX10. Myslíte, že se může prosadit? Alespoň dobrým poměrem cena/výkon ve střední třídě?
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Re: Nové grafiky od S3

Příspěvek od ghost »

to tu uz tiez niekde bolo, ale za boha neviem kde :? :)
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Myslíte, že se může prosadit?
NE
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Měl bych dotaz na někoho v tomto oboru sečtělého. Pakliže to jsou DX10 GPU, tak musí mít unifikovaný jednotky ne? Nevíte kolik by jich tak měli mít?
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Nemusí mít unifikovaný výpočetní jendotky. Pouze musí podporovat unifikované shadery, což je SW záležitost. Jestli je GPU bude realizovat na unifikovaných jednotkách, nebo si je rozhodí na jednotky fixní, to už je čistě na výrobci. Samozřejmě je výhodnější mít jednotky unifikované, protože DX10 vyžaduje ještě geometry shader a kdyby měl být do jádra integrován v podobě samostatných výpočetních jednotek, tak by to bylo dost neekonomické, protože by to zvyšovalo plochu jádra (=cenu čipu) a her, které to využijí, bude ještě docela dlouho úplné minimum. Tzn. pro výrobce by to znamenalo zvýšení nákladů, které se neprojeví na výkonu.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

na to je jednoduchá odpověď. NE. I když bych si to moc přál.
Pamatuješ na S8 deltachrome???docela dobrá karta. nehřejivá, výkonná (úroveň cca 9600 nebo FX5700), podpora DX9 a videa......ale posrali to ovladačema....kamarád vrátil radši do kompu GF4Ti, bo mu na jí jelo všechno, na S8 mu 80 procent her nejelo....
IMHO Il-2 nebo targetware na tom jel slušně....
mimochodem, třeba colin McRae rally co k tomu bylo jelo na té kartě naprosto famózně. zhodnocení? :

+tichost
+nehřejivost
+potenciál
+nízká cena

-OVLADAČE !!!!
-výrobce (club3D, v některých rozlišeních špatný obraz:( )
-potenciál, bohužel nikdy nevyužitý........
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Odpovědět