warcraft3 a voodoo2 SLI..

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

warcraft3 a voodoo2 SLI..

Příspěvek od ps47 »

..slape krasne 8) .posledna mesa :wink:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/war3.jpg[/img]

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/war3a.jpg[/img]
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

:D
pekny jaky detajly a rozliseni ?
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

low+1024*768 ide uplne super :wink: ,s vyssimi detaily je to trocha horsie (chybaju textury),ale popravde cakal som ze to bude ovela pomalsie,zda sa ze rozlisenie nema na rychlost velky vplyv..
Naposledy upravil(a) ps47 dne čtv lis 18, 2004 6:56 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..takze po par testoch som prisiel na zaujimavu vec: hra funguje bez problemov len s low texture detail (ak dam vyssie okamzite mam biele textury),tak som zapol SW rescaling,dal som texture detail na high,biele textury zmizli (co som cakal),ale na moje velke prekvapenie sa hra velmi zlepsila po vizualnej stranke:

low detail
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/w3/no_sw_rescale_low.jpg[/img]

high detail
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/w3/no_sw_rescale_high.jpg[/img]

high detail+sw rescaling
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/w3/sw_rescale_high.jpg[/img]

takze v pripade war3 rozhodne ma zmysel robit rescaling cez mesu,a nie cez engine hry (v q3 to naopak zmysel nema,vysledok je ten isty)..
Naposledy upravil(a) ps47 dne pon pro 20, 2004 9:41 pm, celkem upraveno 2 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

A jak jsi to zpustil? Mě to píše problémi s Direct X. Mesa je přeci pro OpenGl a War3 je v Direct 3D. Dík za radu.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

vytvor zastupcu a do target boxu pridaj -opengl (s medzerou pred tou pomlckou) :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Když vytvořim toho zástupce a přidám do položky cíl -opengl tak mi to napíše cíl nenalezen. Nevíš prosím tě co s tím? Díkes za radu.[/i][/u]
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/var3ogl.jpg[/img]

:wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

napadlo ma ze sem hodim navod ako rozbehnut medium a high texture detail (war3 na voodoo2),defaultne totiz jede bez problemov len low,a to je strasny humus.takze: premenuj spustaci subor frozen throne (Frozen Throne.exe) na Frozen_Throne.exe (dulezite!).vytvor textovy subor v tom istom adresari kde je Frozen_Throne.exe,otvor ho notepadom (tu textovku :wink: ) a vloz:

Kód: Vybrat vše

set MESA_FX_MAXLOD=9
Frozen_Throne.exe -opengl
premenuj textovku na run.bat (alebo 3dfx.bat :wink: ),a spust hru cez ten bat.medium a high texture detail bude fungovat bez problemov :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

ps47 píše:low+1024*768 ide uplne super :wink: ,s vyssimi detaily je to trocha horsie (chybaju textury),ale popravde cakal som ze to bude ovela pomalsie,zda sa ze rozlisenie nema na rychlost velky vplyv..
On je W3 dost nenáročnej - na TNT2Ultra šlape úplně parádně ve vysokym rozlišením s pěknejma detailama.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ano,a navyse podporuje aj opengl (aj ked len neoficialny),co je podla mna znacne plus,pretoze to dava podstane viac priestoru na ruzne tweaky a triky (pozri [url=http://www.inc_exe.szm.sk/evil_scheme.jpg]the evil voodoofiles game tweak scheme by ps47[/url] :lol:).skoda len ze war3 opengl je obvykle pomalsi nez d3d :( (FY M$)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět