Taky se chystam benchmarkovat - nejake tipy, pripominky?

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

wizzy píše:To je právě ten problém, ve VGA je max. refresh 70Hz a připadá mi, že tam je natvrdo V-Sync on (i když se váří, že ne).
http://en.wikipedia.org/wiki/Vga
Problem vyresen, magicky prikaz je vid_wait 0 , jen je neprijemne ze po kazde zmene rozliseni to musim znovu zapinat
Ted uz banshee nema v 320x240 60fps, ale 204 8-)
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

No to už jsou lepší čísla 8-)
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

No tak voodoo 1 nebude, canopus pure 3d mel pomackane nozicky, sice sem je narovnal, ale mrcha furt pri pokusu o spusteni 3D nahodi rozhozenou obrazovku a to je vsecko.
Ted mne ale vic stve neco jineho - s voodoo 2 mam silene pomale opengl. Sem zkusil posledni referencni drivery a ihned se presvedcil proc sou tam ke stazeni i upravene verze pro kompatibilitu s Athlony :? Tak sem to vzal z jine strany a hodil tam rovnou nejnovejsi verzi driveru z 3dfxzoneit - myslim ze je to 4.6. Glide jede,D3D v Unrealu ne (to se nedivim), ale opengl ma v unrealu cca 1.7 fps a glexcess to same. Sem zkusil mesu, ale jediny efekt je v rozpadu textur v Quake.
Ted ten dotaz zkousel nekdo neco pod opengl ve Win98 s voodoo 2?
Je to normalni nebo ne?
Pripadne jake pouzit drivery.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

myslim ze v 4.6 je nejaky beta bordel,mrkni sem a do adresaru aplikacie si daj ICD v1.0.0.0505,premenuj na opengl32.dll,skus co to spravi..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Takze Intro naleznete zde
http://82.114.193.227/vga/view.php?cisl ... 2006101301
prvni dil nedokonceny zde
http://82.114.193.227/vga/view.php?cisl ... 2006101601
Chybi tam Voodoo 3 3500 a 5 5500, doplnim, ale struktura jak to bude pripadne vypadat je videt. Na konec clanku chystam grafy vsech karet dohromady, at je to nejak slusne porovnatelne, ale zjistil jsem ze Oppenoffice je na grafy naprosto k nicemu, takze tahle featurka bude muset pockat az se dostanu v praci k excelu a naucim se s tim trosku delat.
predpokladam ze vyhrad bude dost, tak do toho at na tom nezustane jedina nit sucha :lol:

jinak pak tam budou na hlavni strance v menu odkazy na souhrne grafy vsech grafik dohromady v jednotlivych testech, ale zatim tam neni co davat, nehlede na tu mou neschopnost ohledne grafu :?

Nakonec otazka na znalce Opengl (swarm?) - we win98 mam nakou knihovnu Opengl32.dll, mozna je tam od nejake drivejsi grafiky, ale o to nejde - je mozne ze nektere veci jedou pres opengl Softwarove? Protoze takova Ati Rage II+DVD mela silene malo fps - 1-2 v opengl testech coz by me neudivovalo, ale takova Voodoo Rush a Voodoo 2 na tom byly naprosto stejne (nemel sem trpelivost zkouset jestli presne stejne fps) pomalu dokud jsem onen soubor neprepsal prejmenovanym Opengl driverem z netu - pak to jelo klidne 40-60fps. Abych neprohlasoval ze nektere karty maji silene pomale Opengl, ale ony ho treba vubec nemaj a cely to jede pres CPU. Nebo ne :?:
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Opengl32.dll - to máš knihovnu ve win. Ve win9x ji máš v system a v NT based ji máš v system32. S timhle souborem nic nedělej, problém právě bejvá, že některý drivery jsou schopný tento soubor přepsat jinym a pak to vyřadí OpenGL na ostatních kartách. Zářivym příkladem je třeba MesaFX, nebo jiné OpenGL knihovny pro voodoočka, všimni si že se taky jmenujou OpenGL32.dll a dáváš je většinou do adresáře hry. A voodoo samotná by měla k openGL přistupovat právě přes ten originální OpenGL32.dll co je ve win a pak následně přes Glide3x.dll, ale když si třeba ňákej program nechce tu Mesu vzít , tak jí prostě nahradíš ten soubor ve win a je to, problém pak nastává když do systému vrazíš jinou kartu, která s tim driverem pak už neni kompaktibilní(a ty nemáš zálohu toho původního). A já se právě obávám že některý drivery, protože testuješ horu karet, byly schopný přepsat tenhle soubor svym, což pak vyřadí OpenGL na většině jinejch karet.

(PS. nejsem odborník na openGL)
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

XAN píše:Opengl32.dll - to máš knihovnu ve win. Ve win9x ji máš v system a v NT based ji máš v system32. S timhle souborem nic nedělej, problém právě bejvá, že některý drivery jsou schopný tento soubor přepsat jinym a pak to vyřadí OpenGL na ostatních kartách. Zářivym příkladem je třeba MesaFX, nebo jiné OpenGL knihovny pro voodoočka, všimni si že se taky jmenujou OpenGL32.dll a dáváš je většinou do adresáře hry. A voodoo samotná by měla k openGL přistupovat právě přes ten originální OpenGL32.dll co je ve win a pak následně přes Glide3x.dll, ale když si třeba ňákej program nechce tu Mesu vzít , tak jí prostě nahradíš ten soubor ve win a je to, problém pak nastává když do systému vrazíš jinou kartu, která s tim driverem pak už neni kompaktibilní(a ty nemáš zálohu toho původního). A já se právě obávám že některý drivery, protože testuješ horu karet, byly schopný přepsat tenhle soubor svym, což pak vyřadí OpenGL na většině jinejch karet.

(PS. nejsem odborník na openGL)
To vsechno vim a prave ten soubor sem musel prepsat pro nektere voodoo aby ten Opengl se vubec hybal - specialne v Unrealu sem si nikde te knihovny nevsiml a v glexcesu taky ne,takze to asi bere ze systemu. Jinak original knihovny mam zazalohovanej, ale stejne mam celej image disku, takze staci preghostovat.
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1324
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

vlask: na screny obrazovky pouzivam tenhle program a jsem spokojeny ... muzes ho skusit http://www.stahuj.cz/grafika_a_design/z ... intscreen/
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Na tu Opengl knihovnu ve windows bys nemel nikdy sahat. Pokud mas k nejake karte extra opengl32.dll a nevis co s nim, tak ho nahraj do adresare hry. I kdyz tam predtim zadny neni tak aplikace automaticky (resi windows) nejdriv tu knihovnu hleda v adresari hry a az pak v systemu. Problem je, ze nekdy ty extra knihovny nejsou kompletni implementace a odvolavaji se na tu systemovou, takze se ti pak muze stat, ze uz ti tam nepujde akcelerace na nejakych dalsich kartach.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
johnyg
Příspěvky: 37
Registrován: úte črc 18, 2006 12:49 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyg »

jestli muzu kritizovat, tak ty tabulky s barevnyma polickama mi pripadnou min prehledne.

Ohledne Voodoo 1, muzu nabidnout na otestovani Orchid Righteous 3D, prvni verze s mechanickymi rele, nebo Real Vision Flash 3D. Klidne poslu na sve naklady, az dotestujes poslal bys me je zpatky. Mozna, pokud ti chybi jeste nejake karty co chces mit v testech, tak udelej nejaky seznam, urcite se nekdo najde kdo by je zapujcil.
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

johnyg píše:jestli muzu kritizovat, tak ty tabulky s barevnyma polickama mi pripadnou min prehledne.

Ohledne Voodoo 1, muzu nabidnout na otestovani Orchid Righteous 3D, prvni verze s mechanickymi rele, nebo Real Vision Flash 3D. Klidne poslu na sve naklady, az dotestujes poslal bys me je zpatky. Mozna, pokud ti chybi jeste nejake karty co chces mit v testech, tak udelej nejaky seznam, urcite se nekdo najde kdo by je zapujcil.
JJ kritiku beru, ale jestli se ji budu ridit jeste nevim :D Je to proste prebrane z vysledne tabulky primo z GL Excess, mozna to zkusim upravit, ale pak to bude mozna moc malo razit, takhle tam mam aspon nekde nejakou barvu :)

Ad zapujceni karet - diky za nabidku, ale myslim ze ted neni potreba, musim nejdriv vychytat chyby, proces testovani, ty zpropadene grafy a nasledne otestovat vsecko co mam doma - coz mi par mesicu trvat bude. Az to vsecko budu mit, pak zacnu shanet vzacne kousky a veci co nemam.
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Tak jsem si pročetl, co jsi zatim napsal a je to pěkné. Akorát 3Dfx už je tak provařená, že mě až zas nějak extra nezaujala. To ale přijde určitě u dalších článků.

Na test rychlosti vykreslování v OpenGL na úplně nejstarších kartách používám svojí Ljágušku. Ta umí vypisovat fps (scéna je víceméně stále stejně náročná) a do textového souboru uvádí výpis specifikací OpenGL driveru.

Ty extenze by to asi chtělo někde uvádět (na to je hodně programů). Na těch zajímavějších kouscích by to mohlo být pěkné počtení.

Určitě to chce nějaké srovnávací grafy atd.

Jo a nejlepší je, mít standartní windows zazálohovaný (adresář Windows a volitelně i program files) a při každé výměně karty nejdřív přehrát původní adresář, aby se ovladač instaloval zase na čistý systém. Ušetříš se tak případných komplikací.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

98cky mam zaghostovane, u winxp se modlim aby to nebylo potreba. Grafy budou, ale nemam na to slusny system takze vypotim hodne krve nez neco pekneho vyplodim, ale zatim to mam na vedlejsi koleji, nema cenu delat grafy na 3 karty atd. Jestli chces Opengl extenze tak muzu nahazovat do nejakeho txt souboru. 3dfx je samo provarene ale mam jich nejmin, tak se na tom dobre zkousi system. Dalsi na rade budou asi s3 - tech je taky pomerne malo (aspon tech co maji akceleraci).


PS: zna nekdo nejaky duvod proc by nemel jet GLQuake v W98 v 32bitovych barvach? Nejak to nemuzu rozchodit s Voodoo 5 5500.
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Btw kdybys nahodou chtěl opengl32.dll pro S3Virge/Trio3D karty, který převádí OpenGL volání na nativní rozhraní S3, tak ho tu mám. To jenom abys na těch kartách mohl odzkoušet i OpenGL věci.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

swarm píše:Btw kdybys nahodou chtěl opengl32.dll pro S3Virge/Trio3D karty, který převádí OpenGL volání na nativní rozhraní S3, tak ho tu mám. To jenom abys na těch kartách mohl odzkoušet i OpenGL věci.
Tak mam tohle jeste z dob kdy jsem zkousel quaka na virge/dx

GLQuake Drivers for S3 ViRGE DX/GX/GX2 4M video cards
Version 2.1
Pak jeste tohle, ale uz nevim jestli to vubec funguje :)

GateGL - Running OpenGL into Direct3D.
Version 0.5 - 19/11/1997
Nani The Hunter - The MindHackers / Digital Dreams

Pak jeste nake glide wrappery, ale to bude neco stareho a myslim ze to nikdy moc dobre nefungovalo....
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Nevim jestli to první, co říkáš je, to, co myslim já. To, co mám, je univerzální OpenGL ovladač, který funguje s každou OpenGL aplikací.
Jinak to GateGL je blbost, protože Direct3D ovladač maj S3Virge dost debilní, takže je to skoro nepoužitelné.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Toz sem se po pul roce makani v praci (vanoce sou svinstvo) k tomu opet dostal, zatim sem nedosel ani k Virge, ale kdo chce necht koukne - sice nic moc zajimaveho, ale co uz. To nejlepsi (Virge, Trio 3D :D ) teprve ceka na otestovani. Pak zkusim az bude cela S3 nejak zmastit i ty grafy.

http://82.114.193.227/vga/view.php?cisl ... 2007030001
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

toz sem po dvou hodinach uporneho boje dostal z oppenoffice aspon tuhle ukazku, jak si to priblizne predstavuju s grafy, akorat zatim nemam propracovany zpusob jak to z oppenffice dostat, nikde nemuzu najit nic jako ulozeni grafu do gifu nebo tak neco. A metoda printscreen ted sice jeste funguje, ale az karet pribude tak to nebude unosne.

http://82.114.193.227/vga/gpul/diagt.gif
Naposledy upravil(a) Vlask dne pát bře 23, 2007 11:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Já dělal grafy v excelu tím způsobem, že jsem graf normálně označil (kliknul na něj) a copy/paste do irfanview, kam se vložil automaticky jako obrázek. S OO nic podobného nelze?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Opty
Linux user
Příspěvky: 1070
Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
Bydliště: OL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Opty »

lze, ted sem to zkousel, jen musis mit ten graf spravne oznaceny :)
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
Odpovědět