Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
Příspěvky: 2045
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm

Příspěvek od Bob van Sikorski »

scot666 píše:
Bob van Sikorski píše:to si radsi prectu Vojnu a mir :lol:
V originale ...? :lol:
какие тут могут быть ещё разговоры (:p) (:p)
Intel Core i5-10400F, 8GB DDR4, Radeon RX 6500 XT, 500GB SATA SSD, 4TB SATA HDD, 650W Fortron, FullHD VA Acer, Linux (od 2010), Olympus E-M10 III + 17/1.4, Ikonta 6x9. vg
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Teda, cist se mi to cele nechtelo, ale zajimalo by mne kde na to prisli, kdyz zadna PS3 jeste neni. Podle mne je to tak trochu uvarene z vody. U konzoli podle mne vubec nezalezi na HW, ale na hrach a ty hadny jestli bude lepsi PS3 nebo XBOX 360 me uz trochu nudi. Ja sam jsme zvedavejsi co predvede Nintendo spis nez Sony.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Nintendo bude mít čip od ATi, který by snad měl být architektruou podobný R5xx.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Ja o nintendu, pokud se jeho ovladani ukaze opavdu tak revolucni, uvazuju jako o druhe, nebo respektive vzhledem k tomu, ze uz mam dve, tak treti konzoli.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

no-X píše:Nintendo bude mít čip od ATi, který by snad měl být architektruou podobný R5xx.
Kde si to četl? Je jsem se o Wii dozvěděl jen to, že kromě revolučního ovladače, to bude vlastně jen Gamecube na steroidech s pár vylepšeníma (více paměti, větší frekvence CPU a GPU, pár vylepšení GPU + 512MB Flash).
Proto má být Wii tak levné. Zaplacený starší koncept, ale dostačujicí.
no machine
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

O tom, ze bude mit Ati chip se vi dlouho. Nejake specifikace jsou treba tady: http://www.i4u.com/article3651.html
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Revolution GPU (Hollywood) má podporovat ekvivalent DX9 (mluvilo se dokonce o SM3.0), obsahovat 4 ROPs, 4TMUs, ale vyšší množství ALUs. 300-500MHz. To vcelku odpovídá X1300 nebo X1600. GPU má mít asi 100M tranzistorů, což by mohlo odpovídat - vykuchá se podpora pro featury a části, který nejsou třeba (CF, AVIVO, ring-bus), přidají 3MB local-RAM.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

scot666 píše:O tom, ze bude mit Ati chip se vi dlouho. Nejake specifikace jsou treba tady: http://www.i4u.com/article3651.html
no, když se tak dívám na ten link co si tady postnul, je to dost zavádějicí. Sedí tam snad jenom to, že procesor je PPC a GPU od ATi :lol:

V Gamecube je GPU také od ATI, no vlasně není. Je to návrh a výrobek ART-X, která smlouvu na GPU Nintenda získala. Zajímavé je použití pamětí, jakési "T-SRAM od MoSys". Také integrace této paměti na GPU je nápad ART-X. ATi potom tuhle firmičku koupila a neprohloupila :)

Někde jsem četl, že Wii bude mít okolo 100MB paměti T-SRAM, 3MB na chipu pro GPU. Nikde jsem ale nenašel specifikace.

http://www.the-reviewer.co.uk/index.php ... format=wii

Graphics Card
ATI GPU "Hollywood"
The graphics card is believed to be being developed by the same team formerly known as the Californian firm ArtX which developed the graphics chip of both the Gamecube and its predecessor, the Nintendo 64, before being purchased by ATI.
no machine
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Integrace paměti do GPU nápad ArtX není, používá se v různé míře ud prvních 3D akcelerátorů. Čipy PowerVR, Gigapixel, zřejmě Stellar, chystané produkty Rendition, stejně tak BitBoys a další, které si ani nepmatuju, takže ArtX jsou jen jedni z mnoha.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

no-X píše:Integrace paměti do GPU nápad ArtX není, používá se v různé míře ud prvních 3D akcelerátorů. Čipy PowerVR, Gigapixel, zřejmě Stellar, chystané produkty Rendition, stejně tak BitBoys a další, které si ani nepmatuju, takže ArtX jsou jen jedni z mnoha.
Myslel jsem to ve vztahu k ATi, ale to je jedno. Nicméně, jen málo gpu s integr. pamětí bylo opravdu vydáno.
PS2 má taky kupříkladu integrovanou paměť v GPU, stejně tak XBOX360.
no machine
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

2 3dfx.fun: Chtel jsi neco, kde jeto napsano, tak jsem postnul prvni co jsem nasel :)
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Tady je nejake podrobnejsi info o Wii:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..mala spravicka ktora urcite potesi vsetkych ktori cakaju na funkcny ps2 emulator.celkom slusny prelom,povedal by som.. :yep:

edit: prvy maly test PCSX2 zamerany na vplyv dualcore a rychlosti cpu na emulaciu-dobre info pre kazdeho kto v blizkej buducnosti planuje stroj plne pripraveny na emulaciu ps2 :wink:

darn,mozno som predsa len mal ist do dualcore :x


edit2: este pridam minsysreq pre PCSX2 (zatial neoficialne):

2GHz+ CPU (SSE2/dualcore highly recommended,but not required)
fast DX9 compatible vga (PS2.0 minimum,PS3.0 required for bilinear filtering and FSAA)
WinXP sp2

sranda je ze rychlost emulacie skoro vobec nezavisi od grafiky-ta sa pripaja do hry az po aktivacii bilinearneho filtrovania a FSAA..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Tak evrope zase odlozili PS3. To cekani se zda byti vecne. Jeste ze jsem na druhe strane barikady :D . Jsem zvedav kdy se s tim svym zazrakem vytasi Nintendo.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

PS3 Battlefield: Bad Company - ingame obrázky

ObrázekObrázek

Také mě celkem pobavil Crytek, že jejich Crysis bude tak moc náročný a tedy nebude na XBox360 ani PS3. Spíš to jsou něměčtí lenoši :))
no machine
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

3dfx.fun píše:PS3 Battlefield: Bad Company - ingame obrázky

ObrázekObrázek

Také mě celkem pobavil Crytek, že jejich Crysis bude tak moc náročný a tedy nebude na XBox360 ani PS3. Spíš to jsou něměčtí lenoši :))
Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..dalsia mala PS2 emu newska: FFX je na PCSX2 0.9.2 (unreleased) plne hratelna,tj no lockups,no graphic errors and 30+ FPS (samozrejme ze je nutne mat prislusnu masinu,viz requirements o par postov vyssie).takze to nakoniec predsa len stihnu este predtym ako vyjde PS3 :D
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Vlask píše:
3dfx.fun píše:PS3 Battlefield: Bad Company - ingame obrázky

ObrázekObrázek

Také mě celkem pobavil Crytek, že jejich Crysis bude tak moc náročný a tedy nebude na XBox360 ani PS3. Spíš to jsou něměčtí lenoši :))
Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.
Tak tak, obecně je Ramka na konzolích mnohem méně využívána OS a pod. (žádné procesy na pozadí atd.)
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

JJ a třeba textury se tam nemusej nahrávat do ram ale jen do GK paměti, což by perfektně vysvětlovalo toho dooma3.
Odpovědět