какие тут могут быть ещё разговорыscot666 píše:V originale ...?Bob van Sikorski píše:to si radsi prectu Vojnu a mir


Kde si to četl? Je jsem se o Wii dozvěděl jen to, že kromě revolučního ovladače, to bude vlastně jen Gamecube na steroidech s pár vylepšeníma (více paměti, větší frekvence CPU a GPU, pár vylepšení GPU + 512MB Flash).no-X píše:Nintendo bude mít čip od ATi, který by snad měl být architektruou podobný R5xx.
no, když se tak dívám na ten link co si tady postnul, je to dost zavádějicí. Sedí tam snad jenom to, že procesor je PPC a GPU od ATiscot666 píše:O tom, ze bude mit Ati chip se vi dlouho. Nejake specifikace jsou treba tady: http://www.i4u.com/article3651.html
Myslel jsem to ve vztahu k ATi, ale to je jedno. Nicméně, jen málo gpu s integr. pamětí bylo opravdu vydáno.no-X píše:Integrace paměti do GPU nápad ArtX není, používá se v různé míře ud prvních 3D akcelerátorů. Čipy PowerVR, Gigapixel, zřejmě Stellar, chystané produkty Rendition, stejně tak BitBoys a další, které si ani nepmatuju, takže ArtX jsou jen jedni z mnoha.
Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.Vlask píše:Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Tak tak, obecně je Ramka na konzolích mnohem méně využívána OS a pod. (žádné procesy na pozadí atd.)Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.