какие тут могут быть ещё разговорыscot666 píše:V originale ...?Bob van Sikorski píše:to si radsi prectu Vojnu a mir
Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Teda, cist se mi to cele nechtelo, ale zajimalo by mne kde na to prisli, kdyz zadna PS3 jeste neni. Podle mne je to tak trochu uvarene z vody. U konzoli podle mne vubec nezalezi na HW, ale na hrach a ty hadny jestli bude lepsi PS3 nebo XBOX 360 me uz trochu nudi. Ja sam jsme zvedavejsi co predvede Nintendo spis nez Sony.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Ja o nintendu, pokud se jeho ovladani ukaze opavdu tak revolucni, uvazuju jako o druhe, nebo respektive vzhledem k tomu, ze uz mam dve, tak treti konzoli.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Kde si to četl? Je jsem se o Wii dozvěděl jen to, že kromě revolučního ovladače, to bude vlastně jen Gamecube na steroidech s pár vylepšeníma (více paměti, větší frekvence CPU a GPU, pár vylepšení GPU + 512MB Flash).no-X píše:Nintendo bude mít čip od ATi, který by snad měl být architektruou podobný R5xx.
Proto má být Wii tak levné. Zaplacený starší koncept, ale dostačujicí.
no machine
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
O tom, ze bude mit Ati chip se vi dlouho. Nejake specifikace jsou treba tady: http://www.i4u.com/article3651.html
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Revolution GPU (Hollywood) má podporovat ekvivalent DX9 (mluvilo se dokonce o SM3.0), obsahovat 4 ROPs, 4TMUs, ale vyšší množství ALUs. 300-500MHz. To vcelku odpovídá X1300 nebo X1600. GPU má mít asi 100M tranzistorů, což by mohlo odpovídat - vykuchá se podpora pro featury a části, který nejsou třeba (CF, AVIVO, ring-bus), přidají 3MB local-RAM.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
no, když se tak dívám na ten link co si tady postnul, je to dost zavádějicí. Sedí tam snad jenom to, že procesor je PPC a GPU od ATiscot666 píše:O tom, ze bude mit Ati chip se vi dlouho. Nejake specifikace jsou treba tady: http://www.i4u.com/article3651.html
V Gamecube je GPU také od ATI, no vlasně není. Je to návrh a výrobek ART-X, která smlouvu na GPU Nintenda získala. Zajímavé je použití pamětí, jakési "T-SRAM od MoSys". Také integrace této paměti na GPU je nápad ART-X. ATi potom tuhle firmičku koupila a neprohloupila
Někde jsem četl, že Wii bude mít okolo 100MB paměti T-SRAM, 3MB na chipu pro GPU. Nikde jsem ale nenašel specifikace.
http://www.the-reviewer.co.uk/index.php ... format=wii
Graphics Card
ATI GPU "Hollywood"
The graphics card is believed to be being developed by the same team formerly known as the Californian firm ArtX which developed the graphics chip of both the Gamecube and its predecessor, the Nintendo 64, before being purchased by ATI.
no machine
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Integrace paměti do GPU nápad ArtX není, používá se v různé míře ud prvních 3D akcelerátorů. Čipy PowerVR, Gigapixel, zřejmě Stellar, chystané produkty Rendition, stejně tak BitBoys a další, které si ani nepmatuju, takže ArtX jsou jen jedni z mnoha.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Myslel jsem to ve vztahu k ATi, ale to je jedno. Nicméně, jen málo gpu s integr. pamětí bylo opravdu vydáno.no-X píše:Integrace paměti do GPU nápad ArtX není, používá se v různé míře ud prvních 3D akcelerátorů. Čipy PowerVR, Gigapixel, zřejmě Stellar, chystané produkty Rendition, stejně tak BitBoys a další, které si ani nepmatuju, takže ArtX jsou jen jedni z mnoha.
PS2 má taky kupříkladu integrovanou paměť v GPU, stejně tak XBOX360.
no machine
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
2 3dfx.fun: Chtel jsi neco, kde jeto napsano, tak jsem postnul prvni co jsem nasel
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Tady je nejake podrobnejsi info o Wii:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8170
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..mala spravicka ktora urcite potesi vsetkych ktori cakaju na funkcny ps2 emulator.celkom slusny prelom,povedal by som..
edit: prvy maly test PCSX2 zamerany na vplyv dualcore a rychlosti cpu na emulaciu-dobre info pre kazdeho kto v blizkej buducnosti planuje stroj plne pripraveny na emulaciu ps2
darn,mozno som predsa len mal ist do dualcore
edit2: este pridam minsysreq pre PCSX2 (zatial neoficialne):
2GHz+ CPU (SSE2/dualcore highly recommended,but not required)
fast DX9 compatible vga (PS2.0 minimum,PS3.0 required for bilinear filtering and FSAA)
WinXP sp2
sranda je ze rychlost emulacie skoro vobec nezavisi od grafiky-ta sa pripaja do hry az po aktivacii bilinearneho filtrovania a FSAA..
edit: prvy maly test PCSX2 zamerany na vplyv dualcore a rychlosti cpu na emulaciu-dobre info pre kazdeho kto v blizkej buducnosti planuje stroj plne pripraveny na emulaciu ps2
darn,mozno som predsa len mal ist do dualcore
edit2: este pridam minsysreq pre PCSX2 (zatial neoficialne):
2GHz+ CPU (SSE2/dualcore highly recommended,but not required)
fast DX9 compatible vga (PS2.0 minimum,PS3.0 required for bilinear filtering and FSAA)
WinXP sp2
sranda je ze rychlost emulacie skoro vobec nezavisi od grafiky-ta sa pripaja do hry az po aktivacii bilinearneho filtrovania a FSAA..
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Tak evrope zase odlozili PS3. To cekani se zda byti vecne. Jeste ze jsem na druhe strane barikady . Jsem zvedav kdy se s tim svym zazrakem vytasi Nintendo.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Sbírka na http://vlask.vgamuseum.info/
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.Vlask píše:Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, obecně je Ramka na konzolích mnohem méně využívána OS a pod. (žádné procesy na pozadí atd.)Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín