no-X píše:Oblak píše:Správná cesta by byla že výrobce karet nabídne možnosti a technologie. A programátoři se přizpůsobí.
Ale to už tu přeci jednou bylo, ne? Každý výrobce hardwaru měl vlastní API a výsledek byl takový, že každá hra běhala na něčem a kdo si chtěl zahrát všechno v rozumný kvalitě, měl docela problém. V tomhle D3D hodně pomohlo, protože to bylo API, který běhalo prakticky na všech kartách a když výrobce vyvinul hru pro D3D, měl jistotu, že si jí zahraje skoro každý.
Mno myslim, že ten člověk měl namysli právě OpenGL. Že výrobce karet nabídne možnosti a technologie pomocí extenzí s tim, že nemusí čekat až se danou technologii MS usmyslí dát do nové verze DX. Tohle je ohromná výhoda OpenGL.
no-X píše:Oblak píše:bavil jsem se se známým programátorem - říkal mi - zkoušeli jsme DX, divil by jsi se jak je v 3D nepřesný
To už je ale hodně dlouho a netýkalo se to DX9, což?

Je fakt, že třeba takový DX7 se od DX9 strašně moc. Až si MS přijde zase s novym DX, tak se obávám, že to bude zase něco úplně nového - DX není vhodné pro vývoj aplikací na delší čas.
Oblak píše:swarm - zajímavý avatar. ještě popřemýšlím co vlastně vyjadřuje.
Vlastně vůbec nic. To jenom, že někdo si tu dal avatara s bilým 3dfx na červeném pozadí a ta červená barva mi připoměla tuhle tématiku a ta protažená nožička u toho X mi připoměla srp
