v2 SLI-diwny tearing effect..

Vše co se týká Voodoo 2, to jest problémy s nimi, identifikace, SLI , atd..

Moderátoři: ps47, no-X

Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..momentalne mam fastvoodoo2 4.0xp,icd funguje (ale iba 505 alebo starsi,novsie robia bordel s texturami popr. nefunguju vubec),ale wicked mi hadze spominanu dobrotu pri akejkolvek hre (q1,mohaa,vyber si)..nastavenia v leinen tweakeri na to nemaju vplyv..
resp. skusim polozit otazku inak: slapal niekomu wicked pre voodoo2 pod xp?

edit: este sa vratim k tomu tearingu: na pctuningu som nasiel nadherny priklad:
Obrázek

..takto vyzera u mna extremny pripad tearingu (napr mohaa,glwolf),cast hier je ale skoro uplne v pohode (UT,deus ex,quake)
Naposledy upravil(a) ps47 dne stř lis 17, 2004 5:16 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Takys četl můj článek :-) Vždycky mi udělá radost, když mám zahraniční čtenáře :D

Dalo mi celkem dost práce, než jsem trefnej obrázek našel. Ale koukám, že PCT zas nejede, takže ho radši hodim i k nám :wink:

Obrázek
Naposledy upravil(a) no-X dne stř lis 17, 2004 5:50 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..ja si zas vzdy rad precitam qualitny clanok :wink:
mimochodom,oficialne potwrdene: wickedgl pre voodoo2 nefunguje pod xp.. :x
edit: zda sa ze toto je bug ovladacov fv2 3.5xp a 4.0xp,fv2 3.0xp by malo fungovat,vyskusam..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..dnesnu noc som sa dukladne pohral so vsetkymi moznymi voodoo2 drivermi a zistil som par zaujimavych faktov:

-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,ale vidno tearing
-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps zapnute)->tearing zmizne,ale hra ma ohawny lag
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,tearing je jednoznacne mensi
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps zapnute)->ziadny tearing,ziadny lag 8)

testovane s quake1,half life1 ;)
..fakt dufam ze koolsmoky coskoro vyriesi tu nekompatibilitu posledneho glide2x s wickedgl..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět