..momentalne mam fastvoodoo2 4.0xp,icd funguje (ale iba 505 alebo starsi,novsie robia bordel s texturami popr. nefunguju vubec),ale wicked mi hadze spominanu dobrotu pri akejkolvek hre (q1,mohaa,vyber si)..nastavenia v leinen tweakeri na to nemaju vplyv..
resp. skusim polozit otazku inak: slapal niekomu wicked pre voodoo2 pod xp?
edit: este sa vratim k tomu tearingu: na pctuningu som nasiel nadherny priklad:
..takto vyzera u mna extremny pripad tearingu (napr mohaa,glwolf),cast hier je ale skoro uplne v pohode (UT,deus ex,quake)
v2 SLI-diwny tearing effect..
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Takys četl můj článek Vždycky mi udělá radost, když mám zahraniční čtenáře
Dalo mi celkem dost práce, než jsem trefnej obrázek našel. Ale koukám, že PCT zas nejede, takže ho radši hodim i k nám
Dalo mi celkem dost práce, než jsem trefnej obrázek našel. Ale koukám, že PCT zas nejede, takže ho radši hodim i k nám
Naposledy upravil(a) no-X dne stř lis 17, 2004 5:50 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..dnesnu noc som sa dukladne pohral so vsetkymi moznymi voodoo2 drivermi a zistil som par zaujimavych faktov:
-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,ale vidno tearing
-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps zapnute)->tearing zmizne,ale hra ma ohawny lag
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,tearing je jednoznacne mensi
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps zapnute)->ziadny tearing,ziadny lag 8)
testovane s quake1,half life1
..fakt dufam ze koolsmoky coskoro vyriesi tu nekompatibilitu posledneho glide2x s wickedgl..
-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,ale vidno tearing
-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps zapnute)->tearing zmizne,ale hra ma ohawny lag
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,tearing je jednoznacne mensi
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps zapnute)->ziadny tearing,ziadny lag 8)
testovane s quake1,half life1
..fakt dufam ze koolsmoky coskoro vyriesi tu nekompatibilitu posledneho glide2x s wickedgl..