Mám V3 2000 AGP a používám nejnovější ovladače Amigamerlin z 3dfxzone.it. Všimnul jsem si, že je zde možnost zapnutí HSR, myslel jsem si, že HSR mělo efekt jen na VSA-100. Po zapnutí jsem ale nepoznal žádnej nárůst výkonu, jen se spotřebuje více paměti, takže Unreal Tournament s 64MB ram na max. detaily už swapuje, ale předtím to nedělal. Tak bych vás chtěl požádat o radu s tím HSR a případně jestli nejde něak zapnout i pro DirectX. Díky.
Tím Q3 arena myslíš je Q3, nebo všechny hry založené na tomto enginu, jestli jo, tak by to bylo teoreticky možné aktivovat i v DOOM3, ten z tohodle enginu vychází.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
XAN píše:Tím Q3 arena myslíš je Q3, nebo všechny hry založené na tomto enginu, jestli jo, tak by to bylo teoreticky možné aktivovat i v DOOM3, ten z tohodle enginu vychází.
Tak to jsi trochu ustřelil Doom 3 engine určitě z Q3 Arena enginu nevychází
Jsem si tim jistej, hrabal jsem se v něm, jinak stačí sepodívat na ty případné chybové hlášky a pod. jsou jak vystřižené z Q3. Je hodně vylepšenej, ale ty základy tam jsou. Neručím za tohle svoje tvrzení, ale mohlo by to jít.