Voodoo3 a HSR

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 3 čí Velocity 100/200

Moderátor: ps47

Odpovědět
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Voodoo3 a HSR

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Mám V3 2000 AGP a používám nejnovější ovladače Amigamerlin z 3dfxzone.it. Všimnul jsem si, že je zde možnost zapnutí HSR, myslel jsem si, že HSR mělo efekt jen na VSA-100. Po zapnutí jsem ale nepoznal žádnej nárůst výkonu, jen se spotřebuje více paměti, takže Unreal Tournament s 64MB ram na max. detaily už swapuje, ale předtím to nedělal. Tak bych vás chtěl požádat o radu s tím HSR a případně jestli nejde něak zapnout i pro DirectX. Díky.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

HSR fungoval iba s Q3 Arena,pokial sa pametam,malo by to fungovat aj na v3,ale osobne som neskusal..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Tím Q3 arena myslíš je Q3, nebo všechny hry založené na tomto enginu, jestli jo, tak by to bylo teoreticky možné aktivovat i v DOOM3, ten z tohodle enginu vychází.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

:shock: :shock: :shock:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

XAN píše:Tím Q3 arena myslíš je Q3, nebo všechny hry založené na tomto enginu, jestli jo, tak by to bylo teoreticky možné aktivovat i v DOOM3, ten z tohodle enginu vychází.
Tak to jsi trochu ustřelil :lol: Doom 3 engine určitě z Q3 Arena enginu nevychází :wink:
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Jsem si tim jistej, hrabal jsem se v něm, jinak stačí sepodívat na ty případné chybové hlášky a pod. jsou jak vystřižené z Q3. Je hodně vylepšenej, ale ty základy tam jsou. Neručím za tohle svoje tvrzení, ale mohlo by to jít.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..hsr funguje pri Q3 a len pri q3,takze napr mohaa uz nic :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Škoda, díky za odpovědi.
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

HSR funguje pouze v Q3 a to do verze 1.30. Pak byla podpora HSR vypustena primo ID software. nejlepe funguje v Motion Blur demu :twisted:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Odpovědět