pravdepodobnost dosazeni 200Mhz???

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 3 čí Velocity 100/200

Moderátor: ps47

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

V čem testuješ stabilitu?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
shimmy
Příspěvky: 52
Registrován: úte dub 04, 2006 4:01 pm
Bydliště: SR,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shimmy »

CS-ko ide stabilne :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To ale není zrovna ideální zátěžový test. Doporučuju UT na plný detaily pod glidem. Spustit nějaký level, ale neodstartovat hru a jen tak "volně poletovat" po mapě a hledat artefakty. To se mi na testování V3 osvědčilo nejlíp.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

shimmy píše:No to ste dost slabi v tom tuningu... :)

Ja mam taktnutu 2000-ku na 193,1MHz...
a 3000-ku na 230,88MHz... ;)
3000ka by sla aj dalej, len uz to neumoznuje ovladac... :(
modni si BIOS normalne si nastav 235...240...245...
proste vyrabej BIOSy po 5MHz skocich, strop najdes ;-)
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

a 3000-ku na 230,88MHz...
:shock: Tak tomu říkám brutální Tuning. Jak jsi se na to dostal? Já na moji Voodoo3 3500 jedu stabilně (samozdřejmě s velkým větrákem na GPU a pasivně chlazenýma paměťma) na 215 Mhz. Ale víš už bych se bál jít.

Čoveče neblbni, vždyť budeš mít skoro stajný Fillrate jako 4 pipelinová GeForce 256, o MX nemluvě. To si musí celkem solidně ta tvoje Voodoo3 dávat ty MXka co?
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

taskr: fillrate?

pipelines * tmus * frekvence = fillrate

1 * 2 * 230 = 460MTxl/s (Voodoo 3)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

No, vždyť jo, ta jeho Voodoo3 má 460 MTxl/s a 230 MPxl/s.
GeForce 256 má 480 MTxl/s, což je jen o 20 MTxl/s více. Takže v Multitexturových hrách je na tom ta GeForce jen nepatrně lépe.
No a MX má 2 pipky a na každý 2 texturovací jednotky. To jest 2x2x175, či na kolika je taktovaná. Takže samozdřejmě co se týče fillrate je na tom MX lépe, ale v reálných hrách už bych si tak jistej nebyl.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
shimmy
Příspěvky: 52
Registrován: úte dub 04, 2006 4:01 pm
Bydliště: SR,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shimmy »

No pustil som sa do inych benchmarkov ako CS... :D

Zatial toto, ale idem dalej:

220,14MHz stabilne... Fillrate (multi-texturing): 438.8 (standard bench 3dmark 2001 na 800x600)

za stabilnu som povazoval, ak presla 3dmarkom... :)
nikdy predtym som nebenchmarkoval... takze je realnych 1296bodov?
mne sa zda malo, ale vazne nevjem...

na 225MHz uz zamrzne po par minutach, ale vetrak je len tak pri karte a nie je pripevneny (ramky dokonca bez extra chladenia)...
medzi 220 a 225 som neskusal...
ale ja to proste chcem prelomit 8-)
ked som sem uz raz napisal 230, tak to musi byt...

a inak... je mozne?, ze ramky su 5,5, ale predsalen na 5ku casovane?
bo mam tu dve karty, a iba na tejto je na zadnej strane vedla datumu vyroby (5199) akasi peciatka: T:5 ... :roll: lebo inak tie cipy vyzeraju uplne rovnako...
no sak uvidite, ak si karty pofotim a poprosim no-x-a, aby dal fotky na jeho stranku,a zalozil mi zbierku :)
asi tu budem casto s blbymi otazkami... :roll:
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Já měl s Voodoo3 2000 PCI SGR v 3Dmarku2001 1800 bodů na AthlonXP 1800+, 512MB RAM.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

shimmy píše:No pustil som sa do inych benchmarkov ako CS... :D

Zatial toto, ale idem dalej:

220,14MHz stabilne... Fillrate (multi-texturing): 438.8 (standard bench 3dmark 2001 na 800x600)

za stabilnu som povazoval, ak presla 3dmarkom... :)
Podstatný je, aby v obraze nebyly artefakty :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Weber
Příspěvky: 22
Registrován: stř čer 02, 2004 4:33 pm
Bydliště: J.H.

V3 2000 na 200MHz

Příspěvek od Weber »

To shimmy:

(1296 bodů) jestli je to 3DMark 2001SE, tak je to podezřele málo - nemáš vyšší rozlišení?. Já mám: při 200 MHz (viz OC rekordy)
3DMarky: 1999 - 8576;
2001SE - 2602 W98SE,
- 2532 WXP; Fill Rate (multi texturing) - 419 Mtexels/s
(single texturing) - 227 Mtexels/s
Ten Tvůj multi texturing 438,8 odpovídá.
Pozn. 3DMark 2001SE Build 330 je default: 1024 x 768 x 16bit
Wizmark 3.0 - 315 707 W98SE,
- 236 400 WXP;
Open GL Stars050 - 76,42 fps (800x600);
Unreal 1 high timedemo 1 1024x768 - 82,7 fps.
stabilně jede už 2,5 roku na 200MHz
Barton 2500+@3200+ (200x11), 1,750V, Abit NF7S v2, AData 2x512 MB (11-3-3-2.5), Voodoo3 2000PCI 143@201 MHz, 80GB Hitachi 7k250, 160GB Barča.7+ SATA, 21" HP p1130, SS2, motor SG2100A.
shimmy
Příspěvky: 52
Registrován: úte dub 04, 2006 4:01 pm
Bydliště: SR,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shimmy »

223,72MHz (zatial) 8-)

Fillrate:Single: 235,5
Multi: 445,7

artefakty: ee :lol:

Takze ide sa primontovat vetrak a pasivy na ramky :twisted:

ozvem sa ak to bude...
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

shimmy píše:223,72MHz (zatial) 8-)

Fillrate:Single: 235,5
Multi: 445,7

artefakty: ee :lol:

Takze ide sa primontovat vetrak a pasivy na ramky :twisted:

ozvem sa ak to bude...
pokud pameti nehreji, nema je smysl chladit, zhorsi jim casovani a mozna da pak karta vic :twisted:
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
shimmy
Příspěvky: 52
Registrován: úte dub 04, 2006 4:01 pm
Bydliště: SR,BA
Kontaktovat uživatele:

Re: V3 2000 na 200MHz

Příspěvek od shimmy »

Weber píše:To shimmy:

(1296 bodů) jestli je to 3DMark 2001SE, tak je to podezřele málo
2001... asi nonSE... som v XP... zda sa mi ze ma brzdi Duron 800ka (?je to mozneee?)... proste hocijako mozem menit frekvenciu, FPS-ka mi ostavaju rovnake... :(
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Ne, to bude tema WXP, na NT jadrech maji Voodoo mensi vykon v 3Dmarcich obecne. CPU to samo ovlivnuje taky,ale hledal bych to spis ve woknech.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
shimmy
Příspěvky: 52
Registrován: úte dub 04, 2006 4:01 pm
Bydliště: SR,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shimmy »

-HoNY- píše:pokud pameti nehreji, nema je smysl chladit, zhorsi jim casovani a mozna da pak karta vic :twisted:
no praveze sa hreju... sak preto zamrzava... :(
kua bol by som zvedavy, co by vydrzalo to jadro s DDR ramkami... :evil:
very well done jadro...
Weber
Příspěvky: 22
Registrován: stř čer 02, 2004 4:33 pm
Bydliště: J.H.

Příspěvek od Weber »

Já bych se přikláněl k tomu, že to brzdí Duron. Rozdíl u mojí V3 v 3Dmarku 2001 jak píšu výše W98 vs WXP je 70 bodů.
Někdy mi při zapnutí PC naskočí frekvence jen 1100Mhz, tak až se tak stane, zkusim 3Mark a postnu výsledek.
Barton 2500+@3200+ (200x11), 1,750V, Abit NF7S v2, AData 2x512 MB (11-3-3-2.5), Voodoo3 2000PCI 143@201 MHz, 80GB Hitachi 7k250, 160GB Barča.7+ SATA, 21" HP p1130, SS2, motor SG2100A.
Valen
Příspěvky: 8
Registrován: stř zář 28, 2005 10:54 pm
Bydliště: Čadca
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Valen »

Čaute hoši potreboval by som poradit vlastním V3 3000 6ns Hyundai sdram zaujmalo by ma koľko teoreticky by mohla dat na pamätiach najviac sice pamate dost peču dal som tam nane pasiv ale chcem vyskúšať max hranicu kolko by ste odporučali
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Musíš to otestit sám Mhz po Mhz. Ty paměti jsou stavěné na 166MHz, ale můžou dát (a obvykle dají) mnohem více. Riziko zničení karty běžným přetaktováním je mizivé.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Odpovědět