RTCW: Enemy Territory
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, krom Banshee (ale to je stejně nehratelný). Kdyby s ICD běhaly komprimovaný textury bez poškozenejch fontů, tak by byl ten rozdíl teprve vidět.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze kazdy pozna problem mesafx+punkbuster (ak je mesa v adresari ET,PB vas vykopne za cheating).riesenim je nacpat mesu do win/system(32) adresara namiesto original ms opengl32.dll,ale to je trochu krute (win sa obvykle netvari moc nadsene).asi mam riesenie,ale momentalne ET nemam nahodeny (z registru je sekana ,a na disku iba 250MB volne ),takze no-x or vykupitel,ak mate 5 min. skuste toto:
1)odstrante mesu z adresara ET
2)premenujte mesafx opengl32.dll na 3dfxvgl.dll a skopirujte do win/system(32) adresara
3)zisti ci ET bezi cez mesu
normalny wolfenstein to basti squele,ak by to fungovalo aj pre ET tak by optimalne riesenie bolo na svete
1)odstrante mesu z adresara ET
2)premenujte mesafx opengl32.dll na 3dfxvgl.dll a skopirujte do win/system(32) adresara
3)zisti ci ET bezi cez mesu
normalny wolfenstein to basti squele,ak by to fungovalo aj pre ET tak by optimalne riesenie bolo na svete
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..takze po niekolkych pokusoch mam optimalne riesenie ET+MesaFX+Punkbuster problemu: mesu treba premenovat na 3dfxvgl.dll a sup s ni do systemoveho adresara spolu s glide3x,vytvorit zastupce ku ET.exe a do cieloveho boxu pridat +set r_gldriver 3dfxvgl (u mne to vyzera takto: "C:\Games\Wolf-ET\ET.exe" +set r_gldriver 3dfxvgl),a spustat ET cez tohto zastupcu.abrakadabra,slape to uplne nadherne.(a nemusim dodavat ze az budem mat r9800p+v2 SLI,na to aby som zvolil cez ktoru grafiku to pojede budu stacit dva zastupci,kazdy s prislusnym commandom 8) .)
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Kdybych se měl vyjadřovat k enginu ET, tak by se to nedalo zveřejňovat před 22. hodinou . Momentálně si nedovedu vybavit něco, co by mělo horší poměr vizuální kvalita/hw nároky . Že vychází z QIII by se dalo překousnout, ale úpravy, který vedou k několikanásobému navýšení HW nároků, ale vizuální stránku nechají prakticky nedotčenou, je věc jiná.
Stačí podívat třeba na SS-SE, to je trochu jiná grafika
Stačí podívat třeba na SS-SE, to je trochu jiná grafika
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..demo pctradar sice vyzera zle,ale ine mapky idu podstatne lepsie.dal som tam 800*600,vsetky detaily off/minimum,a zahrali sme si s brachom ET powered by 3dfx (Kubovo ET Domecek ),plynule to nebolo,ale dalo sa..tak cca 20-40 FPS..
edit: s voodoo4 to slape podstatne lepsie (pctradar som neskusil a v4 je uz vonku z pc,takze presne FPS nemozem poskytnut),na low detail to fici krasne..
edit: s voodoo4 to slape podstatne lepsie (pctradar som neskusil a v4 je uz vonku z pc,takze presne FPS nemozem poskytnut),na low detail to fici krasne..
RE
No ten problem mam taky, je to rim,ze to demo je pro verzi 2.55 a ne pro 2.56. Me to hnije na hlasce o spatne skriptu. V linuxu jsou ty verze jinak, tak se nelekni.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..mno mal by som tu jednu malu finticku,ja osobne (kedze disponujem rDSL pripojenim-ale stava sa to aj dalsim,i ked nie v takej pozehnanej miere) som mal VELMI casto nasledujuci problem: ET si po skonceni hry a navrate do desktopu hocikedy vytvoril subor profile.pid,a pokial je tento subor pritomny pri nasledujucom spusteni hry,ET sa nastartuje v safemode=nastavovat vsetky graphic options nanovo..poriadna otrava.
*.bat subor s nasledujucim obsahom to ale riesi natrvalo
*.bat subor s nasledujucim obsahom to ale riesi natrvalo
Kód: Vybrat vše
del etmain\profiles\yourname\profile.pid
del shrubet\profiles\yourname\profile.pid
del etpro\profiles\yourname\profile.pid
et.exe %*
- Ufon
- Certifikovaný idiot
- Příspěvky: 717
- Registrován: pát pro 31, 2004 4:40 pm
- Bydliště: 2701 San Tomas Expressway
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
staci priponu toho souboru s demem prejmenovat z ...82 na ...83 a uz to jede i s 2.56 (mluvim ted o Windows)Vykupitel píše:No ten problem mam taky, je to rim,ze to demo je pro verzi 2.55 a ne pro 2.56. Me to hnije na hlasce o spatne skriptu. V linuxu jsou ty verze jinak, tak se nelekni.
to demo sice neni nejhezci, ale narozdil od vetsiny pro tu hru udelanych docela hodne meri prave grafiky a ne CPU. kdyz jsem ho tvoril, tak jsem udelal asi 20 ruznych timedem a zkousel, jak to skaluje pri taktovani CPU, jak pri taktovani core/mem a jak pri zmene rozliseni. tohle i kdyz vizualne ne nejhezci demo, fakt nejlip odrazi grafiky
abych mimo kecu pridal neco zajimaveho (3Dfx only fans prominou), tak vysledky (XP 3200+, DDR 400 CL2, 1024x768, high detail, trilinear, pctradar):
Matrox Millenium P750 @ 250/500 MHz: 18,8 fps
Matrox Millenium P750 @ 325/650 MHz: 23,6 fps
3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 | Moje články na ExtraHardware.cz | Moje články na Živě.cz | Moje články na PCtuning.cz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..tak som po dlhsom case zas nahodil ET na pc s voodoo5,a trocha som otestil opengl drivery pre 3dfx (ICD,Wickedgl,Mesafx).pouzil som vlastne timedemo.vysledok ma celkom prekvapil-mesafx ma sice najlepsi obraz,ale wickedgl je o 10% rychlejsi,co uz nieje zanedbatelne.ICD je rychlejsie este o dalsie 1%,ale s grafickymi bugmi (blikajuce stiny)..podrobnejsie testy onedlho
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
takze.mam tu vysledky..cielom bolo ziskat co najvyssie FPS,podmienky boli: 1024*768 res.(800*600 na 17' monitore je humus),prijatelna kvalita (napr 16bit textury su strasny humus).
PC: athlon1400,voodoo5 5500AGP,win98se,1.04.01 driver,wickedgl 3.02 "abandonware".moje vlastne timedemo,pri mojom optimalnom nastaveni to davalo 43 FPS.moje optimalne nastavenie vyzera takto:
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/et.jpg[/img]
resolution-nizsie samozrejme prida FPS,ale je to ee.
color depth-16bit je 5FPS rychlejsia ako 32bit,a rozdiel v grafike je minimalny.
fullscreen-no comment
geometric detail-kazdy stupen naviac uberie asi jeden FPS.
texture detail-rozdiel medzi high a medium je asi 3FPS,rozdiel medzi medium a low dalsie 2FPS.low ale uz nieje akceptovatelne z hladiska kvality.na high to je slabota (take divne zaskuby)
texture quality-16bit prida 1FPS,ale pripravte sa na poriadny humus.neodporucam.
texture filter-oops.zabudol som otestit
detail textures-off prida 1FPS
depth buffer-ziadna zmena FPS (edit: OPRAVA! 16 bit je RYCHLEJSI!)
compress textures-yes prida asi 1FPS
sync every frame-netestoval som.u mna vzdy off
dynamic lights-zda sa ze na FPS nema vplyv,co sa mi zda cudne,preto radsej off
vysledkom by mal byt ET kt slusne vyzera a FPS leze kousek pod 25 len zriedka,cize plna hratelnost (aj ked perfektne to samozrejme nieje )..
PC: athlon1400,voodoo5 5500AGP,win98se,1.04.01 driver,wickedgl 3.02 "abandonware".moje vlastne timedemo,pri mojom optimalnom nastaveni to davalo 43 FPS.moje optimalne nastavenie vyzera takto:
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/et.jpg[/img]
resolution-nizsie samozrejme prida FPS,ale je to ee.
color depth-16bit je 5FPS rychlejsia ako 32bit,a rozdiel v grafike je minimalny.
fullscreen-no comment
geometric detail-kazdy stupen naviac uberie asi jeden FPS.
texture detail-rozdiel medzi high a medium je asi 3FPS,rozdiel medzi medium a low dalsie 2FPS.low ale uz nieje akceptovatelne z hladiska kvality.na high to je slabota (take divne zaskuby)
texture quality-16bit prida 1FPS,ale pripravte sa na poriadny humus.neodporucam.
texture filter-oops.zabudol som otestit
detail textures-off prida 1FPS
depth buffer-ziadna zmena FPS (edit: OPRAVA! 16 bit je RYCHLEJSI!)
compress textures-yes prida asi 1FPS
sync every frame-netestoval som.u mna vzdy off
dynamic lights-zda sa ze na FPS nema vplyv,co sa mi zda cudne,preto radsej off
vysledkom by mal byt ET kt slusne vyzera a FPS leze kousek pod 25 len zriedka,cize plna hratelnost (aj ked perfektne to samozrejme nieje )..
Naposledy upravil(a) ps47 dne čtv čer 16, 2005 7:01 pm, celkem upraveno 1 x.