Zdravim, pravd. mi nebezi najednou Creative CT6670 a A-trend ATC 2455P. Mozne priciny:
- vadny kablik: delal jsem si sam z FDD, krizeny je spravne, ale treba jsem proste "sikovnej"
- rozdilnost karet: podle seznamu z vasich stranek ma A-trend PCB v.2, ale kdyz je vezmu vedle sebe, nevidim zadny rozdil. Jedina odlisnost je vyrobce pameti
- drivery: nepochopil jsem, jestli se po propojeni musi jeste nekde neco nastavit nebo nainstalovat, imho ne. Rozbehnout se to snazim pod W95B, jiny OS budu davat az casem.
- bezi to a nepoznam to: v 3Dmarku99 mi jedna i druha karta da cca 1750b. Spolecne ale taky. Leda ze by to brzdil procesor (P-PRO 200MHz) a grafiky byly vyzivane, ale tomu moc neverim. Hru jsem zkousel jenom jednu a to NFS2 SE, ale tam taky nic nepoznam, proste to bezi plynule a fps nezmerim ani Frapsem. Ten 3Dmark mi pise ze karta ma 12MB, ale mel by psat 24, ne?
Kdyz dam vstup z 2D karty a vystup na monitor do druheho 3Dfx, tak se to chova uplne stejne, ve spravci zarizeni mam ty Voodoocka dve. Kdybych aspon vedel jak se to ma tvarit, ale kdyz mam jenom "pocit" ze to nebezi, to je na prd.
Co myslite vy?
nebezi SLI (CT6670 a ATC 2455P)
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Pod Win95 jsem sice SLI nezkoušel, ale myslím, že ve s rovnání s 98/ME by tam neměl být rozdíl.
A-Trend: Vypadá takhle? Tím myslím hlavně dva čipy u RAMDACu... Nebo má jen jeden?
CPU 200MHz je dost málo, i tak by nějaký rozdíl mohl být. Je si třeba uvědomit, že SLI má fillrate 360MTex/s, což je víc, než nabízí Voodoo3 nebo Voodoo4, takže rychlejší CPU opravdu bodne Nejsnáze to poznáš podle toho, že s SLI běží rozlišení 1024*768
24MB: Každá karta pracuje sama za sebe, každá v podstatě vykreslije svůj vlastní obraz, takže každá používá vlastní paměť pro textury (jaké textury jsou uloženy v jedné, jsou i ve druhé) -tzn. že v SLI máš sice množství paměti dvojnásobné, ale textury také zaberou dvojnásobek takže efektivně máš pouze pořád těch 12MB (resp. 8MB, protože zbytek je frame-buffer a ten naopak v SLI sdílený je, proto můžeš použít vyšší rozlišení 1024*768) => zobrazovaných 12MB je v pořádku
Když se ovladače nainstalují, měl bys kartu ve správci zařízení (nebo jak se to ve Win95 jmenuje ) vidět opravdu 2x, to je taky v pořádku. Jenom jsem nějak přehlíd, jaký ovladače používáš? Pokud nějaký starší, nebo z CDéčka, tak zkus radší nové z 3Dfxzone.it - FastVoodoo2-4.6 pro Win9x/ME:
http://www.3dfxzone.it/dir/3dfx/voodoo2/win9x.htm
Pokud zjistíš, že ti 1024*768 nejede, tak to zřejmě bude tím kabelem
A-Trend: Vypadá takhle? Tím myslím hlavně dva čipy u RAMDACu... Nebo má jen jeden?
CPU 200MHz je dost málo, i tak by nějaký rozdíl mohl být. Je si třeba uvědomit, že SLI má fillrate 360MTex/s, což je víc, než nabízí Voodoo3 nebo Voodoo4, takže rychlejší CPU opravdu bodne Nejsnáze to poznáš podle toho, že s SLI běží rozlišení 1024*768
24MB: Každá karta pracuje sama za sebe, každá v podstatě vykreslije svůj vlastní obraz, takže každá používá vlastní paměť pro textury (jaké textury jsou uloženy v jedné, jsou i ve druhé) -tzn. že v SLI máš sice množství paměti dvojnásobné, ale textury také zaberou dvojnásobek takže efektivně máš pouze pořád těch 12MB (resp. 8MB, protože zbytek je frame-buffer a ten naopak v SLI sdílený je, proto můžeš použít vyšší rozlišení 1024*768) => zobrazovaných 12MB je v pořádku
Když se ovladače nainstalují, měl bys kartu ve správci zařízení (nebo jak se to ve Win95 jmenuje ) vidět opravdu 2x, to je taky v pořádku. Jenom jsem nějak přehlíd, jaký ovladače používáš? Pokud nějaký starší, nebo z CDéčka, tak zkus radší nové z 3Dfxzone.it - FastVoodoo2-4.6 pro Win9x/ME:
http://www.3dfxzone.it/dir/3dfx/voodoo2/win9x.htm
Pokud zjistíš, že ti 1024*768 nejede, tak to zřejmě bude tím kabelem
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Drivery pouzivam presne tyhle, s tim, ze jsem to nejdriv zkousel rozbehnout na orig. od Creative. Nejaka utilitka mi napsala SLI Detected, dema jdou pustit i v 1024, takze to prohlasuju za funkcni, i kdyz to na vykonu opravdu znat neni. Asi jsem mel trochu zkreslene predstavy, stavim si takove muzeum na stare hry a cekal jsem ze to bude stacit .)
A-trend vypada presne tak, vcera jsem si toho nevsim, cipy tam ma dva.
Jinak super stranky, fakt chvalim, docela jsem si pocetl.
A-trend vypada presne tak, vcera jsem si toho nevsim, cipy tam ma dva.
Jinak super stranky, fakt chvalim, docela jsem si pocetl.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Dík . Pokud ti všechno běhá v 1024*768, tak to je ok. Máš ale nejspíš příliš slabý procesor .
Athlon 64 3200+, Voodoo2, Quake 3 Arena 16bit, 800*600:
34,5 FPS - SLI off
63,2 FPS - SLI on
rozdíl: +83%
Athlon 64 3200+, Voodoo2, Quake 3 Arena 16bit, 800*600:
34,5 FPS - SLI off
63,2 FPS - SLI on
rozdíl: +83%
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz