GeForce 7800 GTX 512MB

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět

Jak to vidíte s dostupností GTX 512MB (viz první post)?

Na krámech bude v den vydání (7.11.) v dostatečném množství
0
Žádná hlasování
Dostupná bude do týdne po vydání v dostatečném množství
1
5%
Dostupná bude do týdne, ale počet karet bude omezený
1
5%
Dostupná bude do týdne, ale půjde jen o pár kusů
1
5%
Do týdne bude pár kusů, pak už ani ň
1
5%
Do týdne nebudou, ale později jich bude dost
0
Žádná hlasování
Do týdne nebudou a později jich bude velmi málo (jako FX5800Ultra)
3
15%
Bude vyrobeno jen několik set karet pro recenze a pár "vyvolených"
1
5%
Bude vyrobeno jen několik karet pro recenze, dostupné nebudou (jako 6800Ultra Extreme)
0
Žádná hlasování
Pár karet bylo připraveno předem, takže budou, ale cena bude držena tak vysoko, aby poptávka nepřevýšila nabídku
1
5%
Je mi to jedno, vydání karty za >20kKč s overvolted&overclocked jádrem + nejdražšími možnými pamětmi je zoufalství.
10
50%
Vidím to ještě jinak, napíšu v threadu...
1
5%
 
Celkem hlasů: 20

Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

ps47:

Vicious: ...the blood of a beast who wanders, desiring the blood of others.
Spike: I've bled all that blood away.
Vicious: Then why are you still alive!?
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

#session 5: Ballad of Fallen Angels
tiez very nice quote..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Bingo..:-)
Po Jupiter Jazz a The Real Folk Blue nejlepsi dil..Videl's CB:KoHD?
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ren píše:Add technologicka vyspelost> Chapu..Ja ale menim PC vetsinou jednou za rok, takze me tohle netizi. Prave proto se u gk pohybuju v hladine 10k+, znamena to, ze az na vyjimky si celou dobu zahraju na max, takze ne za pul roku, jak pises. Navic dnes uz nove DX nevychazi jako na bezicim pasu..:-)
Jestli se to jmenuje DX9.1 nebo SM3.0 je celkem jedno. Architektura NV40 je velmi efektivní pro PS1.x a taé pro nevětvený PS2.0 kód. Implementace PS3.0 i VS3.0 jsou implementované tak kvalitně, jak PS2.0 na GeForce FX. Dokud se nezačne používat dynamic branching a rádoby SM3.0 hry budou ve skutečnosti využívat jen možností SM2.0 přes SM3.0 rendering path, neprojeví se to. Taktéž VS3.0 - ano, nVidia podporuje hardwarový vertex texturing, ale že i technologciké demo, které není zatížené ničím jiným, než tímhle, běhá na 20-40FPS, zatímco cenově srovnatelná karta při použití R2VB, které ATi podporuje od R300, dává výsledek 5x vyšší, mluví vcelku samo za sebe.

Na jednu stranu tvrdíš, že ATi má špatné drivery pro Linux (1% uživatelů) a pro OpenGL (5% her), ale že má nVidia mizerný drivery pro D3D, pod kterým běhá nějakých 95% her, to je jaksi vedlejší...?
Ren píše:Add spotreba> 1) Nerikas pravdu. Zajimalo by me, odkud jsi cerpal.
Z hlavy, pamatuju si výsledky po vydání 5.10 nebo 5.11 driverů, které snižovaly spotřebu a X1800XL skutečně vycházela líp. Nedám hned link, rovnou říkám, že si nepamatuju, co to bylo za recenzi, ale zítra se po ní zkusím podívat. Nerad bych, aby si někdo myslel, že si vymýšlím.
Ren píše:3) To myslis vazne? A kde to vyuzili? Pokud se nekdo pokousel roztocit 500k poly model v MAXu na GF6/7, jeho problem, od toho jsou Quadra a jine, a Radeon by mu byl platny uplne stejne (=vubec). A pokud prece nekdo potrebuje vykon ve 2D, prave proto ma moznost si tu rychlost i pro 2D zvednout, nepretaktovava se jen kvuli hram..;-) Na IE nebo Word to urcite nepotreboval, todiz tohle rozhodne neni argument.
Ano, to myslím vážně. Hodně se o tom diskutovalo při uvedení NV40 a stěžovali si na to lidi, kteří přešli z na NV40 z ATin nebo starších GF. Probíralo se to skoro an každým fóru, tady máš link an OC. Nebo ti můžu ocitovat kus z rozhovoru, kde jsem se o tom bavil s člověkem, který vyzkoušel několik karet s různými drivery...
treba to pretahovani oken....
chytnes mysi horni listu okna a rychle pratuhej....mys je jakoby nestabilni na tom okne a presunuje se...to na GF256 nedela a nedela to ani na atinach
ja bych rekl ze je dela to i na GF6600 co sem zkousel
a na vsech driverech
proste tohle NV nezvlada
Ren píše:Add TVout> Resili jsme to po ICQ..Nakonec jsem zjistil, ze tim mozna trpi vsechny Radeony s dual-DVI od nepameti. Kdyz pripojis TV, musis prehodit CRT do druheho DVI, nez jsi mel puvodne. Nahodi se jako Secondary a nabehne TV out. Po restartu uz je TV normalne Secondary a CRT Primary i kdyz ve stejnem DVI. Bohuzel, tohle reseni neni prilis zname a spolu jsme ho hledali na Netu asi dva tydny bez uspechu, nez jsme na to prisli sami. Vzpominas?
To jsi mě asi špatně pochopil. U všech Radeonů, pokud chceš používat analogový TV-out a zároveň analogový monitor, musíš mít analogový monitor připojený k primárnímu výstupu. To je uvedeno i v každém návodu. Problém byl v tom, že jsem nevěděl, že primární a sekundární výstup jsou na X1800/X1900 oproti starším kartám prohozené (návod k X1800 jsem nečetl).
Ren píše:Nemusim pouzivat CCC> Opravdu nemusim? Pokud vim, ze zacatku jina moznost nebyla a i dnes, pokud pouziju jen CP, nemam pristup k vetsine nastaveni. Je to tak? ATi Tray Tools je dalsi kus SW, co si musim instalovat, abych rozchodil fce grafiky, ktere nedokazal rozchodit vyrobce. To se Ti u nV nestane..;-)
Promiň, ale tohle je opravdu neinformovanost. Kdybys viděl, kolik utilit si instalujou uživatelé GeForce 6/7, aby mohli povypínat takzvané optimalizace filtrací textur, tak bys něco takového nemohl říct. CCC je ti příliš barevný, CP je ti příliš jednoduchý a ATT je špatný, protože není oficiálně od ATi. :roll:
Ren píše:Refresh rate> To, co popisujes, se stalo. Stalo se to davno (tehdy jsem mival GF4200Ti), pretrvalo to asi dva mesice, pak to bylo opraveno a uz se to nikdy neopakovalo. A ja si toho ani nevsiml, asi jsem zrovna hral neco mene narocneho.
Vidíš, tak jestli se to stalo už za GF4, je to dvojnásobná hamba. Já totiž pamatuju, že se to stalo za GF6 :-)

Ohledně linuxu jsem se už vyjádřil. Ještě k opengl - kdyby mělo tolik lidí zájem o kvalitní opengl akcelerátory, nebyl by 3DLabs tam, kde teď je. Dost lidí si to nechce přiznat, ale OpenGL umírá. Nejdřív to začalo u her a teď už se to protlačuje i do grafické sféry. Takže pokud ATi na úkor OpenGL vyvíjí D3D, což se projeví v desetinásobku případů, nepřipadá mi to jako špatná strategie.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

Ren píše:..Videl's CB:KoHD?
ne.a este nezabudnut,mushroom samba :lol:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Petrik9
Příspěvky: 581
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petrik9 »

no-x:bohuzel,s tim openGL se neda nic delat.I mne to ted zacina stvat kdyz jsem zacal vic pouzivat OpenGL.A ze to lidi netrkne do palice.A je mi divne kdyz vidim nejake herni veletrhy ci jine kde je same logo nvidie,pri kazde hre je ted temer vsude to kulate logo s nvidiou.To voko je vsude.Vseci kecaj jaka je nvidie dobra.Je tam rada kompu,semy dodavatele PC a takove.A jedna nvidie za druhou.Logo MS pres pulku areny.No,sami vite.Mizi to jako lidi kteri maji zajem o kvalitni grafiky.Pribyvaji setrilci a nvidioti.Jo je pravda ze nvidie az tak spatne nejsou nikomu je ne nutim.Ale Ati je lepsi.A kdyz furt slysim jak nekdo slinta po GF4,nebo nejake GT6600 nejradeji bych mu do ruky vrazil Radeona.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

no-X píše:Jestli se to jmenuje DX9.1 nebo SM3.0 je celkem jedno. Architektura NV40 je velmi efektivní pro PS1.x a taé pro nevětvený PS2.0 kód. Implementace PS3.0 i VS3.0 jsou implementované tak kvalitně, jak PS2.0 na GeForce FX. Dokud se nezačne používat dynamic branching a rádoby SM3.0 hry budou ve skutečnosti využívat jen možností SM2.0 přes SM3.0 rendering path, neprojeví se to.
Tuhle cast debaty bych nechal na dobu nekdy za rok, uvidime, jak mi na 7900GT(X) budou chodit nove veci. Treba budu opravdu zklaman, ale nemyslim si to..
no-X píše:Na jednu stranu tvrdíš, že ATi má špatné drivery pro Linux (1% uživatelů) a pro OpenGL (5% her), ale že má nVidia mizerný drivery pro D3D, pod kterým běhá nějakých 95% her, to je jaksi vedlejší...?
Nejsou "mizerny", casto se tam najdou optimalizace na ukor kvality zobrazeni, coz znamena ze sidi, ale ne nutne, ze jsou "mizerny". Rozhodne ne dle me zkusenosti od dob, no, asi Vanty LT.. :lol:
no-X píše:Z hlavy, pamatuju si výsledky po vydání 5.10 nebo 5.11 driverů, které snižovaly spotřebu a X1800XL skutečně vycházela líp. Nedám hned link, rovnou říkám, že si nepamatuju, co to bylo za recenzi, ale zítra se po ní zkusím podívat. Nerad bych, aby si někdo myslel, že si vymýšlím.
To v zadnem pripade! Pokud to vyznelo, ze Te obvinuju, ze si vymyslis, omlouvam se. Ja nejsem Hulan. Spis jsem myslel, ze jsi pravdepodobne cerpal ze spatneho testu. Ted jsem to zkousel, i na par vyhledani googlem, je to presne jak rikam. 7800GT ma vyrazne mensi spotrebu nez X1800XL. A ticho, ticho leci..:-)
no-X píše:Ano, to myslím vážně. Hodně se o tom diskutovalo při uvedení NV40 a stěžovali si na to lidi, kteří přešli z na NV40 z ATin nebo starších GF. Probíralo se to skoro an každým fóru, tady máš link an OC. Nebo ti můžu ocitovat kus z rozhovoru, kde jsem se o tom bavil s člověkem, který vyzkoušel několik karet s různými drivery...
OK, beru..Moje duvody take urcite pripadaji nekomu malicherne.
no-X píše:To jsi mě asi špatně pochopil. U všech Radeonů, pokud chceš používat analogový TV-out a zároveň analogový monitor, musíš mít analogový monitor připojený k primárnímu výstupu. To je uvedeno i v každém návodu. Problém byl v tom, že jsem nevěděl, že primární a sekundární výstup jsou na X1800/X1900 oproti starším kartám prohozené (návod k X1800 jsem nečetl).
Nene, je to jak rikam. Na X1800 muzes podle vseho prepinat, ktery out je Secondary, tudiz plati popsany postup.
no-X píše:Promiň, ale tohle je opravdu neinformovanost. Kdybys viděl, kolik utilit si instalujou uživatelé GeForce 6/7, aby mohli povypínat takzvané optimalizace filtrací textur, tak bys něco takového nemohl říct. CCC je ti příliš barevný, CP je ti příliš jednoduchý a ATT je špatný, protože není oficiálně od ATi. :roll:
To jsou argumenty tak na Hulana..Delas ze me malicherneho potizistu..Pripadam Ti tak, nebo mas moje argumenty za vecne? To, co rikas, neni konstruktivni argument, srovnavej Catalisty s ForceWary. Je mi jedno, jak jsou CCC obarvene, vadi mi, jak jsou velke a pomale, netvrd, ze to tak neni. A ano, CP je jednoduchy..Dnesni karty nabizi dost moznosti, nechapu, k cemu je panel, ktery mi je nemozni ridit. Zvlast, kdyz je nutne pro nektere hry neco vypnout. Ovladani ForceWaru je male, rychle, elegantni a snadno se pouziva. Ma spoustu much, to rozhodne ano, ale oproti CCC je dle meho daleko lepsi. A ze mi pride divne, ze musim instalovat 3rd party aplikaci? S nV nemusim. Vzdyt nainstalim FW a mam vsechno, co potrebuju..Maximalne spustim coolbits. Nemluvim o tom, co pouzivaji ostatni, ale o tom, co pouzivam ja.
no-X píše:Ohledně linuxu jsem se už vyjádřil. Ještě k opengl - kdyby mělo tolik lidí zájem o kvalitní opengl akcelerátory, nebyl by 3DLabs tam, kde teď je. Dost lidí si to nechce přiznat, ale OpenGL umírá. Nejdřív to začalo u her a teď už se to protlačuje i do grafické sféry. Takže pokud ATi na úkor OpenGL vyvíjí D3D, což se projeví v desetinásobku případů, nepřipadá mi to jako špatná strategie.
Ja se ohledne Linuxu take vyjadril..:-) Nemam ho rad, ale travim v nem prilis casu na to, abych ho mohl ignorovat. Co se ogl tyce, ani to popravde nemusim, glide je glide a kdyz si mam vybrat mezi D3D a ogl, vyberu to prvni. Ale ten pripad, co jsem popsal, je konkretni a ze zivota, obcas jsem stejne jako s tim Linuxem nucen ogl pouzivat. A tehdy mi prijde nV karta opravdu vhod. Protoze ma D3D i ogl na stejne urovni a dle meho na docela solidni.

Uzavrel bych to s tim, ze s Tebou plne souhlasim v tom, ze pro kazdeho je neco. Kazdy si vybere svou znacku, pro nekoho je dulezite dokonale AA a AF, pro jineho......to ostatni..;-)

Beztak jsme zbytecne a moji vinou zabredli do debaty, ktera je nedustojna tohoto fora.
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

2 Ren: Tvuj lepsi pocit z ovladacich NV je mozna trosku subjektivni. Ja jsem mel posledni 4 roky ATI, obvykle ciste drivery a Atitraytools a byl jsem nadmiru spokojen. Ted mam ctvrt roku GF6600 a nemuzu tem ovladacim panelum prijit na chut. Strasne mi chybi ATT, uz jsem hledal i nahradu, ale nic adekvatniho jsem nenasel. Je to hodne o zvyku. Na druhou stranu si myslim, ze ovladace pro linux jsou pro ATI opravdu ostuda. To ze jsem je instaloval dva dny (vim, jsem lama) jsem prekousl, ale to ze maji tak polovicni vykon proti tem ve windows uz ne. Myslim, ze s prichodem xgl se ten problem stane jeste markantnejsim, pokud na tom ATI nezacne opravdu makat.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:Ohledně linuxu jsem se už vyjádřil. Ještě k opengl - kdyby mělo tolik lidí zájem o kvalitní opengl akcelerátory, nebyl by 3DLabs tam, kde teď je. Dost lidí si to nechce přiznat, ale OpenGL umírá. Nejdřív to začalo u her a teď už se to protlačuje i do grafické sféry. Takže pokud ATi na úkor OpenGL vyvíjí D3D, což se projeví v desetinásobku případů, nepřipadá mi to jako špatná strategie.
O umírání OpenGL dost pochybuju. Díky své specifické architektuře ohledně minulých verzí je a bude vhodnější pro aplikace, které se vyvíjí po dlouhou dobu (tj. ne hry). A třeba i co se týká škol se vyučuje OpenGL (které se totiž během třeba 2-3 let prostě nezmění). Možná pracuju v moc starých verzích grafických programů, ale mě teda všechny běží v OpenGL, takže můžu říct, že OpenGL používám 80% času, co vůbec mám puštěnou 3D akceleraci (krom toho teď programuju právě jednu věc v OpenGL). Krom toho tu nemáme jenom platformu s PCčkama a všude jinde vede pouze OpenGL.
Jako je mi jasné, že třeba ve Windows se na hry vyprofilovalo Direct3D a nebýt třeba takového Carmacka by tu herní karty neměly OpenGL možná ani dnes.
Jinak ohledně umírání OpenGL. Já si myslim, že umírá - a to především v softwarovém oddělení ATI. Jo a Linuxové ovladače od ATI jsou vážně děs a hrůza, sám jsem je několikrát instaloval (především na notebooky) a myslim, že pro mě bude težké dát ATIně na stroje s Linuxem ještě nějakou šanci, je to totiž dost o náhodě. Doporučuju se zeptat Ladise, který chce prodat svůj celkem výkonný notebook kvůli tomuhle s Mobility Radeonem 9600 a chce ji vyměnit třeba za nějakou Intel GMA900, která má ovladače v linuxu nesrovnatelně lepší.
Díky tomu, že na počítači až zas tak moc nehraju, tak můžu říct, že nVidia je pro mě lepší volbou. Nastavení grafiky u nVidie se mi taky líbí víc a celkově se mi i víc líbí přístup nVidie k produktům, které už neprodává. Po zkušenostem s All-in-Wonder Radeonem 8500DV už bych možná měl na ATI úplně zanevřít za to, jakou podporu pro tuhle kartu ještě dneska ATI má (přesto, že jako kus HW se mi často ATI líbí víc).

Ren: ohledně výstupu na TV na notebooku. Situace na stolních PC mě ani tolik nezajímá, ale u notebooků platí, že když je problém s TV-outem, tak to nikdy neni nVidie, ale vždycky ATI (nebo nějaké minority).

Krom toho mám vyzkoušené, že na své Toshibě (GeForce4Go) s kompozitem mám lepší obraz než na dvakrát tak drahém DELLu (Radeon9000) přes s-video :-)
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

swarm píše:Po zkušenostem s All-in-Wonder Radeonem 8500DV už bych možná měl na ATI úplně zanevřít za to, jakou podporu pro tuhle kartu ještě dneska ATI má (přesto, že jako kus HW se mi často ATI líbí víc).
Co konkrétně myslíš? Ovladače pro grafický čip, nebo podporu pro multimediální čipset? Pokud první, nevím nic o tom, že by současná porpora pro R200 byla horší než jakou má nVidia pro NV2x (oprav mě, jestli se pletu) a co se týká podpory multimediálního čipsetu, vyzkušej si nejdříve nVidia personal cinema. Pokud k tomu na CD najdeš něco víc než trial verzi TV softwaru (nvidia žádné vlastní multimedia center pro tyto karty nedodává a většinu výrobců je příliš drahé dodávat plnou verzi) a rozchodíš obraz i se zvukem do té míry, že ti nebude polovina obrazu chybět a alespoň u jednoho kanálu ti korektně pojede zvuk, pak uznám, že na tvém trvzení něco je. Ale současná situace je taková, že ATi, ačkoli nemá software pro AIW zrovna na ideální úrovni, je v tomhle stále nejlepší. Sice jen pro to, že ostatní konkurenti jsou mnohem horší, ale posuzuju podle toho, co si zákazník může koupit.

ad opengl - podle mých informací podporuje stále větší množství nových grafických aplikací D3D. non-PC platformy nemá asi ani smysl rozebírat, protože to není zrovna parketa, na které by se ATi nebo nVidia nějak projevovaly. Takže i když se na nich opengl udrží (což nijak nezpochybňuju), nebude to mít na HW ATi a nVidie asi žádný vliv.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:Ale současná situace je taková, že ATi, ačkoli nemá software pro AIW zrovna na ideální úrovni, je v tomhle stále nejlepší. Sice jen pro to, že ostatní konkurenti jsou mnohem horší, ale posuzuju podle toho, co si zákazník může koupit.
Jde o to, jak rychle prestavaji multimedialne podporovat starsi produkty. Takze jako kdyz pak prisel nejaky Windows MC, tak ja si s tou kartou muzu leda vytrit prdel.
no-X píše:ad opengl - podle mých informací podporuje stále větší množství nových grafických aplikací D3D.
Co ja jsem tak pred rokem zjistoval, tak prave vetsinou D3D renderery v grafickych 3D modelerech i kdyz jsou na vyber, nejsou nic moc. Mozna se zase poptam lidi, co tyto programy pouzivaj profesionalne, ale tenkrat vetsinou meli vsichni zvoleny OGL ovladac.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

swarm píše:Jde o to, jak rychle prestavaji multimedialne podporovat starsi produkty. Takze jako kdyz pak prisel nejaky Windows MC, tak ja si s tou kartou muzu leda vytrit prdel.
A s nV Personal Cinema snad ne? :)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Petrik9
Příspěvky: 581
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petrik9 »

no-x:neco plus pro tebe.Ted jsem udelal zajimavy obev v jednom opensource OS(React OS),nic tam nejde.Ani thief pac to jsou hry pro D3D.Ale jedina hra co tam je je asi jaka?Ktera z her by mohlo chodit pod OpenGL.No jeste ze tam mam tu V2.Sice to poradne nejde ale da se rici ze jde.Starej dobrej UT.Jeste trochu zapokusuji aby tam slo vsecko.Ale je videt ze i novej OS ma co docineni s Glide.Je mi to zahadou,ale hold to tak je.Neni uplne dodelany,casem instalnu novou verzi.Da se rici ze 3Dfx jede na vsem...
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:
swarm píše:Jde o to, jak rychle prestavaji multimedialne podporovat starsi produkty. Takze jako kdyz pak prisel nejaky Windows MC, tak ja si s tou kartou muzu leda vytrit prdel.
A s nV Personal Cinema snad ne? :)
Právě že ne. Já vim, že to prostě fanATIci nezkousnou, ale ta zlá nVidia se o starší produkty stará, a tak WinMC půjde plně provozovat.
Note this driver version does not support the Media Center Extensions. These will be included in an upcoming driver release.
Aspoň něco narozdíl od ATI, kde se o tom, že existovala nějaká AiW i na R8500 nedá pořádně na jejich webu najít ani zmínka v supportu.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Personal Cinema neběhá pořádně ani v klasických XPéčkách, takže mluvit o podpoře v MCE ani nemá smysl. Tu kartu bych ti opravdu přál. Mám s ní osobní zkušenost, vím o čem mluvím.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..ja si tiez trocha rypnem do ati: som sakramentsky zvedavy ci niekedy v buducnosti mienia konecne fixnut ten opengl gamma ramp Obrázek (v praxi-skuste si spustit enemy territory a alt+tabnut.bleh.)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:Personal Cinema neběhá pořádně ani v klasických XPéčkách, takže mluvit o podpoře v MCE ani nemá smysl. Tu kartu bych ti opravdu přál. Mám s ní osobní zkušenost, vím o čem mluvím.
Problémy jsi měl v ovladačích? Nebo v software (ten totiž nahrazuje funkcionalita MC a tak už není potřeba)?
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
Petrik9
Příspěvky: 581
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petrik9 »

Smarja,uz mne to tu pripomina oc forum kde se hadate vecne proti huhlovi a zhulanismu.... :roll:
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

swarm - zajímavý avatar. ještě popřemýšlím co vlastně vyjadřuje.

Ad openGL - Glide a OpenGL jsou very good věci. D3D...no...nikdy jsem ho nepodporoval. šturmovik je zdárným příkladem toho že všichni dávají přednost opengl před D3D (v této hře) takže na poli simulátorů je to ještě dobré. Mno ale jsem zvědav kdy se z letadel začnou valit brutální kouřové efekty a budeme kvůli nové BoB upgradovat všechno možné....

openGL je skálopenvě usazen na profi poli - ať už Pro/E, solidworks nebo jiné. 3DSmax co jsem viděl (6.0 ) dávalo na výběr mezi OpenGL a DX 9.0. Mno.....pokud UT nehraju v Glide, tak ho valím v OpenGL....DX mi tam připadá tak nějak nepěkný...

bavil jsem se se známým programátorem - říkal mi - zkoušeli jsme DX, divil by jsi se jak je v 3D nepřesný. Ovšem to byla jiná verze. Také si myslím že není dobra cesta DX - někdo něco programuje a vnucuje to výrobcům karet. Správná cesta by byla že výrobce karet nabídne možnosti a technologie. A programátoři se přizpůsobí. - nevím, byl to jeho názor. osobně do programování moc nevidím, skončil jsem u paskalu a vývojových diagramů, případně na programu pro počítání odchylek pro programovatelnou kalkulačku :) (v roce 96 na naší škole k účelu vyhodnocování složilo klasické PMD a program se tahal z kazety :) )
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Oblak píše:Správná cesta by byla že výrobce karet nabídne možnosti a technologie. A programátoři se přizpůsobí.
Ale to už tu přeci jednou bylo, ne? Každý výrobce hardwaru měl vlastní API a výsledek byl takový, že každá hra běhala na něčem a kdo si chtěl zahrát všechno v rozumný kvalitě, měl docela problém. V tomhle D3D hodně pomohlo, protože to bylo API, který běhalo prakticky na všech kartách a když výrobce vyvinul hru pro D3D, měl jistotu, že si jí zahraje skoro každý.
Oblak píše:bavil jsem se se známým programátorem - říkal mi - zkoušeli jsme DX, divil by jsi se jak je v 3D nepřesný
To už je ale hodně dlouho a netýkalo se to DX9, což? :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět