nVidia G71 / GeForce 7900

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Kolik pipelines bude mít G71 (neosekaná verze)?

24
4
29%
28
1
7%
32
8
57%
více než 32
0
Žádná hlasování
úplně jiný počet :-)
1
7%
 
Celkem hlasů: 14

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

nVidia G71 / GeForce 7900

Příspěvek od no-X »

Tak co, kolik podle vás bude mít pipelines? :-)

edit: mám tady jeden obrázek, který o lecčems vypovídá, ale samozřejmě může jít o podvrh/spekulaci/chybu atp.

http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2006 ... gai01l.gif
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Petrik9
Příspěvky: 581
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petrik9 »

No,jestli to nedopadne jako 486SX,nepovedenej zmetek bez cooprocesoru,bylo by stesti kdyby se jim neco takoveho povedlo... :) a s jejich rychlosti nevim nevim jak by to dopadlo,alespon by bylo neco proti huhlakovi
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

ťažko povedať :? , ale že nV na nás nezabúda sa mi viac páči -> 7800GS AGP
Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

Příspěvek od sentry »

ad no-x: niekde som zacul nieco o 0.08 mikronoch v spojitosti s Nvidiou
(ak sa mylim, opravte ma), takze ked si to dam dokopy s tym grafom
a 7900tkou, neviem, neviem... ak to bude mat 32pipes, ten chip bude riadna
sleha...(myslim velkostou, vykonovo uvidime)

ad ghost: ano, je pekne, ze na nas myslia, ale kupit si ju, to uz bude asi
väcsi problem (teda okrem toho, ze na nu nemam :D ). A mozno si
to pani v NV este rozmyslia... :x
cool.user
Příspěvky: 112
Registrován: ned bře 06, 2005 9:52 pm

Příspěvek od cool.user »

podle me g71 bude mit 24pp ale bude vyrobena 90nm(mozna 80) a bude mit vyssi frekvence. neco s 32pp imho bude az g80
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ja ziadny nazor nemam pretoze nv karta mi je uprimne ukradnuta 8|
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

Příspěvek od sentry »

Ale no tak... Nemas nazor? Ake plytke... :twisted: Podla mna ho mas,
ale zo slusnosti a ohladuplnosti ho sem radsej nepises :oops:
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

ghost píše:ťažko povedať :? , ale že nV na nás nezabúda sa mi viac páči -> 7800GS AGP
co je to za PH forům :roll: tolik symbolu nadrazenosti (hvezdicek) nad avantarem sem dlouho nevidel :lol:
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..ja by som bral x1800agp (1900je zbytocne rychla),ale obavam sa ze sa toho ati asi nechyti..hoci si myslim ze po agp verzi by vela ludi skocilo hned.no mozno im 7800gs agp otvori oci..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Bojím se, že X1800 AGP není moc reálná - má už tak velké PCB a integrovat rialto by mohl být dost problém... Spíš bych věřil v AGP verzi X1700 (o který je zatím žalostně málo informací)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

uvidime.musim sa priznat ze x1800agp by som bral okamzite.o x1700 som este nepocul nic,ale pokial je to len trocha natunena x1600 tak asi nee..ps47 proste musi mat 256bit zbernicu :P
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ps47 píše:uvidime.musim sa priznat ze x1800agp by som bral okamzite.o x1700 som este nepocul nic,ale pokial je to len trocha natunena x1600 tak asi nee..
X1600: 4 ROPs, 12 pixel shader processors. 4 TMUs
X1700: 8 ROPs, 24 pixel shader processors, 8 TMUs
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..tak to neznie zle.ak bude 256bit a agp,bezim do obchodu :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Nemyslím, že by RV560 při své architektuře pro slušný výkon (ani pro dobrou konkurenceschopnost) potřebovala 256bit sběrnici.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ja viem,lenze ja som uchyl a niektore veci ma proste irituju.medzi ne patri napr ati tray beziaci v pozadi,musim to vzdy vypnut inak mi cuka levy oko (8o)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ještě k reakci na X1600... lidi mají dost podivnou mánii tuhle kartu strhávat. Pro zajímavost jsem poprosil několik lidí na PCT fŕu, aby mi dodali výsledky z 3DMarků z X1600 a GF6600, které budou nataktované na stejné frekvence. Vím, že 3DMarky nejsou objektivní, ale pokud jde o výsledky různých uživatelů, nic lepšího pro srovnání ani není. Takže takty jsou 400/390(780)MHz pouze s tím rozdílem, že 6600 má DDR3 a X1600 má DDR2 (vyšší latence):

Obrázek

Obrázek


Obrázek

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Zatím to vypadá na 24pipelines, i Fuad na INQ už se drží při zemi a 32 odvolal. Vzhledem k tomu, že to odpovídá i téhle specifikaci, která se zatím potvrdila:
G71 -> 24-48-24-48 CATZ
G73 -> 8-24-12-16 CATZ
G74 -> 2-8-4-4 CATZ
G72 -> 2-8-4-4 CATZ
tak by na tom opravdu mohlo něco být. Tzn. G71 = G70@90nm?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Chybi mi tam odpoved - Je mi to naprosto ukradeny :D Takze nehlasuju :wink:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

24?? no neviem, ale po nete kolujú zatiaľ iné informácie...

Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

1) ATi news to mají z VR-Zone
2) opsali to blbě (VR-Zone uvádí 24pp pro GT, ne 28)
3) VR-Zone píše doslova "We have yet to confirm on the number of pipelines on the 7900 GTX and GT but current sources point towards 32 and 24 pipelines respectively."
4) ATi news ani VR-Zone se v případě R520 netrefili
5) Inquirer v případě R520 nejdřív střílel nesmysly a la VR-Zone, ale nakonec to odvolali a uvedli správný číslo. Historie se občas opakuje :-)

Správný čísla nevím, ale pokud se orientuju podle zdrojů, které měly v minulosti důvěryhodné informace, tak to ukazuje spíš na těch 24.

Všechny zdroje se shodnou na frekvencích:

GTX: 650
GT: 450

Pokud by GTX měla 32pp, byl by její fillrate 20800 MTxl/s. GT by pak měla 10800 MTxl/s. Tzn. poloviční výkon. To mi nedává smysl. Takhle výkonnostně daleko nikdy nVidia dvě high-endové karty nesituovala. Pokud odpovídají frekvence, věřil bych spíš, že obě budou 24pp - GT by nahradila GTX a s o něco vyššími takty by konkurovala X1800XT a GTX by byla konkurencí pro X1900 (pro nVidii je přípustnější vytvořit méně výkonnou kartu s širokou dostupností; druhý fiasko ala GTX512 si nemůžou dovolit). Tomu by odpovídala i relativně nízká MSRP - pokud by nV měla kartu výrazně výkonnšjěí než konkurence, proč by zaváděla tak nízký ceny?

Můžu se mýlit, ale v současné době bych sázel na 24pp :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět