nVidia G71 / GeForce 7900
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
nVidia G71 / GeForce 7900
Tak co, kolik podle vás bude mít pipelines?
edit: mám tady jeden obrázek, který o lecčems vypovídá, ale samozřejmě může jít o podvrh/spekulaci/chybu atp.
http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2006 ... gai01l.gif
edit: mám tady jeden obrázek, který o lecčems vypovídá, ale samozřejmě může jít o podvrh/spekulaci/chybu atp.
http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2006 ... gai01l.gif
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
ťažko povedať , ale že nV na nás nezabúda sa mi viac páči -> 7800GS AGP
ad no-x: niekde som zacul nieco o 0.08 mikronoch v spojitosti s Nvidiou
(ak sa mylim, opravte ma), takze ked si to dam dokopy s tym grafom
a 7900tkou, neviem, neviem... ak to bude mat 32pipes, ten chip bude riadna
sleha...(myslim velkostou, vykonovo uvidime)
ad ghost: ano, je pekne, ze na nas myslia, ale kupit si ju, to uz bude asi
väcsi problem (teda okrem toho, ze na nu nemam ). A mozno si
to pani v NV este rozmyslia...
(ak sa mylim, opravte ma), takze ked si to dam dokopy s tym grafom
a 7900tkou, neviem, neviem... ak to bude mat 32pipes, ten chip bude riadna
sleha...(myslim velkostou, vykonovo uvidime)
ad ghost: ano, je pekne, ze na nas myslia, ale kupit si ju, to uz bude asi
väcsi problem (teda okrem toho, ze na nu nemam ). A mozno si
to pani v NV este rozmyslia...
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
co je to za PH forům tolik symbolu nadrazenosti (hvezdicek) nad avantarem sem dlouho nevidelghost píše:ťažko povedať , ale že nV na nás nezabúda sa mi viac páči -> 7800GS AGP
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Bojím se, že X1800 AGP není moc reálná - má už tak velké PCB a integrovat rialto by mohl být dost problém... Spíš bych věřil v AGP verzi X1700 (o který je zatím žalostně málo informací)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
X1600: 4 ROPs, 12 pixel shader processors. 4 TMUsps47 píše:uvidime.musim sa priznat ze x1800agp by som bral okamzite.o x1700 som este nepocul nic,ale pokial je to len trocha natunena x1600 tak asi nee..
X1700: 8 ROPs, 24 pixel shader processors, 8 TMUs
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslím, že by RV560 při své architektuře pro slušný výkon (ani pro dobrou konkurenceschopnost) potřebovala 256bit sběrnici.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ještě k reakci na X1600... lidi mají dost podivnou mánii tuhle kartu strhávat. Pro zajímavost jsem poprosil několik lidí na PCT fŕu, aby mi dodali výsledky z 3DMarků z X1600 a GF6600, které budou nataktované na stejné frekvence. Vím, že 3DMarky nejsou objektivní, ale pokud jde o výsledky různých uživatelů, nic lepšího pro srovnání ani není. Takže takty jsou 400/390(780)MHz pouze s tím rozdílem, že 6600 má DDR3 a X1600 má DDR2 (vyšší latence):
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Zatím to vypadá na 24pipelines, i Fuad na INQ už se drží při zemi a 32 odvolal. Vzhledem k tomu, že to odpovídá i téhle specifikaci, která se zatím potvrdila:
tak by na tom opravdu mohlo něco být. Tzn. G71 = G70@90nm?G71 -> 24-48-24-48 CATZ
G73 -> 8-24-12-16 CATZ
G74 -> 2-8-4-4 CATZ
G72 -> 2-8-4-4 CATZ
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Chybi mi tam odpoved - Je mi to naprosto ukradeny Takze nehlasuju
Sbírka na http://vlask.vgamuseum.info/
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
1) ATi news to mají z VR-Zone
2) opsali to blbě (VR-Zone uvádí 24pp pro GT, ne 28)
3) VR-Zone píše doslova "We have yet to confirm on the number of pipelines on the 7900 GTX and GT but current sources point towards 32 and 24 pipelines respectively."
4) ATi news ani VR-Zone se v případě R520 netrefili
5) Inquirer v případě R520 nejdřív střílel nesmysly a la VR-Zone, ale nakonec to odvolali a uvedli správný číslo. Historie se občas opakuje
Správný čísla nevím, ale pokud se orientuju podle zdrojů, které měly v minulosti důvěryhodné informace, tak to ukazuje spíš na těch 24.
Všechny zdroje se shodnou na frekvencích:
GTX: 650
GT: 450
Pokud by GTX měla 32pp, byl by její fillrate 20800 MTxl/s. GT by pak měla 10800 MTxl/s. Tzn. poloviční výkon. To mi nedává smysl. Takhle výkonnostně daleko nikdy nVidia dvě high-endové karty nesituovala. Pokud odpovídají frekvence, věřil bych spíš, že obě budou 24pp - GT by nahradila GTX a s o něco vyššími takty by konkurovala X1800XT a GTX by byla konkurencí pro X1900 (pro nVidii je přípustnější vytvořit méně výkonnou kartu s širokou dostupností; druhý fiasko ala GTX512 si nemůžou dovolit). Tomu by odpovídala i relativně nízká MSRP - pokud by nV měla kartu výrazně výkonnšjěí než konkurence, proč by zaváděla tak nízký ceny?
Můžu se mýlit, ale v současné době bych sázel na 24pp
2) opsali to blbě (VR-Zone uvádí 24pp pro GT, ne 28)
3) VR-Zone píše doslova "We have yet to confirm on the number of pipelines on the 7900 GTX and GT but current sources point towards 32 and 24 pipelines respectively."
4) ATi news ani VR-Zone se v případě R520 netrefili
5) Inquirer v případě R520 nejdřív střílel nesmysly a la VR-Zone, ale nakonec to odvolali a uvedli správný číslo. Historie se občas opakuje
Správný čísla nevím, ale pokud se orientuju podle zdrojů, které měly v minulosti důvěryhodné informace, tak to ukazuje spíš na těch 24.
Všechny zdroje se shodnou na frekvencích:
GTX: 650
GT: 450
Pokud by GTX měla 32pp, byl by její fillrate 20800 MTxl/s. GT by pak měla 10800 MTxl/s. Tzn. poloviční výkon. To mi nedává smysl. Takhle výkonnostně daleko nikdy nVidia dvě high-endové karty nesituovala. Pokud odpovídají frekvence, věřil bych spíš, že obě budou 24pp - GT by nahradila GTX a s o něco vyššími takty by konkurovala X1800XT a GTX by byla konkurencí pro X1900 (pro nVidii je přípustnější vytvořit méně výkonnou kartu s širokou dostupností; druhý fiasko ala GTX512 si nemůžou dovolit). Tomu by odpovídala i relativně nízká MSRP - pokud by nV měla kartu výrazně výkonnšjěí než konkurence, proč by zaváděla tak nízký ceny?
Můžu se mýlit, ale v současné době bych sázel na 24pp
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz