SwiftShader - rychlý DX8+ SW renderer

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

SwiftShader - rychlý DX8+ SW renderer

Příspěvek od no-X »

Obrázek

Co k tomu říct - kompletní SW renderer, v současné verzi podporuje SM1.x, podpora SM2.0 je zatím spíš experimentální. Instalace je jednoduchá, zkopírujete soubory d3d9.dll a d3d8.dll do adresáře s aplikací. SwiftShader má být až 50x rychlejší než MS refrence rasterizer - zkusil jsem 3D Mark 2001 (Barton 2600+ s hromadou rezidentního softu):

Obrázek

Obrázek

Funguje celkem dobře, pouze v prvních dvou testech jsou textury filtrovány poněkud prapodivně, v testech hi-polygon count se draci nelesknou a test adv. pixel shaderu skončí havárií. Zbytek funguje na 100% :-)

Doporučuju zkusit a nezapomeňte se pochlubit dosaženými výsledky ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Re: SwiftShader - rychlý DX8+ SW renderer

Příspěvek od ghost »

:shock: nature vypadá nádherne, ale muselo to ísť ako slimák Obrázek
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

zaujimave.ale (rovnako ako napr emulator PS2) zatial len zaujimave.nic viac.cas ukaze..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

hmmm, to vypadá dost zajímavě, pokud to dobře chápu, půjde hrát např FarCry na Voodoo5 (pokud se obejde ta kontrola hardwaru)? Nebo zlepší se framerate a kvalita obrazu v Half - Life 2?
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

hmmm umí to emulovat pixel shader a vertex shader 2.0????
to bych na parhelii rozjel možná COD2.....
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Pozor tohle je emulace cele 3d karty. To vam pobezi stejne rychle na S3Trio i novem Radeonu. Moc rychle to byt teda nemuze. I kdyz testy si jeste budu muset, uz jsem si to stahl, ale tedka na to nemam moc cas a ani tu nemam zadnou hru.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ano,umozni to 3d bez 3d karty,skusal som max payne a islo to (640*480 32bit),ale na voodoo3 to nema :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

Příspěvek od sentry »

No ako ukazka moznosti je to celkom zaujimave, ale prakticke vyuzitie rozporuplne... Rozchodit na tom nieco (resp. na niecom :D ) v rozumnom
fps je zhola nemozne. SW bol, je a vzdy bude len SW... :?
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

max payne bol na p4 2.4 v 640*480 32bit celkom hratelny.ale na celera600 s voodoo3 sa to samozrejme nehrabalo.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

Příspěvek od sentry »

Nemam odskusane, takze co znamena celkom hratelne? :) Len tak
pre zaujimavost...
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

slast to nebola,ale dalo sa to hrat.tak 10-25 FPS odhadom.chcelo by to windowed mode a nizsie rozlisenie,potom by to behalo lepsie..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

Příspěvek od sentry »

Tak to nevyzera az tak zle... Ak sa bude dat, testnem. Neskusal si
taktnut CPU? To by malo (resp. mohlo) zopar fps pridat...
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no komp v robote radsej privelmi tyrat nebudem :mrgreen:

hoci od strany sefa by mi toho asi privela nehrozilo (minule sa privalil,ze do p*ci chlopi,j*bat na robotu,pome dat contera1.6 :lol: )
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

Příspěvek od sentry »

No kazdy si "pracu" predstavuje inak... :D Ja by som to na Tvojom mieste riskol -
ked to zadymi, aspon zistis, ake dobre vztahy mas so sefom... Resp. ak
dobre nie su, chces zmenit pracu, ale nieco este chyba k dokonalosti -
odpalenie kompu ho zarucene presvedci 8-)
Odpovědět