stacilo by i 66MHzVykupitel píše:Jako mas na mysli 64-bit 133MHz PCI-X ?
No to by bylo pekny,to bych vytahl ze serveru TYAN desku a hura osadit V56k
A zase ta redukce...
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
no ja by som mal taky maly navrh,najprv Rena nechame aby zdarne doviedol do konca agp2pci a az potom zacneme otravovat s niecim dalsim
co sa tyka toho single chip problemu,odkedy som videl ten posledny prototyp,moja viera v tvoje schopnosti je neotrasitelna..
co sa tyka toho single chip problemu,odkedy som videl ten posledny prototyp,moja viera v tvoje schopnosti je neotrasitelna..
Naposledy upravil(a) ps47 dne úte pro 20, 2005 8:25 pm, celkem upraveno 1 x.
Testbed:
A64 3000+
1GB PC3200 RAM (Corsair CL2.5, dualchannel)
EP-9NPA+ (nF4U, 6.70)
X1800XL (sekundarni, C6.3)
AGP.5 (prototyp pro PCI 2.3, 3.3V)
Voodoo 5 5500 64MB AGP (AM3.0XP)
Riva TNT2 M64 32MB AGP (30.82)
WinXPProSP2
3DMark2001 si s V5 buhvi proc vyzadal prepnout desktop do 16bit. V5 stejne vubec nevypadala dobre. Stiny byly cervene, misto transparence otresny dithering, spatne nasviceni a mizerny vykon. Ve Windows velmi spatna prace s transparentnimi objekty. Nevhodny driver...?
BTW: V podekovani 3DMark2000 za ucast v Betatest programu je na prvnim miste 3Dfx Interactive, na sestem ATi a az nekde u konce nVIDIA.
Tak tedy:
Voodoo 5 5500 64MB AGP@PCI
3DMark2000 1.1 3566 (Game1, Game 2)
3DMark2001SE 330 1532 (Game1, Game 2, Game 3, Game 4 skiped)
Riva TNT2 M64 32MB AGP@PCI
3DMark2000 1.1 1814 (Game1, Game 2)
3DMark2001SE 330 654 (Game1, Game 2, Game 3, Game 4 skiped)
Cilem neni ziskat nejlepsi mozny vysledek, cilem je ziskat prumerny a hlavne ujistit se, ze pouzitim AGP.5 nedochazi k vyraznemu performance drop.
A64 3000+
1GB PC3200 RAM (Corsair CL2.5, dualchannel)
EP-9NPA+ (nF4U, 6.70)
X1800XL (sekundarni, C6.3)
AGP.5 (prototyp pro PCI 2.3, 3.3V)
Voodoo 5 5500 64MB AGP (AM3.0XP)
Riva TNT2 M64 32MB AGP (30.82)
WinXPProSP2
3DMark2001 si s V5 buhvi proc vyzadal prepnout desktop do 16bit. V5 stejne vubec nevypadala dobre. Stiny byly cervene, misto transparence otresny dithering, spatne nasviceni a mizerny vykon. Ve Windows velmi spatna prace s transparentnimi objekty. Nevhodny driver...?
BTW: V podekovani 3DMark2000 za ucast v Betatest programu je na prvnim miste 3Dfx Interactive, na sestem ATi a az nekde u konce nVIDIA.
Tak tedy:
Voodoo 5 5500 64MB AGP@PCI
3DMark2000 1.1 3566 (Game1, Game 2)
3DMark2001SE 330 1532 (Game1, Game 2, Game 3, Game 4 skiped)
Riva TNT2 M64 32MB AGP@PCI
3DMark2000 1.1 1814 (Game1, Game 2)
3DMark2001SE 330 654 (Game1, Game 2, Game 3, Game 4 skiped)
Cilem neni ziskat nejlepsi mozny vysledek, cilem je ziskat prumerny a hlavne ujistit se, ze pouzitim AGP.5 nedochazi k vyraznemu performance drop.
Takze mam tu nejake zpravy..Dodavatele uz mam asi vsechny po kupe, o necem se jeste jedna..Co bude asi vsechny zajimat nejvic, tak to je jednotkova cena. Mno, tady na foru to bude nekde okolo 2.000.- spis tesne pod, to pri vyrobe 20ks. Co myslite, udam 20ks?
(Pro predstavu, pri 100ks by sla cena dolu o stovky, cca 500 a vic, pri jednom, dvou kusech by byla zhruba 6.000,-)
(Pro predstavu, pri 100ks by sla cena dolu o stovky, cca 500 a vic, pri jednom, dvou kusech by byla zhruba 6.000,-)
RE
20 ks prodas stopro. Jen by me zajimalo zda rozjedes i prodej po netu,to by pak samo bylo daleko lepsi....ebay apod
Jen aby pak,ale nenabehlo komando krevelacnych a pomstychtivych ninja-inzenyru z kurouto-shikou a neudelili ti razny konec slibne kariery
Jen aby pak,ale nenabehlo komando krevelacnych a pomstychtivych ninja-inzenyru z kurouto-shikou a neudelili ti razny konec slibne kariery
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Se mnou určitě počítej, jeden kus beru na 100%, jediná podmínka - abych to věděl měsíc kupředu, abych si včas dal penízky stranou
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz