niiice
..ale chcelo by to software rescaling pre d3d ..
hmmm..pod opengl (mesafx) sw rescaling funguje vyborne,zaujimalo by ma ake by to asi bolo tazke spravit nieco podobne pre d3d..
mam takovej mensi napad ..
Naposledy upravil(a) ps47 dne ned zář 19, 2004 2:03 pm, celkem upraveno 1 x.
no to CSS by melo jit nahodit i na OGL , je tam nato volba v menu ale ja ji mam prazdnu (kamik to ale pres OGL "prej" jel tagze snad pohodicka)
;; nejspis to bude chtit pustit ve fullscreenu a tomu se prave moc nechce
..no tak som pootravoval aj Daniela,ale nikomu sa do toho sw rescalingu pre d3d nechce (chlapek ktory dela 3da si moju pm sice pozrel,ale za odpoved som mu nestal-toto nemam rad,mohol ma aspon slusne poslat do r!t!)..vyzera to tak ze d3d a m!cr0$0ft vsetci uprimne neznasaju (teda okrem tych typkov z cs source fora )..heh.
Parchanti, oficialni podpora POUZE DX. At jsou nekam. To bylo kecu,ze vydaj binarku a klienta pro Linux. Nakonec jim to odcizeni zdrojaku preju !!! Jen at to vsichni okopcej a nekdo udela unofficial klienta! VALVE me cim dal tim vic utvrzuje, ze zacina mit pomerne absolutisticke chovani (viz. super aplikace STEAM!!!)