AGP vs. PCI

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

AGP vs. PCI

Příspěvek od no-X »

Náhodou jsem si všiml jednoho velice zajímavého článku z doby uvedení AGP - alespoň první část stojí za pozornost:

http://www.tomshardware.com/1998/07/02/ ... rformance/

/edit: a ještě verze doplněná o komentáře Real 3D a odpovědi na ně:

http://www.tomshardware.com/1998/08/14/real3d/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Re: AGP vs. PCI

Příspěvek od ghost »

existuje externý modul a príslušný soft k tomu, ktorý dokáže merať vyťaženie zberníc. najlepšie je si to kúpiť a presvedčiť sa o pravde :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Já jsem toho názoru, že nejlepší je graf z her s průběhem FPS. Z toho se dá vykoukat nejvíc.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

tak mi nejaký ukáž
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To je právě ten problém, žádná recenze AGP vs. PCI, AGP 4x vs. AGP 8x nebo AGP 8x vs. PEG 16x s grafy průběhu není :-(
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

aha Obrázek

.
.
.
.

a nemáš ty náhodou Asrock dual Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Kam tím míříš? :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

...nemám zbraň (ja sa chcem iba hrať Obrázek )
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..uz viem preco no-X drzal ten Asrock Dual v tajnosti-vedel ze akonahle to prezradi,ghost po nom pujde a bude sa dozadovat testov :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět