Multi GPU/vicejadrove grafiky
tak pri hľadaní datasheetu k savage sa našla takáto vec:
dual savage
http://www.datapath.co.uk/PDF/Hor2v1.pdf
quad savage
http://www.datapath.co.uk/PDF/iH4%20datasheet.pdf
viac -->> http://www.datapath.co.uk
dual savage
http://www.datapath.co.uk/PDF/Hor2v1.pdf
quad savage
http://www.datapath.co.uk/PDF/iH4%20datasheet.pdf
viac -->> http://www.datapath.co.uk
buď rád že máš fajnovú robotu (cez noc na Silvestra by som síce nechcel robiť , ale ináč neznášam svetlo a milujem tmu )ps47 píše:padaj spat ghost,je kopa hodin a navyse prveho,slusni ludia sa natrieskani flakaju po uliciach,neslusni spia a len totalni blazni hniju v robote..HP customer support sux
duchovia cez deň spia a v noci strašia buuuuu
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
používal ho přece i matrox
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
po vzore Gigabyte začína aj MSI robiť "blbiny". na CES 06' je prezentovaná karta pre mobilné grafické čipy s rozhraním MXM do normálnych kompov. zaujímavá vecička s minimálnymi nárokmi na chladenie (ale za akú cenu? ) a možnosťou výmeny GPU (za rok mi to nebude stačiť, tak si len vymením tie malé doštičky a hotovovo )
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Idealni by bylo, kdyby graficka karta byla deska na ktere by se menily gpu a pameti Jenze to by musel dostatecne dlouhou dobu vydrzet nejaky standart.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
to je nahodou celkom sranda.
inak zda sa ze nv to s tym 4-way sli mysli vazne,idu vyprodukovat nieco co sa zacina (ne)napadne podobat na mercury .urcite to bude lamac vsetkych moznych markov na kt si clovek spomenie.a potom pride nejaka hra kt bude vyuzivat dynamic branching (esteze clovek cita clanky od no-Xe),a x1300 bude zrazu podavat dvojnasobny vykon
inak zda sa ze nv to s tym 4-way sli mysli vazne,idu vyprodukovat nieco co sa zacina (ne)napadne podobat na mercury .urcite to bude lamac vsetkych moznych markov na kt si clovek spomenie.a potom pride nejaka hra kt bude vyuzivat dynamic branching (esteze clovek cita clanky od no-Xe),a x1300 bude zrazu podavat dvojnasobny vykon
to je dobrá chujovina, dosky zošrobované ako na simFusion, karta dĺžky XXL, to néééééps47 píše:inak zda sa ze nv to s tym 4-way sli mysli vazne,idu vyprodukovat nieco co sa zacina (ne)napadne podobat na mercury
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ono tak nejde o dynamic branching jako o lag jako kráva při AFR. (o SFR nemá cenu mluvit, dva čipy v AFR dají minimálně stejný výkon jako čtyři v SFR), takže je to řešení jen pro marketing, 3DMarky a tahové strategie
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz