QUAKE 4+ VOODOO

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Taskr píše:Hergot chlapy, takhle to vypadá jako nějaký fanklub nVidie. Ani bych se nedivil, kdyby jste řekli, že GeForce 2 GTS je lepší jak VSA-100.
A není snad? Má 5x vyšší fillrate, register combiner, umí multitexturing+trilineár, podporuje anizotropní filtraci, řadič umí DDR paměti, zvládá HW TnL, DOT3, AGP 4x a motion-compensation pro video. :D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:
Taskr píše:Hergot chlapy, takhle to vypadá jako nějaký fanklub nVidie. Ani bych se nedivil, kdyby jste řekli, že GeForce 2 GTS je lepší jak VSA-100.
A není snad? Má 5x vyšší fillrate, register combiner, umí multitexturing+trilineár, podporuje anizotropní filtraci, řadič umí DDR paměti, zvládá HW TnL, DOT3, AGP 4x a motion-compensation pro video. :D
Amen :D
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Aj aj, pardon popletly se mi strany :roll: Chtěl jsem říct - samozřejmě, že GF2 není lepší. Nabízí pouze pomalý FSAA, který má oproti VSA-100 jen poloviční účinnost a ještě k tomu v mnoha hrách ani nefunguje. Stejně tak neumí T-Buffer efekty jako Motion-Blur, Soft Reflections, Soft Shadows a Depth of Field, které spadají pod DX8. Krom toho nVidia nebyla schopna ani navrhnout referenční výstupní filtry a doporučila výrobcům ať se řídí návrhem ze starších karet, přičemž pánům z nVidie ani nedošlo, že nejsou kompatibilní a příliš zkrouhnou signál, což povede k neostrému obrazu...

Zajímavé je i to, že nVidia potřebovala grafickou kartu která má fillrate 2,5x vyšší, propustnost pamětí 2x vyšší a propustnost AGP sběrnice dvojnásobnou, aby vůbec překonala Voodoo 5 :pp:

Shrnuto podtrženo, že byla GF2 o nějakých 20% rychlejší (100FPS vs 120FPS) ji bylo celkem na houby, když potřebovala FSAA 4x (=čtvrtinový výkon = 30FPS), aby dosáhla kvality Voodoo 5 při FSAA 2x (50FPS) :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Aj aj, pardon popletly se mi strany Chtěl jsem říct - samozřejmě, že GF2 není lepší. Nabízí pouze pomalý FSAA, který má oproti VSA-100 jen poloviční účinnost a ještě k tomu v mnoha hrách ani nefunguje. Stejně tak neumí T-Buffer efekty jako Motion-Blur, Soft Reflections, Soft Shadows a Depth of Field, které spadají pod DX8. Krom toho nVidia nebyla schopna ani navrhnout referenční výstupní filtry a doporučila výrobcům ať se řídí návrhem ze starších karet, přičemž pánům z nVidie ani nedošlo, že nejsou kompatibilní a příliš zkrouhnou signál, což povede k neostrému obrazu...

Zajímavé je i to, že nVidia potřebovala grafickou kartu která má fillrate 2,5x vyšší, propustnost pamětí 2x vyšší a propustnost AGP sběrnice dvojnásobnou, aby vůbec překonala Voodoo 5

Shrnuto podtrženo, že byla GF2 o nějakých 20% rychlejší (100FPS vs 120FPS) ji bylo celkem na houby, když potřebovala FSAA 4x (=čtvrtinový výkon = 30FPS), aby dosáhla kvality Voodoo 5 při FSAA 2x (50FPS)
Přesně to jsem chtěl slyšet :D
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Odpovědět