problikavani obrazovky

SW diskuze o 3dfx , ovladače , tweaky atd...

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Odpovědět
K!ll3r
Čestný člen
Příspěvky: 500
Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
Bydliště: Ustí n/L
Kontaktovat uživatele:

problikavani obrazovky

Příspěvek od K!ll3r »

takze mam malej problem u jedny hry konkretne KYODAI (je to directx hra , hraje to mamca) problikava obrazovka v opengl mi to nedela (q3 . wolf , ut , serious sam) vsechno v pohode , nevite cim to je ?? vsync mam off
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Nevím, jestli ti to pomůže - mě problikávala v některých hrách obrazovka, když jsem měl aktivováno HSR (opravdu celá obrazovka). Už ale nevím, co to bylo za drivery, zkoušel jsem jich několik :-(.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Pro DX by melo byt vsync ON!
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Katoo
Příspěvky: 99
Registrován: sob kvě 08, 2004 12:44 pm
Bydliště: Návsí
Kontaktovat uživatele:

Re: problikavani obrazovky

Příspěvek od Katoo »

K!ll3r píše:takze mam malej problem u jedny hry konkretne KYODAI (je to directx hra , hraje to mamca) problikava obrazovka v opengl mi to nedela (q3 . wolf , ut , serious sam) vsechno v pohode , nevite cim to je ?? vsync mam off
Co používáš za drivery ... tím HSR by to být mohlo,ale pokud to je pod D3D,tak bys musel mít poslední beta drivery pro W98 /myslím,že to byly 1.07.01 a ty měly pro D3D HSR v beta verzi).
K!ll3r
Čestný člen
Příspěvky: 500
Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
Bydliště: Ustí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od K!ll3r »

tak mi to opravdu delalo HSR :wink:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Je velká škoda, že není HSR dotažený do konce. Docela by mě zajímalo, jak náročný by bylo pro vývojáře SW z ATi či nVidie napsat nový drivery pro sérii Voodoo...

Nevíte, jestli vůbec HSR pro VSA bylo stejný s HSR na Rampage?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

No taky me HSR vzdycky zajimalo,ale jak vidim tak to je "kachna" :twisted:

http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1112
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jojo, nějak to umřelo, dřív něž to začalo. nevím, jak je to v AM3.0, ale pokud HSR aktivuju, tak v QIII zabliká obrazovka a za pár vteřin zámrz. UT běhá normálně (možná je to tím, že HSR nenaběhne :-). Jinak pěkný rozdíl ve výkonu byl vidět tady:
http://images.anandtech.com/reviews/vid ... 3_1600.gif

opravdu škoda...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
K!ll3r
Čestný člen
Příspěvky: 500
Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
Bydliště: Ustí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od K!ll3r »

no-X píše:Jojo, nějak to umřelo, dřív něž to začalo. nevím, jak je to v AM3.0, ale pokud HSR aktivuju, tak v QIII zabliká obrazovka a za pár vteřin zámrz. UT běhá normálně (možná je to tím, že HSR nenaběhne :-). Jinak pěkný rozdíl ve výkonu byl vidět tady:
http://images.anandtech.com/reviews/vid ... 3_1600.gif

opravdu škoda...
pozor mne funguje aktivovana HSR :!: aspon myslim casovani semi agresive a pohoda jenze problem je v tom ze mi nejede v UT jinak v q3 se mi drzi vysledky celkem dobre jak vite hraju to prof a pod 125fps nejdu :wink:
Odpovědět